Alla kommentarer avLuene

Pride and Prejudice and Zombies2016-08-26
Jag har läst boken och tyckte den var helt okej och lite roligt Filmen gillade jag inte alls, ville bara att den skulle ta slut!

Jenny's Wedding2016-08-13
Gillar lillasysterns karaktär!

Warcraft: The Beginning2016-07-08
Jag gillade filmen och hopper verkligen på en uppföljare!

What If2015-05-01
Kolossalt underbar humor! Man förälskade sig i ALLA karaktärerna på ett eller annat sätt.

Hennes envisa hjärta2015-03-20
Vilken underbart överdriven film! Jag har funnit en ny antihero favorit. Bara älskar't!

Big Hero 62015-02-21
Värme och humor.

The Butler2015-02-17
Visst har filmen ett starkt budskap och berör men den är för lång och saknar något ordentligt. Jag har sett Oprah Winfrey ge bort på tok för mycket meningslösa prylar på tv för att personligen kunna ta henne på allvar i en sådan här roll.

Fast Girls2015-02-14
Förutsägbar. Men gillade skådespelarna.

You Again2015-01-30
Den var för lång eftersom allt upprepades om och om och om igen.

The Theory of Everything2015-01-12
Denna filmen var helt fantastisk! Redmayne och Jones porträtterar Stephen och Jane helt magnifikt och trovärdigt. Denna filmen förtjänar verkligen en Oscar. Om inte för bästa film så för bästa manliga huvudroll.

Noah2015-01-10
Fylld med symbolik.

Boktjuven2015-01-08
Det var fler än en tår som brändes bakom ögonlocket under denna film. Fantastisk film som fångar karaktärerna och deras liv under kriget i en bubbla.

They Came Together2015-01-06
Alltså jag älskar hur dom driver med genren, men det blir för tråkigt i längden och filmen är inte speciellt bra.

Serena2015-01-05
Mörk film med ett beständigt sorgflor över sig.

Winter's Tale2015-01-04
Lång och luddig. Sedan kom Will Smith in i bilden och det blev ännu värre. Jag blev besviken, på riktigt.

The Hungover Games2014-10-30
85 minuter av mitt liv jag aldrig får tillbaka. Sämsta filmen jag någonsin sett!

Berättelsen om Pi2014-06-10
Otroligt vacker film! Men blir dock lite besviken.

Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann2014-06-09
En svensk lite sämre Forrest Gump. Hade sina stunder, men saknade de där extra.

Okänd vit man2014-04-04
Intressant dokumentär! Verkligen sevärd.

Taran och den magiska kitteln2014-04-04
Absolut inget mästerverk av Disney, men ändå en bra barnfilm. Gillade älvorna!

Tingeling och piratfen2014-03-02
Lika bra som de andra filmerna! Gillar hur dem knyter ihop allt till Peter Pan.

Frost2014-02-01
Riktigt välgjord film, samma klass som Trassel! Annorlunda story!

Fjällbackamorden: Ljusets drottning2014-01-12
Precis som alla de andra i serien, helt ok - men inte mer än så!

Fjällbackamorden: Strandridaren2014-01-12
Den är tunn, men fungerar som slö film en söndagskväll.

Små skandaler2014-01-10
Tiden, miljöerna, kostymerna, och musiken, alla bra saker. Filmen hade en story men tyckte det blev på tok för tunn. Efter en timma blev scenerna tjatiga och krystiga. Dock är detta en helt okej film att se, med tanke på skådespelarna. Colin Firth och Kimberly Nixon är riktigt lovande.

Glorious 392014-01-08
Börjar väldigt lovande och är bra och spännande större delen utav filmen. Men det är andra gängen jag ser en Poliakoff och inte förstår ett dugg hur filmen slutar och varför den slutar så osammanhängande.

Emma2014-01-07
Romola Garai är som skräddarsydd för kostymdraman som denna! En av det bästa filmaterseringarna av Austen jag sett.

The Bling Ring2014-01-03
Tyckte att det efter en timma blev lite långtråkigt med sno, supa, selife. Det tog för lång tid innan dem åkte fast, och de las för lite tid på vad som hände när dem gjorde det.

About Time2014-01-03
Riktigt känsloladdad mysig film med små livsviktiga budskap. Jag tror detta är en av det bästa rolltolkningarna jag sett hos Bill Nighy. Otroligt bra film!

Tyskungen2014-01-02
Helt okej film att titta på en kväll. Tyvärr känns storyn orealistisk, men om men och andra sidan är det ju fiktion, och inget annat.

Nästa sida »