Alla kommentarer avPalme

The Shining2009-05-11
Jag hade höga förväntningar och trodde den skulle vara bra, tji fick jag, riktigt usel film med massor av överspeleri och kasst skådespelande även om Nicholson får + för snygg rolltolkning, men i övrigt, bläääh

The Fallen2009-04-04
Första gången på mycket länge som jag stängt av en film efter 30 minuter för att inte slösa min tid på att se klart skräpet

Plutonen2009-04-04
Kan mycket väl bli en 4a när jag ser den nästa gång

Collateral2009-04-03
Hyffsad men inte mer

Shade2009-04-03
Standard hustlerrulle utan den där tvisten som gör dom så bra

De hänsynslösa2009-03-28
Ok rulle men inget speciellt alls, faktiskt besviken för jag trodde den skulle vara bättre

Swordfish2009-03-22
Halle Berrys bröst gör filmen iaf lite sevärd, men annars är det mest uselt

Patrik 1,52008-10-05
Jag tyckte det saknades väldigt mycket i filmen och det gick lite för "fort", efter 2-3 bögjävel och några "pedofil" så blev Patrik alldeles för mjuk och trevlig, det kändes väldigt icketroligt att någon vänder så snabbt. I övrigt ett trevlig film även om de flesta skämten väldigt låga så är dom ganska roliga och även oväntade i många situationer. Synd att man inte fick lite mer djup på grannarna och en hel del kändes som det kunde arbetas mer med, tex sonen som blev ivägdragen av pappan med kommentaren "Rör du någonsin min son igen är du död", grannen som vänsterprasslade(?) när hennes make hade prostatcancer, Ex-ets dotter vs Patrik osv osv osv

Grevinnan och betjänten2008-06-15
Helt underbar varje gång

Coach Carter2008-06-15
Mycket skönt att slutet inte är som väntat

The Prestige2008-04-26
Jag hade höga förväntningar eftersom Bale och Nolan är två absoluta favoriter och den visade sig vara över mina förväntningar, riktigt groteskt bra film. Denna första gången jag såg den kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta numera! :D

Constantine2008-04-25
Skaplig rulle, skulle varit en 4:a om det inte varit så att man faktiskt ser majoriteten av filen endast för att se slutet med Peter Stormare igen :P

Äventyraren Thomas Crown2008-04-25
Mycket bättre än man kan tro, början och slutet är dock det som gör filmen till en 4:a, mellanregistret kunde man önskat mer av även om det håller som transportsträcka

Cubic2008-04-25
Fruktansvärt bra, trodde när jag började se den att det skulle vara ännu en långdragen 3:a men oj blev jag förvånad, gillar den filosofiska tankegången rakt igenom hela filmen och med tvister och turer blir den bara bättre :)

Boiler Room2008-04-18
Helt ok rulle men var gömmer sig slutet någonstans? Kändes som det saknas typ en halv film :(

The Machinist2007-11-23
Rätt trevlig och Bale är alltid bra

Jackie Brown2007-11-14
Trevlig film med den rätta Tarantino-touchen

Cube 2: Hypercube2007-11-14
Underhållande men inte alls lika "fräck" som Cube, lite för mycket scifiwannabe-känsla, men en bra film i övrigt

Cube2007-11-11
Mycket trevlig

Blood In Blood Out2007-11-11
Lååångt över förväntan, otroligt bra

De utvalda2007-10-30
Oväntat bra, trodde att det var ytterligare en skitfilm där för många bra skådisar fått ett alldeles för fett löneerbjudande och ett kasst manus

När lammen tystnar2006-11-09
Ganska långtråkig även om Hopkins och Foster spelar riktigt riktigt bra

Hannibal2006-11-09
Mycket bra film, särskillt slutet

Landet för längesedan2006-11-09
Söt och gullig, en ok 3a

A Night at the Roxbury2006-11-09
Så sjukt rolig

Van Helsing2006-11-09
Förstår inte vad folk inte tycker om med filmen, jag älskar den, fart från början till slut och snygga miljöer/musik och bra skådespeleri, även om Jackman himself inte är ngn höjdare

Amelie från Montmartre2006-11-09
Söt och trevlig, men inte direkt superbra, en ok 3a

Fredagen den 13:e2006-08-29
Lätt bästa i serien och en av de bättre skräckfilmerna, synd att uppföljarna sög

Gone in 60 Seconds2006-08-29
Älskar filmen, mest för att jag gilla romantiseringen av tjuvar/skurkar och är uppväxt med dragracing

Titan A.E.2006-08-29
Långt bättre än jag trodde den skulle va

Nästa sida »