Alla kommentarer avMio

Guldkompassen2008-07-09
Det är fascinerande att en film kan lämna mig så ytterst ointresserad av vad som hända skall i uppföljaren...

Control2008-07-09
Det är onekligen väldigt vackert - men jag får faktiskt mest ont i magen av den påtagliga känslan av annalkande katastrof.

Waitress2008-01-29
Det började så bra och bittert och sarkastiskt - men urartade till värsta sortens hollywoodsmörja.

Sunshine2007-10-16
Helt okej åka-med-film men inte mycket mer.

Romance & Cigarettes2007-10-16
Skrattade så att jag grät när hon, precis som hon lovat, såg till att han kände att han levde..!

Saturday Night Fever2007-10-16
Ännu en svag tvåa från herr Dansant. Platt story, men rolig - om än inte bra - musik.

Grease2007-10-16
Svag tvåa och jag kan inte ens själv säga vad det är som höjder den ovan ett bottenbetyg..! Exceptionell nördighet, tror jag.

Revolver2007-09-29
Riktigt trevlig actionrulle!

Mission: Impossible2007-09-17
Tja... jag minns att jag faktiskt tyckte att det här var rätt bra grejor när den kom 96 - men tiderna förändras, kan man säga. En rätt svag tvåa nuförtiden.

Vi barn från Bahnhof Zoo2007-09-10
Kan tänka mig att det här var riktigt tungt när filmen kom - men nu har den blivit omsprungen av så mycket bättre och tyngre filmer inom samma kategori, ta bara Requiem For A Dream..!

Hot Fuzz2007-08-23
Bitvis satt jag verkligen och bara gapade. Jag visste inte att det var möjligt att stapla så många klichéer på varandra och komma undan med det..! Actionkomediernas actionkomedi. Fast Shaun of the Dead var ÄNNU mer osannolikt underbar.

Good Night, and Good Luck.2007-08-23
Det är så bra... men saknar liksom sting!

Vänner för livet2007-08-23
Sandler är så bra när han gör de lite allvarligare rollerna..! Cheadle är alltid bra. Summa summarum: bra film.

Livet är underbart2007-08-21
Vissa gamla klassiker håller sannerligen även i nutid.

3002007-08-19
Mycket yta, ingen substans. Men det ÄR en snygg yta.

Marie Antoinette2007-05-20
Det är så snyggt - och så platt.

Efter bröllopet2007-05-16
Lassgård är sannerligen lysande... men jag förstod inte riktigt meningen med alla närbilder på ögon.

Heartbreak Hotel2007-05-16
Nja. Bortsett från ett par småleenden, så var det här ganska meningslöst ur min synvinkel sett. Det börjar bättre än vad det fortsätter.

She's the Man2007-05-16
Småcharmigt, men hejdlöst förutsägbart.

The Ladykillers2007-05-10
Snacka om tydlig sensmoral..!

Babel2007-05-10
Eländes elände...

Vuxna människor2007-05-07
Kanske är människorna precis så osympatiska och svåra att tycka om som karaktärerna i den här filmen..? Men det gör det inte roligare.

De andras liv2007-05-06
Den här filmen hamnar tveklöst på min top tio-lista över bästa filmer någonsin - och högt upp på den. Jag ryser bara jag tänker på den!

Bröllopsfixaren2007-05-06
Ack, han är så charmig - och åh, hon är så vacker (och vilken rumpa sedan!) men det är lik förbaskat en helt värdelös film.

Afrikas drottning2007-05-02
Förtjusande.

Bortspolad2007-05-02
Jag fick för mig att pausa under den inplanerade biopremiären - och höll på att garva läppen av mig när jag läste titlarna på de filmer som fanns att välja på! Det är i sanning de små, små detaljerna som gör´et!

Känd från TV2007-04-27
Väldigt ojämnt, bitvis överraskande bra, bitvis hejdlöst tramsigt och oinspirerat.

Hot Chick2007-04-27
Faktiskt överraskande roligt!

Borat2007-04-22
Om fler av de bortklippta scenerna hade fått vara ned, så hade betyget nog landat på en svag fyra istället!

Talladega Nights2007-04-22
Börjar trist, fortsätter tråkigt och avslutar blekt.

Nästa sida »