Alla kommentarer avDenfilmgalne

The Adventures of Young Indiana Jones: The Perils of Cupid2013-05-12
Den var kanske inte så spännande, men det var en film att sitta och koppla av till. Vacker musik i Florensdelen.

Dresden2013-04-25
Slutet var perfekt.

Bloodlust2013-04-23
Den här gick ju inte att se. I alla fall inte hela. Ointressant är nog vad jag skulle kalla den här filmen. Den har varken en handling, minnesvärda scener eller liknande. Jag gillar äckliga filmer ibland och det verkade som om filmskaparen till den här filmen ville göra filmen äcklig, men misslyckades

Baarìa2013-03-01
Det var trevligt med en film med den sicilianska dialekten.

I.D.B.A.V.2012-10-06
Tanken bakom filmen är god, men den var ändå riktigt dålig.

A Serbian Film2012-09-23
Bland det värsta jag har sett. Jag vet inte hur jag ska betygsätta, bra eller dåligt betyg. Den är inte som alla andra filmproduktioner och det är ju bra. Alla vidriga scener gör att man mår illa = mindre bra. Bestående intryck = man glömmer tyvärr inte vad man sett vilket känns mindre bra för mig, men filmproducenten hade förmodligen som avsikt att man inte skall glömma vad man sett. Sammanfattningsvis anser jag att den här filmens betyg skall vara antingen en etta eller en femma beroende på hur man vill se på det.

Rovdjur2012-09-23
Förutsägbar, tråkig mm. Vill man ha bra skräckfilmer måste man vända blicken österut. Serbien, Japan osv.

The Pianist2012-09-14
Bra, men lite väl lång.

Natt på museet2012-09-09
Nej, ingen favorit precis, men man måste väl se på annat än tragiska draman.

Battle for Haditha2012-09-07
Brutala scener där det kändes som att man var i ett laglöst land. Bra skådespelare och starka scener gjorde att jag tyckte att den här filmen var bra trots att jag normaltvis inte tycker om krigsfilmer. Jag råkade faktiskt sitta med Sveriges rikes lag när jag såg filmen och insåg att man kunde skylla på både soldaterna och deras överordnade. Hur långt skall man gå vad gäller lydnad?

Arne Dahl: De största vatten2012-09-05
Den kändes på något sätt för lång.

Bedtime Stories2012-09-02
Bra om man bara vill se en film för att slappna av.

Förälskad i Rom2012-08-30
Nja, det här var inte den bästa filmen jag sett direkt. Rolig emellanåt, men jag kommer att glömma den inom en vecka. Lämnade mig totalt oberörd.

Margot at the Wedding2012-08-28
Wow, och jag som tyckte att min familj är lite konstig. De verkar vara perfekta om man jämför med den här.

Eyes Wide Shut2012-08-20
Jag tyckte att det här var en mycket intressant film. Kubrick har lyckats med att lämna tid för egna reflektioner under filmens gång i och med att tempot inte är alltför snabbt.

Ichi the Killer2012-08-14
Jag trodde att den skulle vara värre (äckligare), men det kan i och för sig vara så att jag har blivit avtrubbad av de skräckfilmer jag sett. Om handlingen hade varit bättre hade det kanske kunnat göra den här filmen bättre, men nu ger jag inte filmen något högt betyg.

Den andalusiska hunden2012-07-26
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Den var intressant i alla fall. På något sätt. Betyg 3

Kiwi!2012-07-20
Det här var inte direkt en film som jag tyckte om.

The Little Orphan2012-07-19
En av de bättre.

Mouse Cleaning2012-07-19
Tom och Jerry, katt och råtta, så olika, men ändå så lika. De kan verkligen göra livet surt för varandra på ett riktigt kul sätt.

Professor Tom2012-07-19
Faktiskt riktigt kul.

Old Rockin' Chair Tom2012-07-19
En riktigt bra kortfilm.

The Truce Hurts2012-07-19
Kul med lite fred för en gångs skull.

Kitty Foiled2012-07-19
Inte min favorit precis.

The Invisible Mouse2012-07-18
Den här filmen tror jag att jag har sett någon gång för länge sedan. Den är riktigt bra.

A Mouse in the House2012-07-18
Den här filmen med tom och jerry var riktigt bra

Salt Water Tabby2012-07-18
Inte min favorit direkt.

Dr. Jekyll and Mr. Mouse2012-07-18
Tom och jerry kan verkligen vara elaka med varandra.

The Cat Concerto2012-07-18
Rent kass. Bland det tråkigaste jag sett.

Part Time Pal2012-07-18
Den här var riktigt kul.

Nästa sida »