Alla kommentarer avMacahan

Prometheus2012-06-02
Sjukt snygg film, med ett sjukt tunt manus proppfullt av hål och dumheter.

Rare Exports - En annorlunda julhistoria2012-02-04
Inte ens för allt smör i småland tänker jag se den här skiten igen. Herregud vad dåligt det var. Ni som gillar den borde skämmas.

Inception2010-08-01
Så länge man inte går in med förväntningar om en intelligent film så blir man inte besviken. En tvättäkta hollywood-action med allt vad det innebär. Jäkligt välgjord, men dock lite för tam och förutsägbar.

Armored2010-01-14
Alla filmer där man kan klippa inte bara en replik utan ett replikutbyte mer än en halvtimme i förväg, måste ju ha några positiva sidor. Så den är bara skitdålig.

Inglourious Basterds2009-09-27
Alldeles för få och för långa scener. Verkar inte som att han riktigt ville komma till skott med någon handling. Men ack så underbara en del av de scenerna var.

Ghostbusters – spökligan2009-06-30
It's "something you don't see everyday". Solklart fantastisk.

Berättelsen om Narnia: Prins Caspian2008-07-12
Efter en tunn och tråkig inledning och introduktionen av en skådespelare som till och med får de mest tråkiga av såpaskådisar att verka som Oscars-material, så sitter man bara och väntar på att filmen ska börja. Man vet med sig att slutstriden kommer bli magnifik och episk och tänker att "om jag bara står ut tills den börjar så kanske filmen återhämtar sig". Sen börjar slutstriden. Och den är precis lika tunn som resten av handlingen. Det enda som höjer filmen över sämst möjliga betyg är de ibland småroliga mössen.

Mordet på Jesse James av ynkryggen Robert Ford2008-06-16
Som att titta på en 2h 30m lång tavla där det bara avslöjas nya smådetaljer i en rasande fart. I en av de vackraste miljöerna som filmvärlden upplevt, till ett av de mest underbara soundtracken. Kusligt vacker och underbart melankolisk.

Indiana Jones och kristalldödskallens rike2008-05-27
En solklar femma ända fram tills det kräkkänsloframkallande slutet kommer och tar över och fullkomligt mördar filmkvaliteten på ett obarmhärtigt och väldigt smärtsamt vis.

God2008-05-15
Hiskeligt skrämmande dålig.

Shoot 'Em Up2008-04-07
Filmer får de betyg de förtjänar och man jämför aldrig dem med varandra utan de står för sig själva. Detta och tempot som aldrig står still, tillsammans med några helt underbara scener gör att denna film aldrig hade kunnat få sämre än en femma.

Trångt i kistan2008-04-03
What are you doing in my father's coffin? Stoooooooooooor humor

30 Days of Night2008-04-03
Den var ju spännande! Även om jag gillade att det är sol en dag och inte nästa. Hux flux. Humor.

Killer Pad2008-03-19
Det är nog det sämsta som gjorts...

The Last Dragon2008-02-22

omfg

Death Sentence2008-02-13
Äh....den var ju ganska...............kul

14082008-01-01
Väldigt mycket bättre andra gången. Det finns inga läskiga filmer.

American Gangster2008-01-01
Lite seg i början, men blir sen bättre och bättre och växer in i en.

Ett öga rött2007-12-13
Sjukt ball på sina ställen, men samtidigt kan det inte vara bra med en film där man känner att huvudpersonen är en jäkla tomte som behöver stryk.

Death Proof2007-12-13
Den lite sega inledning förlåts iom den oerhört härliga stämmningen som infinner sig när Russell börjar komma igång. Sen segar det ner igen, men slutar ju helt fantastiskt.

When a Stranger Calls2007-12-08
Jävla skräpfilm

The Departed2007-10-07
Har aldrig förstått mig på denna fixering vid om en film är "ny" eller inte. För jävla bra är den OAVSETT om Infernal Affairs är bättre eller inte.

Pearl Harbor2007-08-12
Om de hade skippat försöken till att göra en film med handling och istället hade haft två timmar med explosioner så kanske, och jag menar kanske, filmen inte hade varit nåt av det värsta som någonsin gjorts.

Suicide Kings2007-08-12
Bara för Christopher Walken

Return of the Living Dead 32007-08-12
lol hahaha

Blow2007-08-12
Så bra trots den vedervärdiga sminkningen i slutet.

One Missed Call2007-08-12
Med tanke på alla dessa jäkla förbannelser i Japan är det ett under att det fortfarande finns folk i landet.

Casino2007-05-21
Visst fan! Det var så jävla bra den var

Nästa sida »