Alla kommentarer avEmiru

Det stora blå2006-01-22
jag vet inte.... jag ville ge den 4½ men det får jag inte :) lite svår att sätta betyg på men den vilar säkert på en 4 iaf, bra film, djup och fängslande

My Sassy Girl2006-01-22
Står ju faktiskt att den ÄR verklighetsbaserad, något jag inte lade märke till förrän efter jag sett den. Riktigt bra film, väldigt rolig och den lyckas med att fånga en i djupet av den på samma gång

Harakiri2006-01-22
Väldigt mäktig film, den vart bara bättre och bättre, riktigt mästerverk.

Day After Tomorrow2006-01-17
Hattn, alla som klagar på andra människors filmsmak kan inte vara vettiga i huvet. Alla har olika åsikter om allt så stfu plz :)

Spawn2006-01-17
Karaktären Spawn kommer från en Amerikansk Serietidning från början om jag inte har helt fel, läste den i början men den såldes inte i så många butiker där jag bor tyvärr, rätt bra film men många aspekter ur serien dör genom konverteringen till film, tyvärr är det så

Final Fantasy2006-01-16
varje spel har vart fristående i serien, filmen i sig är också fristående, de experimenterar fritt med vilka settings de kan bygga sina stories i, allt från future till fantasy och mitt emellan, denna futuristiska och vackert animerade film är helt suverän i mina ögon. Nu finns det såklart tillgång till bättre kvalitet av animation, t.ex. Advent children som var fantastisk