Alla kommentarer avLudo

Pumpkin2012-10-28
OMG! Någon borde stå till svars för den här filmen. Och ALDRIG få göra film igen.

Blåbärskriget2009-12-31
Underbart dryg i sina gliringar till verkligheten. Underhållande och komisk.

Kärlek på hal is2008-08-15
Jag skäms! Jag borde bytt kanal.

Borat2008-08-07
När man måste stänga av efter 15 min är en film dålig. Inget för mig.

Fjärilen i glaskupan2008-01-18
Den som skrivit den filminfon har inte sett filmen. Det där med dykolycka ska man nog ta med en nypa salt.

Ryktet går2008-01-13
Shirley MacLaine är grym.

Arsène Lupin - Gentlemannatjuven2007-10-21
Hjälp vilket borttappat slut.

Epic Movie2007-09-26
Varför såg jag den här? Jag skäms.

Hollywoodland2007-09-13
Guuud vad tråååkig.

Smokin' Aces2007-02-01
Bortslarvad testetoronfilm.

Natt på museet2007-02-01
Owen Wilson och Steve Coogan höjer betyget på denna annars mest effektburna film med lite halvtaskiga skådisinsatser.

Ice Age2006-03-30
Ekorren får en femma för sig själv. Bra jobbat. Ihärdig stackare.

Zatoichi2006-03-13
Väldigt bra ljudmontage! Dock för mycket omotiverat sliceande. De gamla mästarna brukar vara mer genomtänkta och tar bara till klingan när den behövs. Inte vid varje förolämpning och ont öga. Lite segdragen men i övrigt välgjord och med ett hyggligt manus.

Pingvinresan2006-02-14
Leopardsäl. Elakingar med vassa tänder...och kurrande magar. Vacker film, om än något tom och grundläggande. För mycket som en lågstadieinformationsfilm. Fast pingisarnas charm väger upp för det. Jag vill veta mer om pingvinerna. Hur stora de är (svårt att jämföra med isberg), favorithobbies, genomsnittsålder och vad det finns för fler sorter? Har man i och med den här filmen sett hela jordens kungspingvinbestånd? Filmen borde svarat på fler frågor. Framförallt vill jag veta var man köper pingviner? Det är dags att slänga ut den där lata katten.

Match Point2006-01-17
Menlös och horribelt tråkig! Underliga värderingar och fruktansvärda människor som man inte har någon medkänsla eller intresse för.

Saxofonhallicken2005-08-01
Dock lite lång seg mot slutet.

Star Wars: Episod III - Mörkrets hämnd2005-07-18
En stark 2a men den är för lång och seg för en 3a. Lite väl lama skådespelsinsatser av annars duktiga personer

The Pacifier2005-05-31
Ok för 7-8åringar kanske, men inte för mig.

Kärlekens möjligheter2005-05-16
Morr, jag somnade. Hur slutade filmen? Vilken story var den sanna? Hur gick det för homoparet? Kan inte någon posta svaret på min sida?