Alla kommentarer avCookie-Monster

American Pie - Band Camp2006-01-17
Ganska rolig ibland men jag är lite små sur på att stiffler inte spelas av någon som är mer lik Shean William Scott! (Stiffler från dom andra filmerna)

Världarnas krig2005-11-25
Detta måste vara den sämsta jävla film ja sett! Skit dålig story men bra effeckter! den är väll värd att se på men ja varnar er! förvänta er inte för mycket den är skit dålig. HAHA ALIENS SOM DÖR AV EN FÖRKYLNING!

Batman Begins2005-11-22
Grymt bra film! Välldigt trovärdig serien förutom vissa små detalier och jag håller med "Jonassjodin" som stör sig på att dom har gjort om hur "Bruces" föreldrar dör i denna film! annars var detta en välldigt bra film!

Kung Fu Hustle2005-11-22
underhållande men ganska mysko!

Doom2005-11-22
jag ger den nog en 4 för det var skit tuffa efeckter som i slutet då man fick se first person som i vilken tv-spels shooter som helst! Fasst den hadde ingen direckt koppling till spelet. Dom hade inte samma story med andra ord! Det fanns också en ganska tuff slutreplik i en fight men ni måste se filmen för att fatta den! "As the kid said go to hell!"

Doom2005-11-22
Jo föresten ja ger den nog en 4 för det var skit tufft i slutet när man fick se first person som i vilken tv-spels shooter som helst! Det fanns också en ganska tuff slutreplik i en fight men ni måste se filmen för att fatta den! "As the kid said go to hell!"

Doom2005-11-22
Välldigt bra gjord film med snygga efeckter men har inte ett skit med spelet att göra!

Terminator 2 - Domedagen2005-11-07
I´ll be back!

Starship Troopers 22005-11-07
*dålig

Starship Troopers 22005-11-07
Dåligt film.... måste vara en av dom sämsta filmena som finns

Starship Troopers2005-11-07
skit bra film som har bra action och är spännande