Alla kommentarer avInzZzomnia

Fast & Furious 82019-07-21
Första rullen i den här serien var OK, andra funkade men att se en tredje o.s.v. lockade aldrig. Men så hade jag tråkigt och den här gick på TV. Och inte mycket har ändrats sen jag övergav serien, vilket gjordes väldigt tydligt redan i den inledande scenen. Tappade intresset efter 10 minuter och kollade bara upp från telefonen när jag hörde Nathalie Emmanuels röst. Betalar folk alltså fortfarande pengar för och se det här?

Gringo2019-07-20
Theron enda behållningen i en film som man glömt medans eftertexterna rullar.

Den blomstertid nu kommer2019-07-14
Nä ambitionen var det inget fel på men genomförandet har en del att önska, klent manus och klent skådespel.

Going in Style2019-05-15
Man vet handlingen från start till slut men den fångar ändå mitt intresse hela tiden och det hör inte till vanligheterna. Jag kan faktiskt inte hitta något att hänga upp mig på som skulle dra ner betyget under medel. Välgenomförd feelgood-rulle med en lysande uppsättning skådisar.

Loving2019-04-26
En hyfsad rulle. Inget som sticker ut åt varken ena eller andra hållet så en solklar trea. @Lilla Blåa Mus .. Vilken kärlek är enligt svensk lag förbjuden menar du om du bortser från incestuös? Eller är det den du menar borde va OK?

Kong: Skull Island2019-04-22
Den ska ha cred för att den faktiskt lyckas få 119 minuter att kännas mycket kortare men förutom än det och att jag gillar Reilly är det inte mycket som är bra.

Tiny Furniture2019-04-16
Som ett väldigt långt och väldigt dåligt avsnitt av Girls.

Planetarium2019-04-06
Kan bara instämma med föregående talare, första 20 är OK sen blir det bara ointressant och rörigt.

The Amazing Spider-Man 22019-04-04
Eftertexterna rullar när jag skriver det här och jag har redan förträngt stora delar av filmen, väldigt oengagerande. Garfield funkar ok i rollen och Stone gör som nästan alltid bra ifrån sig.

Transcendence2019-04-02
Ser ut som man sparade kulissbygget för underjordslabbet och återanvände några år senare när man spelade in Westworld. När jag tänker efter så känns det som hela Westworld är en spinn off på den här rullen. Intressant och kul idé men dåligt genomförd, borde lagt lite av skådisbudgeten och lagt på ett bättre manus.

Wallander - Den orolige mannen2019-03-25
Speglar den här resterande Wallanderfilmer så har jag tydligen inte missat så mycket. Eller hjälper det kanske att ha sett resten?

Gone Girl2019-03-23
Dickens är bra som alltid och Pike likaså. Neil Patrick Harris kommer jag aldrig kunna se som annat än pajasen Barney i HIMYM så det förstörde film-världen lite. Förutsägbar twist (15min), tråkigt slut men ändå ett bra försök som dock kunde blivit mycket bättre.

Mary Shelley2018-12-23
Otroligt långsamt och tråkigt, Fanning är enda behållningen.

Arena2018-12-02
Var på väg att sätta en tvåa för att den är så lökig så den blir "bra" men nä, det gick inte.

Fantastic Four2018-10-19
Tyckte de tidigare filmerna var helt OK och tycker inte den här heller förtjänar ett bottenbetyg så förstår inte riktigt alla negativa kommentarer. Men visst förväntar sig man en Oscarsvinnare bör man ju kolla på något annat.

Their Finest Hour2018-10-05
Bill Nighy är filmens enda behållning.

Fuck Up2018-08-28
Ungefär som en krimfilm-version av serien Dag så svårt att inte gilla det men kommer nog inte se den igen.

Wilson2018-03-26
Harrelson är bra som vanligt och hans karaktär intressant men filmen i övrigt är fruktansvärt platt och intetsägande.

Turbo2017-12-30
Sensmoralen må va fin men oj så ohyggligt fånig historien som levererar den är.

Boyhood2017-09-17
Längesen jag såg en nästan tre timmar lång film och inte en gång tittade på klockan eller tyckte den blev långsam och dessutom önskade att den varit längre när den väl slutade. Kan inte bli annat än 5, gillar den skarpt.

Free State of Jones2017-08-15
För lång och hoppandet fram och tillbaka i tiden förstör tempot totalt men flera bra skådisinsatser.

Sockerfilmen2017-08-08
Som många andra redan nämnt, delarna med försök till humor drar ner helheten.

Machete2017-07-31
Jessica Alba är enda behållningen i den här sörjan och då inte enbart som ögongodis. Tappade intresset väldigt fort och är rätt säker på att jag glömt det här redan imorgon.

The Man from U.N.C.L.E.2017-07-22
Alldeles för långdraget, satt och väntade på att något skulle hända på riktigt så man blev intresserad men det ögonblicket kom aldrig. Taffligt manus till bra skådisar i snygga miljöer. Platt fall...

Independence Day: Återkomsten2017-07-22
Snubblande nära en 1a.

Äta myror?2017-07-20
Förutom att jag starkt ogillar Ben Reades hela uppenbarelse är det en helt ok film med ett förvånansvärt intressant ämne.

Tracers2017-07-05
Gav upp efter femtitolfte onödigt utdragna skutta-över-hustak-scenen ackompanjerad av speedad DnB. Hade det inte varit för ögongodiset Avgeropoulos hade jag nog gett upp efter den tredje.

Slutet på historien2017-01-15
Fy f-n vilket sömnpiller med repliker levererade som på ett löpande band med noll inlevelse. Glamour-dimman som hänger tätt hela filmen igenom gör inte det visuella till nån direkt storvinst heller. Blä.

Last Vegas2017-01-15
Lagomt lagom feelgood tror jag är en bra sammanfattning.

Sharknado2016-08-01
Det här är är till och med sämre än när det är så dåligt så det blir bra. OK att man på något sätt orkar slicka så mycket brunöga så man får göra en sån här film men nu har tydligen den fjärde i serien släpts och det gör mig nästan på riktigt förbannad. För under tiden som man plöjt in pengar i sånt här skräp så antar jag att många filmer med astronomiskt mycket högre potential har ratats. Kunde jag skulle jag sätt minusbetyg.

Nästa sida »