Alla kommentarer avDjason

Fractured2021-01-17
Ungefär som Flightplan och man hålls på alster ända till slutet och det gillar jag. Sam Worthington gör en bra insats. Var många ggr man trodde man hade listat ut slutet men icke.

Hubie Halloween2021-01-17
Waterboy firar halloween. Tror jag drog på smilbanden cirkus 5 ggr och då var det faktiskt knäppt kul men det räcker inte för att kalla sig för en komedi.

Draktränaren2021-01-17
Skönt tempo och rolig humor. Snygga animationer.

Once Upon a Time in Venice2021-01-17
Över förväntan. skön humor och ett intressant persongalleri gör den här filmen bra. En av de bättre filmer som Willis har släppt de senaste åren och det börjar väl närma sig 1 miljon filmer nu eller nått.

The Operative2021-01-10
Rätt spännande men också en aning rörig. Bra skådisar men slutet är inget som jag gillar. Svag 3:a.

Sniper: Legacy2021-01-10
Ok b rulle som fungerar. Berenger är så gammal nu så när han springer ser det ut som han trampar i sirap.

Whip It2021-01-10
Mysig feelgoodrulle med bra skådisar och en del goa roller-derbyscener. inget man ser i varje film direkt.

Vivarium2021-01-06
Poots och Eisenberg som även har producerat filmen är fantastiska i denna skumma film som är riktigt skön fram till slutet som troligtvis är meningen att ingen ska fatta. Sökte på nätet om en förklaring men det klippet var 25 min långt så troligtvis ska man inte fatta.

The Tunnel2021-01-06
Spännande film som är bra mycket vassare än tex Daylight med Sylvester Stallone. Norge gör katastroffilmer i klar Hollywoodanda.

#Alive2021-01-02
Gillar dessa zombierullar från Sydkorea, visst oftast överspelade men också oftast med sköna effekter på zombisarna. Klart sevärd.

The Midnight Sky2021-01-02
Ganska fin film men som är på tok för lång då tempot i filmen är sövande och en aning ologisk. Filmen ger helt klart fler frågor än svar.

Spionen2020-12-27
Man skulle ju kunna tro att en film om en dubbelspion borde vara rejält spännande men det är inte många scener som får en att sitta på nålar. Plus dock för att de har snyggt fångat 40 talet i filmen.

Ett päron till farsa: Nästa generation2020-12-14
Måste erkänna att jag tyckte den var kul, visst vissa skämt funkar inte alls men vissa scener är rena guldkorn.

The Gentlemen2020-12-07
En typisk Guy Ritchiefilm, då vet man att det blir bra men inte heller någon film som kommer vara superbra. Fantastiska skådespelare där McConaughey men framför allt Hugh Grant dominerar.

Bloodshot2020-12-01
Snygga effekter men ganska platta skådisar förutom Lamorne Morris som är riktigt skön. Lättglömd film som fungerar för stunden.

Black Christmas2020-11-26
Förutsägbar visst men filmen har ändå ett visst värde men självklart har man sett vassare liknande filmer.

Bad Boys for Life2020-11-24
Filmen lyfter aldrig, visst har den några roliga scener men Lawrence känns mest gammal och övergödd. Actionscenerna är bra men det känns som det räcker nu men slutet säger väl något annat kanske.

Greenland2020-11-15
Spännande om än lite ologisk kanske, men den får en att fundera lite om det skulle hända på riktigt, vad gör man då? Hur som helst så är det en bra film men har sett bättre katastroffilmer.

Jumanji: The Next Level2020-11-14
Tycker den är lika rolig som första filmen. Skådisarna är helt klart höjdpunkten. Kul och se Rory The Hound McCann i en roll med, den pöjken är inte liten direkt.

Den of Thieves2020-11-14
Spännande ja och välspelad men om den är särskilt logisk låter jag vara osagt.

Beck - Undercover2020-11-08
Jo det är väl mångt o mycket så här det ser ut i förorterna i Stockholm.

The Mule2020-11-02
Clintan förvandlar denna rätt slätstrukna film till en intressant rulle.

Greta och Hans2020-11-02
Trist och tråkig. Här skulle man kunna gjort en intressant nytappning men icke.

Behind the line: Escape to Dunkirk2020-10-29
B film som har fått bra betyg på IMDB av någon skum anledning. Visst filmen är inte dålig men den är inte heller ett mästerverk om man säger så.

The Last Full Measure2020-10-29
Grymma skådisar i en film som är så där amerikansk så vi kommer aldrig förstå den här i Sverige.

Ava2020-10-14
Jessica Chastain och Geena Davis två av mina favoritskådisar i samma film kan ju inte gå fel och visst är filmen bra om än lite ologisk men Jessica Chastain är en sådan grym skådis.

Black and Blue2020-10-13
Bättre än väntat även fast man har sett liknande förut. Naomie Harris är bra i sin roll.

Birds of Prey: And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn2020-10-13
Harley Quinn var behållning i suicide squad men när hon får en egen film blir det inte så bra ändå som man skulle kunna tro. Dock är Margot Robbie bra och även Ewan McGregor spelar gött som boven i filmen.

Enemy Lines2020-09-23
Inget som direkt berör. B film men med ok effekter men ingen handling som man lär lägga på minnet. Filmen blir ganska seg i de scener som det inte skjuts.

Peninsula2020-09-23
Gillade train to Busan och gillar denna med men håller första filmen som vassare. Denna rulle känns som en blandning av typ train to Busan, Doomsday och Mad Max.

Nästa sida »