Alla kommentarer avMMeedendorp

Berättelsen om Pi2013-06-25
En vacker film som känns en aning utdragen och lämnar mig tyvärr oberörd.

Hobbit: En oväntad resa2013-06-25
Hade väldigt höga förväntningar och de nådde nästan upp till dem. Tycker den var mycket bra och spännande. Peter Jackson kan han.

Den store Gatsby2013-06-04
Jag älskar den, fullkomligt älskar den. Fotot är så vackert, historian är så vacker och skådespelarna är så vackra. Mycket vackert men åh, allt var så bra.

Holy Water2013-05-13
Jag fann denna väldigt underhållande, möjligtvis lite tunn kanske men bra för stunden!

Mean Girls2013-05-07
Sååååå underhållande! Jag gillar den.

Äta sova dö2013-04-25
Dålig film men med ett bra budskap.

Iron Man 32013-04-25
Kan inte gå så mycket fel när Robert Downey Jr är med. Alldeles underbar tycker jag att den var! Iron Man är ju så jävla cool.

Blue Valentine2013-04-20
Jag tycker att den här var väldigt jobbig att kolla på samtidigt som det lite är min typ av film, ingenting speciellt händer egentligen och det är en knepig kärlekshistoria. Typ så.

Vänner för livet2013-04-17
Fantastisk på alla sätt och vis! Adam Sandler överraskar.

Management2013-04-09
Den funkar när man är hemma och är sjuk, men lite mysig är den allt.

En ny start2013-04-09
En mysig, rörande och fin film. Åh vad jag gillade den.

Love at First Hiccup2013-04-09
Jag måste ju erkänna att jag gillar den, den är ju så underbart pinsam.

Moonrise Kingdom2013-03-29
Jag hade väldigt höga förväntningar och tyckte inte att de riktigt levde upp till dem. Älskar fotot, så en stark 3a.

American Crime2013-03-29
En så otroligt hemsk berättelse, ilska känner jag mest efter filmen. Bra skådespel..

Frukost på Tiffany's2013-03-23
Jag tyckte att den var rolig, fin och jag förälskar mig i 60 tals New York.

I hennes skor2013-03-16
Underhållande och en film jag tyckte mer om när jag var mindre.

Jag saknar dig2013-03-16
Den har en sån himla fin historia att man blir berörd till tårar men samtidigt är skådespelet svagt så ett högt betyg får den inte.

Repmånad2013-03-16
Detta är en film alla borde se, så rolig!!

Nu eller aldrig2013-03-15
Jag trodde något helt annat om den här filmen, trodde den skulle vara mer action i, istället känns det ganska platt men har absolut sina ljusglimtar. Får nog bli en tvåa så länge.

Movie 432013-03-13
Haha förlåt men detta kan ha varit det sämsta jag sett.

Tingeling - Vingarnas hemlighet2013-03-13
Det är en bra barnfilm men kanske inget för mig.

Inception2013-03-13
Imponerad!

American Beauty2013-03-05
Absolut jättebra, lite seg ibland men någonting får mig att bara vilja ge den en trea så länge.

Django Unchained2013-03-02
Jag satt och log hela filmen för att den var så Tarantino. En aningen lång men ack så bra! Skådespelarna, musiken, fotot, ja shit!

Torka aldrig tårar utan handskar2013-02-27
Så himla viktigt och så otroligt fint!

En oväntad vänskap2013-02-24
Oh herre! Vad jag gillar den, den fick mig att skratta och att gråta på samma gång. Det blir en omtitt snart igen!

Shame2013-02-18
Väldigt grå och jobbig att kolla på men jävlar vad snygg den är. Jag ÄLSKAR de långa pauserna, Fassbender och Mulligan samt stämningen McQueen lyckas med.

En främling i familjen2013-02-17
En aningen lång men väldigt rörande. Och DiCaprio, vilket skådespel! En stark trea blir det.

Tucker & Dale vs Evil2013-02-17
Absolut underhållande.