Alla kommentarer avEldritch

Dom kallar mig Trinity - djävulens högra hand2020-05-24
Det här ska alltså vara den bästa i serien? Humorn är rena rama bondgården och får Stefan och Krister att framstå som intelligenta.

Uncut Gems2020-02-23
Sandler gör konstiga miner med blockkäften genom hela rullen

Terminator: Dark Fate2020-01-17
Fanservice för att tillfredsställa datornördar.

Blade Runner 20492020-01-12
Då ettan är en av mina absoluta favoritfilmer genom tiderna var jag inte jätteförtjust i en uppföljare. Den kommer minst femton år för sent. Tyvärr var den också lika seg, tom och snygg som jag befarade att en uppföljare idag skulle bli. Väntade över två år med att se, en mycket svag trea

Midsommar2019-10-02
Stefan och Krister strike back

Midsommar2019-10-02
Stefan och Krister strike back

The Hummingbird Project2019-07-04
Största behållningen är Alexander skarsgård i lolfrisyr

Boy Erased2019-02-07
Russell Crowe Har föredömligt lönnfet lekamen för att göra rollen som pappan trovärdig.

All Inclusive2019-01-27
Tur att svenska filmer inte är bondiga i alla fall

Scrooged - spökenas hämnd2018-12-20
Ganska lökig

Baywatch2018-11-27
Så bondigt att man försöker driva med hela konceptet bara för att man inte vågar göra baywatch som det var då.

Black Panther2018-11-25
Suck, går på det varje gång. "men den här marveln är faktiskt bra". Nej, det är den inte. Väntar fortfarande

Slender Man2018-11-18
Svårt att bli rädd för en karaktär skapad av en slemmig datornörd.

Summer of '842018-11-12
Rider på new retrovågen som stranger things gjorde populär. Och det funkar.

Happy Death Day2018-11-10
Monday the whole week

Jurassic World: Fallen Kingdom2018-10-02
Nördarna gick alldeles för långt

Tårtgeneralen2018-09-10
Måste erkänna att jag var orolig att Fidde och Fille skulle fortsätta med sin vid det här laget rätt uttjatade skildringar av kufar och mobbobjekt (sköna människor enligt de själva). Skönt att inte bli besviken. Typisk svag tvåa

Beck - Den tunna isen2018-02-09
Nu har nördarna gått för långt

Beck - Ditt eget blod2018-01-05
Pensionera muppen i stödkrage istället för Beck

Hell or High Water2017-02-20
Inget land för gamla gubbar, fattigmansversionen.

I Am Thor2016-12-23
Väldigt lökig musik

Nerve2016-10-16
Tragiskt dåligt lolmaterial

Johan Falk - Ur askan i elden2016-10-07
Ganska bondig

Batman v Superman: Dawn of Justice2016-07-27
Stålmannen har benan åt fel håll. Blooper.

Deadpool2016-05-06
Ännu en murvelfilm för femtonåriga datornördar.

Spotlight2016-02-29
Snäppet bättre än fågelmannen. Nu får det vara slut med rötna Oscarsfilmer. Getting annoyed.

Mega Shark vs. Mecha Shark2016-01-01
Vem kan jag stämma, ni har stulit 1 h o 30 min av mitt liv. Skräp!

En andra chans2015-07-09
Twisterna avlöste varandra. Starka skådespelarinsatser. Filmen väckte starka känslor . Lämnade bion med ett hål i hjärtat. Stark, inget för den svaghjärtade

Love Me2015-07-07
Min syn på männen i dokumentären ändrades. De flesta kändes bara som sorgliga , desperata ensamma individer men en del av dem gav fyr åt mina fördomar av män som tar en postordefru ,yter ut henne mot en ny som ingenting. Härlig erotisk musa, som värmde hjärtat . Så blev det barn också, bra :-

Cyberbully2015-05-17
Oj vilken besvikelse, var superladdad inför detta utlovade spännande drama. Satte dillchipsen på tvären i halsen av ren förskräckelse. Vilket dravel, hade förväntat mig mer av Hanna Montanas polare Lilly , suck!

Nästa sida »