Alla kommentarer avNRGzer

Final Destination 52012-01-27
Väldigt rolig ska den ha cred för att vara i alla fall, tyvärr inte mer än så.

Crank 2: High Voltage2009-07-25
Mike Pattons soundtrack och sköna cameos räddar filmen från att bli gegga. MJK och Lohner fick mig att hoppa till för att sedan se filmen ta fart igen på riktigt. Kan inte nå charmen i ettan dock som är en mycket bättre film.

Offret2009-03-04
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den här filmen. En del i mig hatar den på grund av den usla dubbningen och skådespelarinsatserna medan en annan del älskar fotot (I viss del av filmen, man kan inte kalla det foto om man knappt ser någonting alls). Som Gallows sa älskar även jag öppningsscenen och den sätter en standard för filmen som bara gör att jag blir ännu mer besviken. Rörig och oförståelig gegga är det enda som finns kvar och jag lämnar visningen med inställningen att jag förlorat 2 och en halv timma av mitt liv. Måste dock tänka över den ordentligt för vare sig jag vill eller inte lämnade den känslor jag inte riktigt förstår.

Burn After Reading2008-10-26
Riktigt bra och extremt flummig. Förstår inte vad folk inte gillar med slutet, sammanfattar hela filmen på ett klockrent sätt. Väldigt skönt förvirrad. Se den!

Where in the World Is Osama Bin Laden?2008-08-15
Helt okej dokumentär. Hade lite för höga förväntningar tror jag men Spurlock är rolig och har lyckats skapa en film med varm ton om ett ämne kantat av våld och extremister.

Forklift Driver Klaus2008-03-08
Fick se den på min truckutbildning. Given klassiker! :)

The Host2007-11-13
Den bästa filmen jag har sett på väldigt länge. Skådespelarinsatserna var utmärkta, ena stunden fann jag mig skrattandes åt dem andra med dem och för att senare gråta. Specialeffekterna är också riktigt bra. Riktigt snyggt foto!

Rest Stop2007-07-08
Störd film som är förvånadsvärt välgjord.

Are You Scared2007-07-08
Nej!

Survival Island2007-05-09
Det enda man vill är att alla ska dö på värsta möjliga sätt. Fyfan vilken dålig film. Ser ut som om den är gjord på 80-talet..

First Descent2006-02-24
Riktigt bra dokumentär som blandar snowboardens historia med de i Alaska. Riktigt bra och härlig. Du behöver inte gilla snowboard överhuvudtaget för att få ut något av denna film.