Alla kommentarer avHoll

Världarnas krig2009-05-12
en av de sämsta ryminvationsfilmer jag sett, dessutom betedde sig tom cruise fullkomligt ologiskt vilket förvärrade det hela ytterligare. nä fy katten, se om independence day istället!

Låt den rätte komma in2009-05-12
Jag som läst boken blev otroligt besviken, hade jag inte gjort det hade den säkert fått en 4a

Return of the Living Dead2008-04-15
En av mina absoluta favoriter innom zombiegengren, jag och han jag såg filmen med skrattade så vi fick ont i magarna av deras hysteriska skrik filmen igenom =)

Casino Royale2008-02-11
Senast en bondfilm var så här bra så var jag själv ett barn.. Känns inte lika gammaldags som de andra nyare filmerna, ironiskt att det är bonds första uppdrag som 007

Children of Men2008-01-24
Var så vackert i slutet så jag faktiskt fällde några tårar och det är inte ofta en film får mig att göra det. toppbetyg!

The Eye2005-09-24
Filmen var riktigt bra till en början men jag gillade inte att dom försökte reda ut allt, det tog udden av skräcken en hel del... den är dock helt klart sevärd! riktigt sköna effetkter utlovas! =)

White Noise2005-09-24
Denna film var ganska trist, att kombinera mys med skräck kan antingen funka skitbra eller gå åt helvete... Tror dock att den kan vara betydligt mer intressant för någon som är mera lättskrämd än mig, så helt värdelös var den ju inte =)

Zombie Island Massacre2004-10-20
Tänker inte ens motivera mig