Alla kommentarer avInsejn

Don Jon2013-12-23
Så rätt. Way stand up for the guys Levitt!

Ip Man2013-09-24
Kanske inte 100% historisk korrekt men vem bryr sig? Fantastiskt foto koreografi.

Now You See Me2013-08-23
Ganska oförutsägbar förutsägbar rulle.

The Iceman2013-08-17
Shannon dödar så att säga.. Franco och Evans roliga biroller.

Dumma mej2010-12-14
Gru-ray Disc

Harry Potter och dödsrelikerna - Del I2010-11-22
Nighy!

The Karate Kid2010-08-30
Tänka sig att Chan kan göra lite drama, en eloge faktiskt.. Mycket mer trovärdigt än många andra "bättre" skådespelare. Annars var den väl helt okej underhållning, lite lång...

The Expendables2010-08-19
Vad förväntar sig folk när dem ser denna? Bryr du dig om storyn så är du helt fel ute... Glimten i ögat med en massa veteranare..Jag säger inte att den är jättebra.. men den är fan inte jättedålig heller.

Herkules i New York2010-08-17
Synd att inte björnen är riktig, då hade filmen fått en stark etta istället..

Green Zone2010-08-12
Bara jag som inte alls uppskattade denna? Mycket välgjord, men en mega-moralkaka utan någon riktigt entusiasm

Flickan från ovan2010-08-05
Nog en utav de snyggaste filmerna jag sett på blu-ray.. det och stanley tucci "is about it"

The Bourne Supremacy2010-08-05
Känns egentligen som samma film som ettan. Höjer därför till en fyra. ..Biljakten... mums

Bronson2010-08-05
Tom Hardy är brilliant.. Resten överstiger min förmåga att uppskatta

Precious2010-08-05
Det känns som man borde, men inte bryr sig så jättemycket om karaktärerna, fastän de flesta gråter så det stänker.. Mo'nique liknar Ursula i den lilla sjöjungfrun.

Inception2010-07-28
Ett mästerverk och en milstolpe inom filmvärlden, lägre än en femma ska den inte ha, även om det kanske inte är den allra starkaste.

Armored2010-07-28
Mjä... Enda feta scenen var när han sprang på andra sidan betongrören.. Det var typ det.. Klen tvåa

The A-Team2010-07-22
Lite för högt betyg egentligen, men jag gillade den som fan. Oerhört härlig överdriven action. Copley gör sin roll perfekt!

Predators2010-07-11
Ojämn samt fet

The Baker2010-06-27
Ändå lite småkul.. BoB-killen är det bästa!!

Hunger2010-06-01
Dialogen är det sjukaste jag sett, följt av en nästan lika bra monolog.

Never Surrender2010-05-30
Bästa sämsta filmen som finns..

Ninja Assassin2010-05-05
Kunde se stor potenial i den. Hade varit roligt att se vilken väg filmen hade tagit om den inte varit hollywood-producerad. Behövs en ordentlig finslipning av story och manus. Men action kan man inte klaga på, och det var faktiskt många scener som jag tyckte var riktigt imponerande.

Clash of the Titans2010-04-18
Ville inte se den i 3d, blev det ändå och det var erkligen ingen höjdare. Mycket känns osammanhängande och värdelöst plus att mycket speedas upp i ett ganska märkligt tempo. Effekterna är väl okej, och den hade stundtals ett par okej scener. Den väldigt klena trean får den för alla "roliga skämt", samt mads mikkelsen.

The Box2010-03-17
Håller med många om att den totalt ballade ut efter halva filmen. Många moment kändes onödiga, men det kan vara jag som bara har svårt att greppa. Gillar stämningen i alla fall.

New Moon2010-03-16
mjä..

De 12 apornas armé2010-03-15
Brad pitt är underbar.. Gillar David Morse som fan i den lilla biroll han har. Men jag har tyvärr, trots en häftig rulle, extremt svårt för Glliam. Stark 3a!

The Eye2010-03-14
what!? vilket skit..

Casablanca2010-03-11
Marseljäsen kickar ass i denna film!! Dialogen är makalös, man tänker verkligen inte på att den är 60+ år gammal. Många klassiska one-liners som man hört förr, men inte förrän nu inser innebörden av.

Boondock Saints II: All Saints Day2010-03-11
Går inte att jämföra med ettan, ändå måste jag ge den en fyra...

The Hurt Locker2010-03-08
Who? .. I mean.. her?