Alla kommentarer avNalleman

A Walk in the Woods2021-01-17
Alltid gillat Robert Redford men haft mycket svårt för Nick Nolte. Så även i denna tämligen händelsefattiga historia. Det får bli en relativt svag tvåa i betyg.

Skyskrapan brinner2021-01-16
En typisk 70-tals katastroffilm i klass med "Airport". Lite för lång men en 3:a kostar jag på mig. Efter omtitt och kärt återseende av många stora skådespelare höjer jag till en fyra.

Pacific Heights - Den objudne gästen2021-01-09
Efter omtitt tycker jag faktiskt den är ganska tunn och rent av lite löjlig. Fast en tvåa är den ändå värd. Melanie Griffith är ingen stor aktör precis.

Beck - Utom rimligt tvivel2021-01-05
Jo men denna tyckte jag faktiskt var bra!

Beck - Döden i Samarra2021-01-05
Usch vilken seg smörja! Ofta lika tråkigt när man skall blanda in rollfigurer från arabvärlden.

Mannen på taket2020-12-31
Bra skådespelare och manus men det märks att filmen har 45 år på nacken vid det här laget.

Fallet G2020-12-31
Jag tycker faktiskt inte denna är så dum. Bland de bättre i serien. En trea får det bli.

Moreno & tystnaden2020-12-31
Ingen av de starkare i serien.

Svalan, katten, rosen, döden2020-12-30
Jag tycker ändå denna är helt okej.

Carambole2020-12-28
Tycker denna är bra faktiskt. Betydligt bättre än t.ex. Borkmanns punkt.

Borkmanns punkt2020-12-28
En av de sämre i serien. Seg och händelsefattig rakt igenom.

Den skyldige2020-12-27
Som så många gånger tidigare levererar danskarna. Ett enkelt koncept och en inte särskilt dyr produktion resulterar i en spännande film. Lagom lång är den också.

Tills Frank skiljer oss åt2020-12-27
Klassisk "Peter Magnusson stil" om man kan säga så. Lite småmysig och helt okej som en stunds underhållning.

Se upp för Jönssonligan2020-12-27
Ojojoj så dåligt detta är! Rörigt är bara förnamnet. Helt utan känsla trots en på pappret fin casting. Känns som filmen är fyra timmar lång och man drar en lättnadens suck när eftertexterna äntligen dyker upp. Se den inte!

91:an och generalernas fnatt2020-10-30
Jösses är detta på riktigt? Hur kunde man ens släppa ut sådan här ren dynga?

Maria Wern - Jord ska du åter vara2020-10-04
Varför tittar jag ens på detta dravel? Relationen mellan Röse och Johansson är så sanslöst löjlig. Allan Svensson passar mycket bättre i rollen som Gustav Svensson än som polischef.

Maria Wern - Viskningar i vinden2020-10-04
Ännu ett sömnpiller i serien. Lika illa castat som vanligt. Eva Röse som Maria Wern är en katastrof!

Maria Wern - Den eld som brinner2020-09-20
Osannolikt dåligt! Castingen är som vanligt en katastrofal och dialogen torftig. Eva Röse - usel som Maria Wern.

Koko-di Koko-da2020-09-19
Jösses detta var verkligen koko ur många synvinklar. Absolut inget att lägga tid på.

Maria Wern - Smutsiga avsikter2020-07-19
Ännu ett sömnpiller i serien om Maria Wern.

Jag älskar dig - En skilsmässokomedi2020-07-18
Sett den förr och började titta på den nu igen men fick avbryta. Detta är katastrofalt dåligt. Dessutom visas den i TV4 med ständiga reklamavbrott vilket inte gör saken bättre.

Maria Wern - Dit ingen når2020-07-12
Så fruktansvärt dåligt! Eva Röse är ju fullständigt fel i rollen som Maria Wern. Det som räddar detta avsnitt från en etta är de vackra miljöerna på Gotland och Fårö.

Maria Wern - De döda tiger2020-07-05
Detta är så klyschigt och dåligt rakt igenom att man häpnar. Eva Röse är SÅ dålig!

Barnförbjudet2020-06-22
Marie-Louise Ekman - mer behöver inte sägas! Jösses vilken sorglig soppa!

Förortsungar2020-06-22
Nej tack till ännu en film av raden politiskt korrekta. Orkar bara inte med det!

Prästen i paradiset2020-06-20
Jösses vilken dålig film men med Kjell Bergqvist (grovt överskattad) och Eva Röse i ledande roller är det väntat.

Kurragömma2020-03-16
Jösses vilket slöseri med de många duktiga skådespelarna i rollistan. Filmen i sig är helt hopplöst dålig.

Borg2020-01-01
Inte alls i min smak. På tok för lågt tempo och enligt min mening ett riktigt sömnpiller.

Två kvinnor2019-08-25
Vem kan få nog av vackra Eva Dahlbeck...

Under pyramiden2019-08-18
Duger endast som sömnmedel om man har svårt att sova.

Nästa sida »