Alla kommentarer avJuu_W

Charlotte Gray2018-12-09
Seg

Rock Dog2018-11-09
Se reklamen så har du sett filmen

The Dyatlov Pass Incident2018-10-27
Som Blair Witch project, lika dålig med andra ord. Det enda som var kul var att mellan videorna med ungdomarna var det nyhetsklipp, det kunde dock inte rädda filmen. Alla som sett The Blair Witch Project vet vad som väntar men du som inte sett den, se den innan du ser denna för detta är TBWP goes Snow Moutain!

The Prince2018-08-10
Filmen är otydlig, spännande öppning men sen blir allt flummigt och konstigt! Bruce Willis har bara velat tjäna pengar på denna film

Gridlocked2017-02-25
Skit

Batman v Superman: Dawn of Justice2016-04-03
Dåligt klippt, seg och otroligt långt intro. Blev besviken

The House of the Devil2016-03-21
Tråkig och massor med filmfel!

Om du lyssnar noga2015-10-27
Oj oj, den här filmen pendlade verkligen mellan betygen för mig... Den är mysig och trevlig som Min granne Totoro men där Totoro är underhållande genom humor och händelser så förblir den här filmens historia stillsam, förutsägbar och rätt så händelselös... Den är absolut sevärd och det är en gullig historia med fina karaktärer och underbar teckning men den extra magin finns inte riktigt... Men se filmen och avgör själv!

Rambo2015-09-28
Tråkig! Se första Rambo och ingen mer!

Dead Like Me: Om livet efter livet2015-07-21
BESVIKEN!!

Fifty Shades of Grey2015-05-19
Seg och tråkig! Det enda som var bra var soundtracket...

The Judge2015-04-20
Skådespelarna var bra men manuset höll inte!

Run All Night2015-04-17
Jag har sett roligare filmer med både Liam Neeson och Joel Kinnaman men den här var okej så den får en svag trea.

Grace of Monaco2015-03-16
Kidman är en mycket vacker skådespelare och filmen har ett fint foto men när det gäller film så handlar inte allt om skönhet... Den här är tråkig, gillar en filmer om kungligheter så finns det andra filmer som är mycket bättre. Se The King's speech (Colin Firth och Geoffrey Rush i huvudrollerna) istället!

Mega Shark vs. Mecha Shark2015-03-16
………………

Fury2015-02-27
Filmen är baserad på Moby Dick, något som märks om en kan historien om Moby Dick. Skådespelarna var duktiga men det räcker inte förbi en trea... Sevärd men en typisk krigsfilm

Officer Down2015-02-17
Det var lite framtid, nutid, dåtid, nutid, dåtid, nutid, framtid, dåtid, nutid... Eller var det dåtid? Snurrig! Jag har sett bättre snutfilmer med nutid/dåtid koncept. Den här var inget värt att lägga på minnet

Jupiter Ascending2015-02-08
Besviken! Karaktärerna är så endimensionella att jag vill skrika rakt ut, handlingen lämnar ifrån sig massor med hål och frågor samt att den stundtals känns rent obegriplig, actionscenerna är rent smärtsamma att se och mitt i undrar jag vem som egentligen skjuter på vem... Och så har vi Tatum som gör sin hittills fulaste och tråkigaste karaktär, Bean (som jag i vanliga fall gillar att se) tillför inte ens filmen ett uns! Nej, lägg pengarna på något roligare istället!

Pride2015-01-12
Helt underbar och jätterolig!

Nyckeln till Provence del 22014-12-30
Underbar film! Går ej att se utan ettan!

Pompeii2014-11-27
Inga överraskningar alls, jättetråkig och oentusiastiska skådespelare med ett träigt manus. Förbered dig på en timme med mobilspel.

Airborne2014-11-07
Filmfel... Räkna på fingrarna! Skådespel = dåligt, story = dåligt, effekter = dåligt, behöver jag fortsätta?!

One Direction2014-11-03
Är inget fan av bandet men jag gillar dokumentärer, dock finns det andra dokumentärer som är långt bättre än den här.

Det blåser upp en vind2014-10-18
Jag håller med om det Galivan skrev. Det är en otroligt snygg film av Miyazaki men med tanke på att detta är hans sista så hade jag lite högre förväntningar... Det är inte en av hans bästa filmer men absolut en av de finaste och mest stämningsfulla som han har gjort! Se den och njut

Expendabelles 3.02014-09-20
Jag ville ge filmen en 4:a men för många filmfel och tankar kring hur kvinnor framställs gjorde att betyget drogs ner

Lucy2014-09-02
Ganska cool film som är snyggt gjord men ska jag vara ärlig så vet jag inte riktigt vad Besson ville förmedla...

The Grand Budapest Hotel2014-08-22
Riktigt bra, rolig historia, fina skådespelarinsatser, vackert foto och helt otroligt snyggt filmad!!

Äta lunch2014-08-16
En skulle fått se mer, kändes lite väl kort...

Poirot: Curtain2014-08-08
Svag trea

Full English Breakfast2014-07-26
Texten om filmen stämmer inte överens om det en ser när filmen rullar. Seg!

Nästa sida »