Alla kommentarer avKissemiss

Spy2015-05-18
Bra tempo och riktigt rolig! Skrattades högt i biosalongen

Chef2014-07-24
Skön film, kassa roller för kvinnor dock. Typiskt "överviktig man med skitsnygg exfru och skitsnygg flirt" men när far

Spring Breakers2013-06-22
Nä det här var bara dåligt, sorry men ser ingen mening med filmen. Filmen är klippt som ett enda stort montage, ingen dramaturgi what so ever, dåligt spel av alla utom Franco, objektifierar kvinnor som jag aldrig förr sett, har inget budskap eller någon mening alls. Vad är detta?

After Earth2013-06-15
Jag gillade den! Men så gillar jag nästan alla Shyamalans filmer. En fin film om en stram far och son relation som sätts på prov i sci-fi miljö.

Starlet2013-04-27
Åh detta var precis min typ av film <3 underbar!

Movie 432013-04-27
Alltså jag tyckte den var fantastiskt rolig med massor av knasiga, galna och unika kortfilmer, vissa bättre än andra.

Moonrise Kingdom2013-02-18
Känslokalla karaktärer, tråkig historia, för pretto, fin scenografi, lite söt men det enda riktigt bra var Bruce Willis och kattungen som försvann. Inte så coolt att se typ 11 åringar bete sig som 16 åringar

Breaking Dawn - Part 22012-11-24
Om man inte blir besviken på filmen i sig så är det ju på det fruktansvärda användandet av cgi i ungens ansikte i början och slut, så äckligt! Fanns det ingen mänsklig unge som funkade eller? Ännu svårare att ta filmerna seriöst..

I'm Leaving on Wednesday2012-10-23
En fin film som berättar om de sista dagarna i ett starkt förhållande

Looper2012-09-28
Smart, snygg, bra actionfilm med tyvärr några lösa knutar och logikhål. Bruce Willis lyfter filmen och den blir både rörande, hemsk, cool och ibland kommer även ett skratt. Barnskådespelaren är fantastisk och väntar på att få se mer av honom. För att vara en actionfilm med sci-fi inslag är det en femma, för en film blir det en fyra ;)

Goon2012-07-18
Skön film ;)

Bitchkram2012-06-15
Fick se en förhandsvisning! Sjukt härlig och bra ungdomsfilm.

Älska mig2012-06-08
Jättefin film som berör massor. Tyvärr finns det halvdana skådespelare som drar ner filmen men även fantastiska insatser, som t.ex lillasystern. En film alla borde se och väldigt verklighetstrogen! Viktig film!

Restless2012-06-02
Fin historia med fulländade karaktärer med klara utvecklingar och problem. Sorglig och gripande med duktiga skådespelare!

Cockpit2012-05-09
Den var kul, bra skådespelare och skrattades mycket. Men VÄLDIGT lik den fantastiska filmen tootsie, men en värdig svensk kopia ändå.

American Pie: Reunion2012-04-16
Nostalgitripp! Rolig och levde upp till förväntningar. Fin avslutning men hoppas ändå på fortsättning :P

Brisby och NIMHs hemlighet2012-03-17
Om än en svag fyra, kommer ihåg den som mycket bättre. Väldigt fin men lite seg och känns som det bara är tredje fjärdedelen som är riktigt spännande. Abrupt slut. 3a för det men extra poängen för charm

Cocoon – djupets hemlighet2012-02-27
Den är lika fin nu som den var när jag var 5-6 år. Inget för ungdomar som föredrar action och effekter före mysiga karaktärer och filmer om livet, den är trots allt från 85. Gråter varje gång jag ser den.

Jules och Jim2012-01-26
Lite intressant i början av mitten, lite mysig sådär. Resten kunde jag inte brytt mig mindre om. Karaktärer jag inte bryr mig om, "blaah-ig" handling och dumma karaktärer helt enkelt

In Time2012-01-26
Mjäää Cool idé, inte så cool slutprodukt

Fright Night2011-12-19
Så jäkla dålig var den ej, men helt ok!

Drag Me to Hell2011-09-25
Borde klassas som komedi, dålig sådan.. Inte det sämsta jag sett dock och några gånger hoppade man väl till eller äcklades..

Green Lantern2011-08-12
Inte suverän men skrattade högt några gånger, förväntade mig sämre så blev positivt överraskad.

Prom2011-08-12
Väldigt förutsägbar men hade några fina symboliska ögonblick samt repliker men även sina dåliga. Gullig

Easy A2010-12-09
Skön film! Egentligen 3 och en halv tack vare de as-sköna föräldrarna.

Black Swan2010-12-08
ÅH ännu en anledning att börja spara till göteborgs filmfestival då! För tills mars orkar man ju inte vänta.

Splice2010-09-23
Bra film, spännande som tusan. Som sagt upphör detta de sista 20-30 minuterna. Alla som ser den, stäng av då, innan det är försent!

Dinosaurier2010-09-21
Åhh jag gillar denna film. Musiken är fantastisk och när jag igår såg den på engelska insåg jag hur bra de svenska röstskådespelarna var! Fin historia och snygg animerad!

Nästa sida »