Alla kommentarer avMurvel48

Countdown2020-08-13
Ganska okej men hade varit bättre om prästen inte varit så fånig. Hade gärna sett en mörkare ton i filmen. Nu visste den inte riktigt vilket ben den skulle stå på.

Hotel Mumbai2020-08-05
En film som är bra på alla sätt!

Unfriended: Dark Web2020-07-28
Kul idé men inte mycket till skräckfilm.

Mortal Engines2020-07-25
Premissen var lovande men det blev snart en ytlig ungdomsfilm med det sedvanliga stereotypiska tramsandet och ytlig dialog. Trots allt godkänd underhållning med viss tvekan.

Hustlers2020-07-24
Hur man gör en film på löjligast tänkbara sätt. Ett riktigt bottennapp. Att Lopez är otroligt snygg och sexig räddar inte filmen.

London Fields2020-07-19
En modern film noir! Fan vad Amber Heard var snygg och sexig i den här filmen.

London Fields2020-07-19
En modern film noir! Fan vad Amber Heard var snygg och sexig i den här filmen.

The Nun2020-07-18
Kvasireligiöst hokuspokus av standardmodell - men en svag tvåa kan den vara värd.

Tag2020-07-04
Den har definitivt sina ljusa stunder, specielkt scenerna med Jeremy Renner men sammantaget är det en typisk tvåa. Helt okej för stunden.

Polaroid2020-07-02
Oväntat bra för att vara en tonårsskräckis. Att vi slapp se en massa blod var bara en fördel. Liksom frånvaron av jumpscares.

Halloween2020-07-01
Ett ogenomtänkt hafsverk.

The Current War2020-05-29
En stökig och osammanhängande film om något helt ointressant.

Blinded by the Light2020-05-27
Jag gillar Springsteen men det här blev lite långtråkigt.

Ocean's Eight2020-05-25
Tråkig och fånig film som bygger på att dusdintals personer mot alla odds går på de simplaste tricks. Billigt i överkant.

Action Point2020-05-21
En lättsam bagatell.

One Less God2020-05-21
Mycket bra och spännande film. Synd bara att inte Bruce Willis dök upp och räddade situationen.

Amundsen2020-05-03
Välgjord film men den segade ur så mycket att jag med viss tvekan sätter ett så högt betyg som en trea.

Amundsen2020-05-01

Fågelfångarens son2020-04-18
Klart sevärd film och det färöiska landskapet höjer den ytterligare ett snäpp.

Upgrade2020-04-17
En god idé som genomförts mycket väl.

Bad Neighbours2020-04-12
Jag var inställd på en Seth Rogen-katastrof så filmen blev en positiv överraskning. Stark tvåa.

Bad Neighbours2020-04-12

The Beach Bum2020-04-05
Bra skådespeleri, bra musik - men det hade varit bättre ned någon typ av handling.

Daddy's Home 22020-04-04
Det blev en hel del skratt men mer än en stark tvåa kan det inte bli.

Downsizing2020-04-03
Krympningsbiten var rätt okej men den spelar ut sin roll efter ett tag och resten blir bara ett segt pekoral. Inte ens Christoph Waltz var särskilt bra.

The First Purge2020-02-29
Man kan ju för all del köpa premissen men oavsett det är det en uselt gjord och rätt tråkig film.

Nästa sida »