Alla kommentarer avLTT86

Godzilla vs. Kong2021-04-06
Har aldrig varit fans av Amerikanska monster filmer, dom lyckas få två stora monster slåss mot varandra verka tråkig. Det är rolig först, men glömmer snabb bort att man ens sett filmen.

Lilla Jönssonligan på styva linan2021-01-12
Precis som första filmen. Den är dum, ingenting låter logisk, lämna en massa hål och är ganska mycket till för småbarn.......... Men på nåt sätt så njuter jag verkligen av den här filmen. Den är mer rolig underhållande än första filmen. Jag njuter verkligen av filmen och älskar varenda minut i filmen och kan verkligen få ett gott skratt från mig. Måste säkert beror på att vi får Peter Harryson, Robert Gustafsson och Olof Thundberg som är legendariska för mig. Så ja, av nån konstig känsla så älskar jag verkligen den här filmen så mycket.

Aladdin2019-05-27
skräpfilm

Star Wars: The Force Awakens2018-05-14
Det här var en riktig hemsk film

Okja2017-12-09
Förstår inte varför folk älskar den här filmen, det här var skräp

Tjejresan2017-08-27
5 minuter in i filmen, och Amy Schumer börja prata om sin fitta..... ..... bra jobbat, Amy! Du klarade dig hela fem minuter utan att prata om den! ... 10:39 in i filmen och dom börja prata om mammabög, mammas kuk och att hon är en kvinna med vagina...... ....... lägg det här i minne att det där var ment att vara rolig! ... 17 minuter in i filmen och dom börja skämta om kvinnor och sprut... ...... IGEN!! SKRATTA ÅT DEN!!! DET ÄR ROLIG!! ... 17:39, skämta dom om att göra 69 med sin mor i sängen... ...... ..... ...... efter det där så gav jag upp med att kolla på klockan efter varenda löjliga och överdrivna sex, racism skämt i filmen, OH JA!! Det är massor med det i filmen!! Och inte en enda av dom är rolig eller värd att skratta åt!! Jag känner mig för att vilja skjuta mig själv för att ens hade tanken att Amy Schumer kunde kanske vara rolig, men nej! Precis som hennes stand up shower, hon prata jämt och ständig om hennes vagina och att hon är en kvinna och man ska på nåt sätt finna det rolig! Jag frågade mig själv varför Goldie Hawn var i filmen, och efter att ha sett filmen är min fråga ännu större VAD I H-LVETE F-N HON GÖR I DET HÄR FILMEN!!!?? Goldie Hawn är en bra skådis, hon kan vara rolig, hon ha visa det i filmer "There's a Girl in My Soup" och "Bird on a Wire", hon kan vara rolig och talangfullt, men här gav hon en Tara Reid uppträdelse. Och hennes och Amy Schumer samtal med varandra... JA! Den här filmen ha säkert den värsta mor och dottern samtal i film världen! Det enda dom prata om "Jag är en kvinna, så ge mig din stöt" bullshit igenom hela filmen, inte en enda gång under hela filmen hade dom nån samtal mellan mor och dottern. Bara en gnäll och skit mot varandra! Den bästa filmen var ju självklart Christopher Meloni som gav mig dom två roligaste skämt i filmen, men också en av dem värsta replikerna i filmen... "Jag går först, för att jag är en man..." ....... ........ ........ ......... ..... Filmen hade massor med, oroliga sex skämt, racism skämt, börst och vagina skämt, männen i filmen var så otrolig dumma i huvuden eller rent ut skithögar. INGENTING I FILMEN VAR ROLIG!!! Men när sluttexten kom efter filmen så var det en namn som dök upp och då sätt alla pussel bitar på plats.... ..... PAUL FIEG...... OOOHHH!! NU FÖRSTÅR MAN VARFÖR FILMEN VAR SÅ SEXISTISK OCH RACISTISK!! NOW IT ALL MAKE SENSE!! HAN VAR INBLANDAT I FILMEN!! DET FÖRKLARA VARFÖR FILMEN ÄR DEN VÄRSTA I ÅR!!! Ja! Glöm "Alien: Covenant", "Kong: Skull Island", "Kill'em All", "Power Rangers", "Once Upon a Time in Venice", "Sandy Wexler", "Beauty and the Beast", "Take Me" eller "xXx: The Return of Xander Cage" som var värst.... Den här filmen är utan tvivlar.... min värsta film... 2017!

