Alla kommentarer avClementoni

Veronika bestämmer sig för att dö2014-08-15
Hur kan denna fått så bra betyg? Sjukt ointressant rakt igenom.

The Trouble with Bliss2014-01-31
Hur kan den fått så dåliga betyg? Jag gillar den för att den var väldigt annorlunda och måste säga att den var oförutsägbar vilket jag verkligen gillar. Trovärdigt skådespeleri och en handling som inte utvecklas till en typisk hollywood rom-com som den skulle kunna ha gjorts.

Elevator Girl2014-01-15
Denna film var så otroligt usel att jag känner mig irriterad över att ha slösat bort 88 minuter av mitt liv till att se den. Gör dig en tjänst och se inte den, snälla.

Djävulens lärarinna2013-10-09
Spännande handling, och intressant när man vet att filmen är baserad på verkliga händelser. Trovärdiga skådespelare, främst Ann-Margret. Dock var filmen alldeles, alldeles för lång. Höll på att somna flera gånger om. Vissa scener kändes som bortklippta scener.

Too Big to Fail2013-10-04
Tyvärr riktigt seg och tråkig. Handlingen känns inte så spännande heller. Bra skådespelare, men det var det enda bra med filmen.

Slackers2013-10-03
Känns som en American Pie-kopia. Inget speciellt med filmen.

Return to Sleepaway Camp2013-09-21
Jag tror jag officielt har sett världens sämsta film.

Alla hans ex2013-06-11
Jag vet inte riktigt varför, men jag gillade verkligen den här filmen. Den var annorlunda.

Iron Man 32013-04-25
Vadå fyra? Så bra var den verkligen inte. Helt klart godkänd men inte mer än så.

A Haunted House2013-04-25
Jag är mållös.

The Asylum - Dödens Salar2013-04-13
Det här är nog den tråkigaste film jag någonsin sett.

Shrek2013-03-17
En av mina favoritfilmer från min barndom. Älskar handlingen, älskar karaktärerna, miljöerna, musiken, allt, så därför får den en femma av mig!

The Woman in Black2013-01-31
Sjukt långtråkig, och väldigt seg emellanåt. Tyvärr inte mer än en tvåa...

The Kids Are All Right2012-11-11
Annorlunda film, intressant manus och regi. Sällan man ser filmer som denna, mer såna här udda filmer! Alla skådespelarinsatser är briljanta, speciellt Anette Bening. Rekommenderar.

Skyfall2012-11-10
Den bästa bondflmen på länge, grym regissör! Älskar soundtracket, miljöerna, karaktärerna, dramat, riktigt bra faktiskt!

The Greatest Movie Ever Sold2012-11-04
Tycker den var så jävla klockren, originell filmidé. Rekommenderar!

Taken 22012-10-31
Min åsikt är: Medioker action med relativt snygga (samt snabba) actionscener, slutet skulle ha kunnat varit mycket bättre, men sammanlagt en trea.

All About Steve2012-10-14
Från wikipedia: "The film was nominated for five Golden Raspberry Awards, including Worst Picture, Worst Director (Phil Traill), Worst Actress (Sandra Bullock), Worst Screenplay (Kim Barker), and Worst Screen Couple (Sandra Bullock and Bradley Cooper)." Förvånande? Näe. Tyvärr.

Zigenarnas tid2012-10-06
Så hemsk, så fantastisk. Så många känslor man får när man ser denna film, man vill både skratta och gråta.

Cockpit2012-09-08
Tycker inte att den var seg i början, filmen flöt på bra. Däremot var det en grej jag funderade på under hela filmen, och det var att Valle verkade inte ha någon kompis som saknade honom, det skulle varit intressant att följa den biten, känns som att det fattas en del för att den ska bli komplett, men klart godkänd. En trea!

Catch .442012-06-23
Var så uppenbart inspirerad av Tarantino så att det är löjligt.

Men in Black 32012-06-11
Håller med om att den var lite förutsägbar. Måste dock se om den någon gång då jag fick brutal huvudvärk på grund av 3D-glasögonen, men just nu sätter jag en trea.

Tinker Tailor Soldier Spy2012-06-02
Jag trodde verkligen inte att jag skulle sätta en tvåa på den här, men tyvärr gör jag det, hade kanske alldeles för höga förväntningar. Jag tycker att den var riktigt seg, varje scen kändes väldigt utdragen, och den sista timmen längtade jag tills den skulle ta slut (vilket kändes som en evighet). Så, jag är ledsen, Alfredson, men bättre kan du!

Dark Shadows2012-06-02
Inte Tim Burtons bästa, filmen kändes mer som ett avsnitt från en serie än en hel film. Den började väldigt bra, men blev tyvärr väldigt långtråkig mot slutet.

The Silent House2012-06-02
Coolt att hela filmen var i en enda tagning. Den var spännande i början, men emellanåt var den tyvärr väldigt seg, och man väntade hela tiden på att det skulle hända något.

Hur många lingon finns det i världen?2012-05-20
Velar mellan en tvåa och en trea. Handlingen håller inte riktigt, det känns som att man alltid vet vad som ska hända i nästa scen, förutsägbar med andra ord. Sen var det även vissa saker man funderade över, man ville veta mer om vissa karaktärer, bakgrund och sånt. P.S. Denna film har fått mig att hata "Från och med du" med Oskar Linnros.

The Box2012-04-16
Varför tycker alla att den är så dålig? Den var spännande hela tiden, och coola miljöer, snyggt filmat. Klart sevärd enligt mig.

The Aristocrats2012-03-25
Måste se om den här för jag fattade verkligen ingenting när jag såg den.

Bröllopsfixaren2012-03-25
Såååå dålig! :(

Let Me In2012-03-25
Jag tycker verkligen att den är överskattad. Inte alls bättre än den svenska enligt mig. Helt okej men inte mer än så.

Nästa sida »