Alla kommentarer avIb

Devil2010-12-27
Varken bra skådespeleri eller bra manus. Den blev lite mer spännande den sista halvtimman dock, så den klarar sig från ettan.

Remember Me2010-08-19
Pattinson imponerar. Slutet höjde betyget till en svag 4a.

The Ugly Truth2010-06-20
Väldigt förutsägbar film, men med en stor näve bra skämt och mer vågad dialog än vad jag trott så gjorde den sig faktiskt förtjänt av en trea. Bra "myskvällsfilm"!

Valentine's Day2010-06-03
Bloopersarna i slutet var värdare än filmen.

Hannah Montana: The Movie2009-11-19
Även om den gick någon centimeter över mina otroligt låga förväntingar så var det inte en sevärd film någonstans. Mycket halka-på-bananskals-humor för små barn och hela filmen består av en bunt idealmänniskor som är lyckliga och friska iklädda färgglada kläder. Butterfly fly away var en rätt mysig låt, men den kan man lika gärna youtubea så har man sett det enda värda i hela filmen.

17 Again2009-10-21
High School-komedier brukar enligt mig inte vara den godaste kakan i lådan, men denna rullen var ändå trevlig, slapp underhållning. Zac Efrons skådespeleri var mycket bättre än jag väntat mig och även om filmen var otroligt förutsägbar så hade den sina stunder och hade en jämn röd tråd rakt igenom.

Public Enemies2009-09-07
Förvånandsvärd ojämn film. Varken Depp eller Bale presterade utan att riktigt stråla ut men de dög fortfarande. Filmen hade sina stunder då den var riktigt fängslande, men ibland kändes det som budgeten hade tagit slut, manuset sjönk flera nivåer och skådespeleriet var halvtaffligt på sina ställen. Detta gjorde att just när man fångats på nytt så förlorade den stinget lika snabbt som det kom. Inte värt ett biobesök, men ge den en chans när den kommer ut på DVD. En svag trea.