12 edsvurna män2017-06-06
Det här filmen är ingenting annat än en stor kopia och replik för replik av originalet. Den här ha sämre skådespeleri, sämre atmosfär, sämre spänning, sämre kamera vinkel och ingen av skådespelare inspirera mig att nån av dem trodde på nåt av dem sa och man kan höra dom bara memorera repliken från originalet..... skippa den här och se på originalet istället av samma namn.

Välkommen Mr Chance!2015-10-09
Den här filmen är mycket bättre än Forest Gump.

Mad Max: Fury Road2015-09-26
Överskattad.

Insidan ut2015-09-13
Inte en mästerverk som jag har hört. Dom två stora fokusen i filmen är ju glädje och sorg, medan andra bara är med för komedi. Jag erkänner att miljö, idéer hur det funka i en persons huvud ser ut är fantastisk och design för karaktärerna så färgglada, men deras personlighet och story är bara en kopia av Pixars tidigare filmen.

Star Trek III2015-09-13
Jag tittade på grund av Lloyd, ingenting annat.

Sabrina2015-09-08
Originalet är bättre.

Black Rose2015-09-05
Det fanns så mycket dålig i filmen att ta upp allting skulle ta hela dagen. Jag menar, allting var så dålig, så fel gjort och sog så fejkat ut att Birdemic skulle peka och skratta ut hur dålig filmen var.

Poltergeist III2015-08-19
Wow! Jag menar, WoW! Okej, låt mig få ut det här först. Heather O'Rourke död, en av dem sorgligaste död i filmhistoria. Hon var så himla ung och förtjänade verkligen inte det här. Värst är att det här var hennes sista film, jag får tårar av bara tänka på tanken och jag sörjer henne lika mycket som Raul Julia och Michael Clarke Duncan. Jätte, jätte, jätte sorlig. Men..... Vad är det här för skit roll? Dom försökte verkligen få oss att tycka synd om henne genom att ingen lyssna på henne och alla är elaka och taskiga mot henne? Vi har två filmer och det är tillräcklig för att vi ska tycka synd om henne. Måste vi verkligen göra så att hon bli utkastad och mobbat för att vara "Speciell"?? Det får oss inte att tycka synd eller heja på henne, det får oss bara att hatar filmen mer. Och jag gillar också att hennes föräldrar skickade iväg henne, övergav henne utan att ge oss en förklaring till varför, med tanken på hur mycket dom visade oss hur mycket dom älskade henne i senaste filmen. Och att dom aldrig har nämnt nån gång under dom två första filmerna att modern hade en syster, som inte var där för henne i dom tidigare filmerna. Och nån annan som märkte också att dom faktiskt aldrig räddade Scott, Kipley Wentzs karaktär. Dom räddade alla förutom honom.... nån förklaring varför? En väldig onödig, dålig uppföljare. Vilken gör allting mer sorgligare för Heather O'Rourke. Hennes minne är av en skitfilm som är mycket värre än Raul Julias Street Fighter, för där var han åtminstone underhållande rolig och kommer alltid att bli ihågkommen, men för Rourke.... ingen kommer att minnas henne för det här! Bättre att minnas henne från den första filmen. Men det var i alla fall kul att se Nancy Allen igen, har alltid undra över varför hon bara dyker upp i skitfilmen?

Staten Island Summer2015-08-16
Efter att jag sog på filmen, reste jag på mig och tänkte för mig själv "Varför sog jag på den här filmen?"

Wham Bam Thank You Spaceman2015-07-24
Vad kan man säga? Kvinnorna var sexiga.

Paul Blart: Snuten i varuhuset 22015-07-02
En dålig film.

Dante's Peak2015-06-26
Ungarna var så j*vla dumma i huvuden.

Förbjuden värld2015-06-15
Intressant teknologi och story... för att vara från 50-talet. Men problemet är.... det var tråkig.

