Alla kommentarer avDaweed

Dark Horse2009-03-27
Va fan har du gjort!? nu är det hål över hela golvet! egen film, fin historia, komisk på sitt speciella sätt!!

Pans labyrint2008-09-05
Solklar 5a, antagligen på topp 5 bästa någonsin sätt!

Magnolia2008-01-05
ännu bättre efter att jag sett om den!

Eastern Promises2008-01-03
nånting i historien som saknades, kanske aningen händelsefattig. men starkt skådespel!

Bee Movie2007-12-18
söt och gullig, men inte speciellt bra, tyvärr!

Men of Honor2007-12-14
dåligt! typisk amerikansk skildring av rasism - den finns, men bara att man kämpar och inte ger upp så kommer man så långt man vill. Ush! Kärlekshistorien berör inte det minsta och filmen känns mest tradig.

Miss Secret Agent2007-11-26
egentligen en 0:a

Förhandlaren2007-11-21
tycker inte om genern generellt, men den här var förvånande bra! bra skådespel dessutom!

Con Air2007-11-15
Tycker Nicolas Cage är helt ok skådespelare, men tyvärr hamnar han alltid i keffa filmer!

Resident Evil: Extinction2007-10-10
Jag var helt uppspelt när jag gick ut från bion. Tung film!

Bristande bevis2007-09-02
3a för Hopkins var bra!

Bristande bevis2007-09-02
långsamt tempo i filmen, vilket delvis bidrar till att försärka känslan av en rättsprocess, och delvis bara gör filmen seg.

Underbara älskade2007-08-15
Michael Nyqvist spelar ju alltid samma typ av karaktär, känns verkligen som att man har sett hans panikångest flera gånger tidigare. Och det räcker! Tjejen spelar över så det blir pinsamt. Filmen är förövrigt väldigt förutsägbar och seg!

Simpsons - Filmen2007-08-05
som ett långt avsnitt, mycket skratt!

Moonraker2007-08-05
såhär vill jag inte ha Bond, tillbaka till jorden - bokstavligt talat!

Mannen med den gyllene pistolen2007-08-05
dvärgen är sjukt läskig, hoppas på en skräckfilm med honom

Beat Street2007-06-03
klassiker ju!

Gothika2007-04-12
eftersom att det är en så kass film måste alla klassiska skräckfilms-knep användas för att publiken ska få hoppa till, men det gör bara filmen ännu sämre.

Pollock2007-04-12
han har cool stil att måla, men jag skulle nog hellre sett en dokumentär om honom och hans målande än denna dramatisering.

House of Blood2007-04-01
Så dåligt till den gräns att det blir roligt! "mitt ute i spenaten", bästa översättningen, haha

Lucky Number Slevin2007-03-22
busystreets - sant. känns väldigt mycket tarantino, i synnerhet dialogen

Mustaschen2007-03-13
blir man stämplad som konstig så blir man till slut det också. Kan hålla med om att den är för smart för sitt eget bästa, men den gjorde ett starkt intryck och gav upphov till många funderingar..

Babel2007-02-05
tanken med filmen är nog coolare än själva filmen på nått sätt. Kopplingarna mellan historierna blir lite ansträngda (okonkret men jaja). Plus för att det var en jävligt snygg film med vackra miljöer

Silent Hill2007-01-29
Får en tvåa för mysigt sällskap under filmen, vilket förhöjde filmupplevelsen som annars inte skulle varit något till en filmupplevelse alls.

Capote2007-01-17
Bra Hoffman men oengagerande film.

Guds stad2006-12-28
snygg film och bra berättarteknik!

Wild Style2006-12-17
Oldschool-la-Gangstah film! Lee och Pink är bättre målare än vad de är skådespelare enligt mig.

Things to Do2006-11-22
skulle kunna gjort en roligare film genom att filma episoder från "Uppdraget" - boken.

Rötter2006-10-01
gjorde starkt intryck på mig

Seven Swords2006-10-01
Filmen borde verkligen ha varit kortare. Handlingen hängde jag knappt med i och svärdscenera hade inte samma känsla som föregående filmer haft.

Nästa sida »