Alla kommentarer avFäktaren

Spectral2017-12-15
Haha, ja..... vad ska man säga. Bra underhållningsvärde i alla fall.

Navy SEALs vs. Zombies2016-08-23
Inte så pjåkig ändå, skippat den kvinnliga reportern (dåligt skådespeleri) samt alla kassa animeringar (explosionerna, vilka inte var så många) så var den helt ok

Zombeavers2015-06-07
ja vad ska man säga, första anblicken säger, nä... men den är trotts det sevärd :)

Into the Woods2015-04-13
Funkar fram tills det är ca 40 min kvar där filmen i princip fallerar.

A Million Ways to Die in the West2014-12-14
GREAT SCOTT det var väl det bästa med filmen men den funkar att se en gång eller två.

The Maze Runner2014-12-06
även om man är en filmfantast så rekommenderar jag faktiskt boken. Filmen är bra, knapp 4:a men boken är snäppet vassare

Kallt byte 22014-07-13
nästan som om det norrmänens Fredag den 13:e :P

The Myth2014-06-28
helt klart en av de bättre han gjort på länge

RoboCop2014-06-05
lever tyvärr inte upp till orginalet

Frost2014-01-19
lätt den bäst Disney som producerats på väldigt länge...

M2013-07-11
absolut inte ointressant men ack så lång...

Plaga Zombie: Zona Mutante2013-05-03
haha, halvägs i filmen och helt mållös... på ett bra eller dåligt vis?? har jag faktiskt inte kunnat lista ut än...

Doghouse2013-03-24
Säga vad man vill men britterna kan i princip ta vilket ämne som helst och göra en alldeles utomordentligt "zombie"rulle av det :-)

Zombie Love 2013-03-10
det är ju i alla fall inget fel på deras sjungande :)

Zombie Town2013-01-24
har faktiskt sett betydligt värre kvalitet på filmer av denna "klass". Filmen står sig faktiskt mycket bättre än andra amatörfilmer.

Looper2013-01-22
den är ju igentligen inte dåligt gjord eller något fel på deras insattser i filmen men ack vad tråkig den var

Dredd2013-01-22
vet inte riktigt vad man ska säga men innan de kommer in i "höghuset" är den faktiskt inte allt för bra men sedan tar det minsann fart alla de lux :)

Delvis molnigt2013-01-22
hahaha, började lite trögt och när man insåg att det inte fanns någon dialog utan bara "hissmusik" känndes det långt från bra men storkens alla missöden lyfter kortfilmen något enormt och man garvar sig sedan igenom hela filmen :)

Hogfather2013-01-21
en riktigt bra Pratchett och han slår verkligen ann hos mig med en av slutreplikerna i filmen "Humans need fantasy to be human".

The Taint2013-01-21
det är ju tur man kan spola sig igenom en film när man ser den... för då räknas det väl ändå som om man sett den... eller... hmmm.... nåja, den var rätt kass

Nazis at the Center of the Earth2013-01-21
kan man säga annat än Asylum :P, det är ju klart att de låg bakom denna

Aelita2012-12-20
inte lika bra som dankarnas Himmelskibet från 1918 men som så många påpekat så håller jag med om att scenografin föreställande Mars var riktigt bra.

Freaks2012-12-07
...försöker förstå varför jag ska tycka denna är bra. Skådespelarinsattserna är ju inte på topp direkt, vilket för mig när jag ser filmer från denna era är väldigt viktigt för att filmen ska väcka mitt intresse. Men den är ju sevärd i all fall.

Total Recall2012-12-07
för en gångs skull har man lyckats göra en riktigt bra remake som faktiskt skiljer sig ganska så mycket från orginalet men ändå leverera. Två filmer från två olika tidsperioder av filmskapande sätter naturligtvis sin identitet på vardera film. Jag hoppas att det är fler än jag som lade märke till "hyllningen" (eller vad man nu vill kalla det) till orginalfilmen i scenen när han kommer till UFB för fösta gången i filmen för att hitta sin lägenhet. Kolla extra noga på damen framför honom när de passerar scannern i säkerhetskontrollen :)

Resident Evil: Retribution2012-12-06
det är ju inte värt en etta men det är bara pga av att det är Resident Evil (älskar spelen). Annars är det faktsiskt en total besvikelse som har gått som en ond spiral genom filmerna från ettan som var en solklar 5:a till detta. Det känns som om budgeten inte finns längre i filmerna och man producerar helt enklet bara uppföljare för pengarnas skull. Som om de bara fösöker krama ut lite extra ur fansen. Själen i det som var Resident Evil 1 finns inte längre och jag uppskattar faktiskt de animerade filmerna mer än tex denna.

Ghost in the Shell 2: Innocence2012-10-24
väldigt snyggt gjord med många effekthöjande och kulturellt höjande bitar. Men mycket dialog och lite action sänker betyget jämfört med första filmen.

Jacobs inferno2012-10-17
holy *beep*, lite snurrigt kan det nog upplevas som men den är absolut värd att se :)

Audition2012-10-16
en lång transportsträcka som visserligen bygger någon form av förväntan och så ett skruvat slut med...

The Grudge - Förbannelsen2012-10-15
när det för min del gäller den asiatiska grenen av skräck upplever jag väldigt sällan någon skrämseleffekt som får mig att hoppa till i soffan och får adrenalinet att spruta men, något som de är väldigt bra på är att skapa en "obehagskännsla" i en sm verkilgen gnager och det är det som lyfter filmen.

Doktor Caligaris kabinett2012-10-14
kuliserna och scenografin är helt underbar och lyfter verkligen filmen. Mycket sevärd för att vara en stumfilm.

Nästa sida »