Alla kommentarer avNektarN

Land of Madness2016-08-28
Rätt mysig måste jag ändå säga trots sakämnet.

Spectre2015-11-11
Nämen oj, oj, oj vilken oinspirerad smörja. 2/5

Kingdom of Heaven2015-05-21
Ifall du har tänkt se denna filmen rekommenderar jag starkt Director's Cut versionen. Höjer filmen avsevärt.

Lost River2015-05-20
Imponerande regidebut av Gosling. Man ser tydligt att han inspirerats av andra regissörer som Refn, Korine, Malick och Lynch. Definitivt en snygg stilfull film som tyvärr saknar den mängd substans filmen skulle behöva. Ser fram emot fler filmer med Gosling i regissörstolen. En svag 4:a

Outcast2015-05-20
När man bestämmer sig för att se en Cage-film får man räkna med att antingen se en grym rulle med bra skådespel från Cage, eller en kass/medioker film med dåligt skådespeleri. Tyvärr tillhör denna filmen den senare kategorin, och 2:an jag ger den är relativt svag.

Predestination2015-01-19
Önskar innerligt att jag kunde ge denna ett högre betyg. Halvdålig regi och ett delvis stelt skådespeleri drar dock ner denna till en 3:a. Det sagt rekommenderar jag dock denna filmen på grund av en rätt stabil och väldigt intressant handling.

Mumien vaknar2014-12-12
nä tyvärr, en 2a får den.

Perdues dans New York2014-12-10
Bra längd, ett par snygga scener och en lagom intressant story lämnar denna film på en stabil 3:a

Diagonalsymfoni2014-12-10
Abstrakt avant-garde med underbart snygg art deco. Tog ett par omtittningar innan jag kunde förstå vilket budskap Eggeling ville få fram.

Sex Tape2014-10-14
Var det här en komedi eller en apple reklam?

Döden tar semester2014-06-02
halvintressant idé som hade kunnat leda till en bra film om inte utförandet var så dåligt.

Trash Humpers2014-03-16
Såg att jag hade denna på datorn och tänkt först bara kolla de första få minuterna för att se vad det var för något. Det slutade med att jag såg igenom hela för att jag var så fascinerad att jag inte kunde stänga av filmen, trots att klockan var långt efter läggdags. En av de mer unika filmerna jag sett på ett bra tag och jag rekommenderar alla att se denna.

Upstream Color2013-07-26
Inte alls lika svår att förstå som hans förra film Primer, vilket är bra. Filmen var väldigt smart och snygg.

Legionnaire2013-07-17
Bättre än väntat.

Spring Breakers2013-07-02
En riktig överraskning! Hade inte speciellt höga förväntningar på denna efter att ha hört ett o annat dålig om filmen men riktigt jävla bra var den. James Franco gjorde rollen grymt och det enda jag egentligen kan klaga på är Selena Gomez.

Warm Bodies2013-07-02
Måste ge den kudos för att vara originell, men fick inte rolig alls och väldigt förutsägbar.

Birdemic 2: The Resurrection2013-06-30
Den första underhöll betydligt mer än denna. När man såg den första var man inte riktigt lika beredd på hur kass filmen skulle vara så man blev lite chockad och fick en hel del skratt. Denna gången var man rätt förberedd på hur kass den skulle vara och det är i princip en kopia av 1an. Lika dum och ful som ettan. Skillnaden är att denna gången är den inte originell på något sätt.

En snubbe som mördar folk2013-06-30
Ja den dög väl som underhållning. Inte speciellt bra, inte speciellt dålig. 3/5

Min granne Totoro2013-06-30
Riktigt härlig film. Den trycker väldigt mycket mot en 5a men når inte riktigt ända dit, kanske ändrar mig efter en omtitt. 4/5

RoboCop 32013-06-30
filmtrilogin har bara sjunkit efter den första filmen. Att de inte ens hade med den originella skådespelaren som robocop var också irriterande. 2/5

Terrassen2013-06-30
Denna gillas starkt! väldigt speciellt sätt att berätta en historia på. 4/5

Stalker2013-06-30
Filosofiskt djup film som är relativt svårtolkad. Tog ett tag innan man själv lyckades tolka den. Dock var den väldigt vacker och hade en speciell atmosfär. Lite seg för sitt eget bästa. 3/5

Illusionisten2013-06-30
Denna gillas starkt. Skönt slut och underhållande rakt igenom. Dock var det vissa plot-holes som jag inte uppskattade.

Winter Passing2013-06-30
Rätt standard i genren.

Beautiful Girl Hunter2013-06-30
Den var rätt underhållande och gav en hel del skratt. Dock är det en skräck och som skräck misslyckades den fatalt. 2/5

Gigantic2013-06-30
Rätt seg och tråkig. Hände inte så hemskt mycket. Zooey och Goodman var de enda som höll uppe filmen.

Little Miss Sunshine2013-06-30
Jo den var en småmysig roadtrip film. Var dock tvungen att hoppa över dans-scenen för att den var så hemskt cringe-inducing.

Dekalogen 2: Du skall icke missbruka Herrens namn2013-06-30
Inte lika bra som 1:an. Lite väl seg för min smak.

The Act of Seeing with One's Own Eyes2013-06-30
Om man gillar att se avlidna gamla gubbars penisar och obducenter som skär i deras kroppar så gillar man nog denna. ser inte direkt hur denna kan betraktas som film, och speciellt inte hur den kan ha en 4a på filmtipset.

964 Pinocchio2013-06-30
Odräglig jävla film. Riktigt skum och seg. solklar 1a.

Nästa sida »