Harlock: Space Pirate2015-06-14
Don´t care, I don't even care at all, I don't even care at all, are you even f*cking trying!

Vanilla Sky2015-06-12
Gilla inte såna här na filmer, hade svårt att hänga med.

Pluto vid luftposten2015-06-09
För nånting som kallas för "Mail Dog" så hade avsnitten nästan ingenting med post att göra.

Frukost på Tiffany's2015-06-08
Jag tyckte inte att den var så intressant, även när jag har sett att andra gillar den och att det här är en av Audrey Hepburns mest betydande rollen så var jag inte så värst förtjust i det här filmen, jag bara ge den en "sådär" på min intressant nivå. Nu även om Audrey Hepburns karaktär var nu lite svårt för mig att förstår och ibland tyckte att hon var en "douchebag" ibland, så är det mest hennes skådespeleri som gör att filmen hamnar på en trea. Men jag kommer garantera att glömma filmen om en par dagar.

American Pie 22015-06-02
Det här var inte lika rolig som förra filmen. Jag erkänner att det fanns några få saker som jag gillade, men det som förstörde mig mest var kliché som Jason Biggs och Alyson Hannigans karaktärer gjorde. För det enda som jag satt och tänkte var "När kommer det att hända? Kom med det, för jag vet att det kommer att hända. SLUTA DRA UT PÅ DET!" Så ja, jag gillade inte det. Och jag måste också säga at jag verkligen inte gillade Alyson Hannigans karaktär i den här filmen, Jag gillade henne i förra filmen, men här... är hon mer tråkigare och hoppas att hon inte är lika tråkig i nästan film. PS: Tara Reid suger fortfarande! Gå hem och lägg dig, Tara! Ingen vill ha dig!!

American Pie2015-06-01
Rätt bra faktiskt. Gillade karaktärerna och ser inga problem med sex skämtarna och..................... pinsamheten som hände...... Men två som jag verkligen hade problem med var Mena Suvari och Tara Reid. Dom var ganska irriterande, men annars... hade inga problem. Men är lång ifrån klart, har sju filmer kvar.

Soldiers of Fortune2015-06-01
Om det inte vore så många kändisar i filmen skulle jag förmodligen inte klara av att se hela på en dag.

Ex Machina2015-05-28
Jag har samma problem här som jag har i Solaris. Det är s extrem seg att jag till slut inte bry mig längre. Karaktärerna var inte så intressanta heller. Men en stor plus kan jag ge filmen för kvinna roboten. För att vara rättvis, hon höll filmen ganska intressant för mig. Men slutet? Det där var så....

I huvudet på John Malkovich2015-05-25
Precis som filmerna The Prestige och The Witches of Eastwick, jag har ingen aning om vem som jag ska heja på. För alla karaktärerna verka elaka och snälla på sina egna sätt. Men jag kan inte riktig se åt vilken håll jag ska se på. Ena sekunder avskyr jag karaktärerna och på den andra så gillar jag dom. Och oavsett hur det sluta så tycker jag alltid synd om förlorade och inte gilla vinnare. Men jag antar att det är väl själva det roliga med allting. Få mig att komma tillbaka och försöka se det bästa av karaktärernas situation. Men måste också säga detta, filmen blev bättre och bättre, men när jag kom 101 minuter in i filmen, så skrek ag bara "Det där är bullshit och tror inte för fem öre!!" och allt rasade för mig då. Så en trea.

Åsa-Nisse i rekordform2015-05-22
Inte en sån dålig film, men problemen är att det känns inte som en Åsa Nisse film. Jag menar du skulle kunna ersätta Nisse med vem som helst och det hade kunnat funkat fint. Och värst av allt är att dom gjorde inte tävlingen till nån stor grej. Jag hade ingen aning om att dom tävlade före halvvägs igenom loppet.

Åsa-Nisse i agentform2015-05-22
Story var helt enkelt för tråkig för att bli intresserat. Det var klart bättre än förra Åsa Nisse jag sog på och hade en bättre story som var mycket enklare att följa, men tyvärr var den inte tillräcklig intresserat för mig att komma in i.

Nästa sida »