Alla kommentarer avNgdawa

3 Idiots2011-10-29
helt underbar film med några helt värdelösa sång- och dansnummer, men på nått sätt håller de ändå ihop med storyn..visst är den klychig, fånig och sentimental, men hur kan man INTE älska den??

Identity2011-09-29
En helt okej film som får en att fundera och analysera litegrann. Dock är det nånting som fattas för att det ska bli ritkigt bra, och slutet är lite konstigt. En bra thriller och klart sevärd dock!

Source Code2011-09-29
Väldigt intressant film som får ens hjärna att spinna på högvarv. Har några onödiga scener och blir ibland lite långdragen, men i stort en rätt skön film!

Paul2011-09-29
ritkigt skön och underhållande film!

Death Race 22011-07-30
dethär är underhållning! lite fånigt slut, men ritkgit skön film! (har dock inte sett 1:an - än)

Winter's Bone2011-07-29
vet inte om det är nått fel på mig, men uppenbarligen eftersom filmtipset tror att jag kommer ge denna en 4:a..visst är det snygga miljöer och allt sånt runtomkring, men filmen....lalo jag höll ju på att somna :S dock tog den sig lite, men den saknar engagemang..

Lucky Number Slevin2011-07-27
en riktigt smart och genomtänkt film som lever in i det sista. sköna svängningar som gör att man håller kvarf intresset. diggar den starkt!

Baksmällan del II2011-07-26
förvånansvärt bra ändå! lika skruvan - om inte mer, än ettan, sjukt kul ändå! :)

The Traveler2011-07-22
gillar grundidén med filmen ändå, men tycker inte att ritkigt att de får till det..de bygger inte upp någon direkt stämning och utförandet är lite halvdant och förutsägbart..ritkigt dåligt slut som egentligen säger emot hela filmidén..?

Skyline2011-07-20
vill ni se nått riktigt snyggt? kolla på postern! storyn var riktigt riktigt tunn..slutet är mycket märligt, känns inte som om den var slut men idén eller pengarna kanske tog slut? stor besvikelse iallafall..

Somewhere2011-07-20
filmen i sig är ett sömnpiller, men det ligger hela tiden en oroskänsla att nått kommer att hända..när man sedan funderar lite över filmen börjar man långsamt se ett syfte i filmen, vilket nästan ger den ett syfte..kanske bör ses om?

The Town2011-07-18
egentligen är det en dussinfilm i den amerikanska filmindustrin, men det är ändå nått som gör den lite speciell..iallafall ibland..eller, är det? det är helt enkelt en helt okej film med ett bra underhållningsvärde som funkar att ses på en sen måndagskväll..

Get Him to the Greek2010-11-30
egentligen är den en rätt så deprimerande historia med några roliga stunder emellanåt. tyvärr så märks inte själva bakgrundsstoryn förrän precis i slutet, så större delen av filmen är mest bara patetisk och fånig..

Dinner for Schmucks2010-11-30
en patetisk historia som ändå håller en ganska hög klass..själv trodde jag att den skulle spåra ur och bara bli fånig, men den håller sig precis på rätt sida gränsen..

Centurion2010-11-30
funkar på ett flygplan, men det är ingen högstående film direkt, lämnar mycket att önska..

Step Up 2 the Streets2010-09-30
grym musik, men filmen är lite..tråkig? är mycket runt omkring och inte så ycket fokusering på själva dansen. sista 15 minutrarna är extrema! mer sånt och filmens betyg skulle bli skyhögt! lite för mycket drama och frihetstal..

Step Up2010-09-30
snygg brud höjer alltid betyget! :) gillade 3:an mer (ja, jag såg trean först :b ), men det är riktigt skön attityd, lite mer drama än jag förväntade mig dock..tror t.o.m att jag såg Nottin' but Strings, kan det stämma? skön film!

Repo Men2010-09-28
funderar på vad jag ska tycka och tänka om denhär filmen, sen läste jag best_jeppes kommentar och vad kan man säga mer än att hålla med? en mycket pendlande film som byta genre i typ varannan scen, mycket märlig film..

Children of the Corn2010-09-27
heelt värdelös!! noll spänning, värdelöst skådespeleri! det bästa med filmen var att den hade ett slut (som iofs var helt värdelöst)!

Catwoman2010-09-24
detta var inte direkt det bästa jag har sett, batman i brudform och sönderanimerat. hade nog troligen kunnat bli ett helt annat race med en annan chaufför, synd..

A som i Akeelah2010-09-24
ja detta är ju ännu en film som inte bjuder på några överraskningar och följer snällt alla regler för en 'feel good' och smågullig film till punkt och pricka.väldigt amerikanskt.

Erik Viking2010-09-24
började lite småkul men blev till slut bara fånigt..

The Machine Girl2010-09-24
haha, dethär var det sämsta jag nånsin sett! :D det är så sjukt vrickat och hhelt galet, men allt på ett litet kul sätt..ingen gör filmer som japaner, och detta är (för mig) en ritkigt typisk japansk film, helt värdelös, men älskar den! :b

Island Song2010-09-23
okay, okay here...

The Last Song2010-09-23
filmen berör inte direkt några nya teman, samma gamla smörande som i de flesta familjefilmer..av nån anledning blir jag ändå berörd mot slutet, har ingen ursäkt för det, rätt förvånad själv faktiskt..i stort är det ju en gullig saga som inte bjuder på några överraskningar - köper man en chokladbit så smakar den choklad helt enkelt..

Frozen2010-09-22
håller helt med 4ver1n. det som dock är smart med filmen är att den utspelar sig på en plats som de flesta har varit på - i en stolsslift! och man vet ju själv hur kul det är i isande kyla när nån flander inte kan sätta sig ordentligt så de måste stoppa liften i 3 minuter...

Hole in One2010-09-21
du dethär var ingen höjdare. en ritkigt löjligt film med bäbishumor. skrattade väll till en gång tror jag, men annars var det bara en fånig story och massa blajj..

Splice2010-09-20
filmen berör ett farligt ämne och riskerar att ge inspiration till forskare som funderat i dessa banor..en realitivt bra historia som håller ihop rätt så bra, men som sagt spårar ur mot slutet - men slutet i sig är rätt intressant..karaktärerna kunde dock ha-s gestaltats på ett trovärdigare sätt..

En galen natt2010-09-20
steve carell och tina fey spelar väldigt bra mot varandra, stundtals väldigt rolig men den är lite vääl extrem..

The Expendables2010-09-18
haha, ja va dsäger man? splatter så det räcker och blir över..skön attityd, men det är nått som fattas..kanske ett bra manus? :b

Nästa sida »