Alla kommentarer avKommie

The Tower2013-11-24
En koreansk Skyskrapan Brinner som är väldigt välgjord.

Hobbit: En oväntad resa2012-12-15
Blev så glad när jag upptäckte att filmen behöll det lättsamma, barnsliga och humorn som man hittar i boken. Kunde ju ha blivit som Sagan om Ringen som var en himla mörk historia. Bra där Peter Jackson!!

Wrath of the Titans2012-06-22
Clash of the Titans tyckte jag sög, den var dock bättre än den här!

The Tree of Life2012-04-29
Jag orkade aldrig se färdigt. Ville tycka om den, men orkade verkligen inte hålla uppe intresset och till sist stängde jag av. Jag betygsätter då jag se färdigt om jag färdigt..

Nature2012-04-28
Nä, den var ok tyckte jag

Dragon Eyes2012-04-27
Jag tyckte om den här. Det är nog såhär jar har tänkt att en GTA film skulle kunna vara. Bra!

Livet under en dag2012-03-04
Vart är den övriga världen som inte pratar engelska?

Penthouse2010-12-27
inte helt värdelös! Den hade sina stunder.

Unstoppable2010-12-25
Jag tyckte om den! Den var fartfyllt och spännande till slutet!

Coraline och spegelns hemlighet2010-12-19
Riktigt fint animerat och riktigt läskig tyckte jag också!

Battle For Terra2010-12-14
Den var ganska platt tyckte jag.

[Rec] 22010-11-23
Varför skulle dom gå och bli så himla religiösa helt plötsligt..? Tråkigt!!

Taipei Exchanges2010-09-26
Alla var bra med den här filmen men speciellt tyckte jag om snuttarna där dom intervjuar folk på gatan om vad dom skulle göra, som Doris och Joise eller annorlunda..

Under the Hawthorn Tree2010-09-23
Riktigt vacker film!! Blev väldigt rörd!

Babysitter Wanted2010-06-07
vilken smörja den här var!!

Royal Tattoo2010-04-12
Haha! Den här tyckte jag var rolig!!

Future X-cops2010-04-04
Den klarar sig från ettan endast pga att man blir lite rörd då och då av polisen och hans relation med kvinnan som är kär i honom.

From Paris with Love2010-03-08
Den här var ju riktigt dålig!!! Hur kunde dom misslyckas så grovt med att göra en hyfsad actionfilm?

Skyltdockan2010-02-22
Den här är ju riktigt dålig. Men likväl såg jag hela för att se hur den skulle sluta!

Year One2010-01-28
Den var ju ingen vidare speciell Jack Black-film men visst hade den sina stunder. Den var okey, roligt med alla dom här referenser till bibeln hela tiden! Bibeln är ju bästa manuset för denna komedi!

Sherlock Holmes2010-01-28
haha! Den var riktigt riktigt rolig!! Robert Downey Jr är alltid bra! Jude Law är grym han också!

Mumien: Drakkejsarens grav2010-01-23
Den här känns inte alls som en mumien-brendan frasier-film.. för lite mumie för det tycker jag!

Mum & Dad2010-01-21
Riktigt otäck!

Avatar2010-01-14
Filmen är otroligt vacker och spännande. Men oj vad jag störde mig på karaktären Jake Sully, och alla dom som i all tider spelat samma roll i den här historien, (som är likadan i många andra filmer) - Jag skulle vilja ha sett Avatar utan hela "avatar" delen. Och utan hjälten som är fienden med ett samvete. Men samtidigt rycks man ju med varje gång, och det stör mig!!

Flickan från ovan2010-01-14
"Boken var ju bättre" kommer upp i mitt huvud. Men det stämmer inte heller riktigt, den var annorlunda tyckte jag, filmen kändes för tunn. Resultatet blev trist, hatade aldrig riktigt den onda killen, eftersom flickan från ovan egentligen inte riktigt brydde sig heller (som jag tyckte berättades annorlunda i boken). Men det är en film, och den borde i så fall varit längre för att berätta mer, för mig gick det för snabbt och så var det slut....

Cow2010-01-14
Haha! Den här tyckte jag väldigt mycket om! Efterbliven skulle inte jag kalla honom, utan bara outbildad, då han inte kan läsa. Men otroligt hängiven är han den ko han utsetts för att skydda.

Vampire Super2010-01-06
Lustiga vampyrer!

Qiu Xi2010-01-06
Ojojoj vad bra den här var! Blev riktigt överraskad och lite kär i Qiu Xi också.

Moon2009-12-18
Jag ser denna lite som ett komplement till Solyaris och 2001. Om man ser dem men inte riktigt hänger med så ser man Moon och får allt berättat snabbare. Den är bra. Men Solyaris och 2001 är ju bättre. Men helt klart sevärd!!! Tyckte bättre om roboten i den här än den i 2001!!

G.I. Joe: The Rise of Cobra2009-12-16
Den underhöll mer än vad jag trodde den skulle göra. Coola effekter också!!

Nästa sida »