Alla kommentarer avParamis

Molly's Game2024-04-12
Svårt att få sympati för Molly. Håller med tidigare kommentarer ! Snabbt berättar tempo och inget djup eller få en att känna något.

American Fiction2024-04-12
Ganska skum börjar som en sorts film o slutar som en helt annan. Nä, Holdovers var mycket bättre !

Snygg, sexig & singel2024-04-04
Första titten var den usel. Andra titten 22år senare hade jag bara ett brett leende genom hela filmen. Det är kul när man kan ändra uppfattning.

No One Will Save You2024-03-18
Välgjord o lite små spännande. Dock störde jag mig på för mycket så som minimal dialog o konstant pustande. Jag förstår att många uppskattar filmen men den föll inte mig i smaken. Se hellre "Fire in the sky", some serious Alien shit !

Game Night2024-03-13
Bara så pinsamt dålig. Ingen kemi mellan skådisar. Grannen störig. Helt misslyckad.

Upgraded2024-03-04
Påminner om 100 andra filmer. Sämre än 99 av dom.

Race for Glory: Audi vs. Lancia2024-01-20
Se Rush istället !

Oppenheimer2023-12-23
Totalt skit ! Klarade bara se en halvtimme, men det kanske bara är jag.

Infinite Storm2023-11-11
Naomi i en annan film i en balkongscen full F är bättre.

The Playlist2023-10-22
Se de 3 första avsnitten ! Sen blir det bara rörigt.

What Love Is2023-10-07
Förtjänar bättre betyg.

Den statistiska sannolikheten för kärlek vid första ögonkastet2023-09-28
0 fantasi och känsla. Karaktärerna e bra men storyn helt fel.

Wham!2023-09-12
Överraskande välgjord och underhållande !

No Hard Feelings2023-08-26
Lite ojämn och sämre klippning, men i det stora hela ganska underhållande mycket tack vare Andrew B Feldman.

Air2023-05-21
Älskade det synthiga soundtracket. Rätt underhållande, men tänk vilken chansning Nike tog !

Hela familjen på vift2023-05-05
Mycket trevlig överraskning ! För mig okända skådisar men de gör sig bra i rollerna !

America's Sweethearts2023-04-27
Jag gillar inte Cusack o Roberts. Men jag gav filmen en chans. Detta är nästan förfärligt. Mycket skämt o hysteri men det funkar inte.

Missing2023-04-14
Reklamfilm för Apple,WhatsApp,Google osv. Inte speciellt bra genomförd. Varje minut dyker det upp något som ska chockera tittaren men det blir till sist bara för mycket.

Sharper2023-03-09
Kanske lite väl rörig. Svårt att tycka om nån av karaktärerna när storyn blir som den blir.

Wolf2023-03-07
Får en 3a pga Nicholson.

Your Place or Mine2023-02-11
Woh ! Kompisar i 20år o sen... Både Kutcher o Witherspoon sköter sig bra men manuset är uselt !

Gameboy2023-02-07
Rad Racer !

Top Gun: Maverick2022-12-16
Årets besvikelse ? Så mycket positivt man hört innan o så är den bara så meningslös ! Svag story, trista karaktärer. Första 30minuterna helt klart bra men gillar jag inte fortsättningen alls !

Vesper2022-11-27
Sevärd ! Bra karaktärer, mystisk o snyggt foto.

The Big Short2022-11-19
Undvik om du nu inte är en total ekonomi nörd ! Självklart ska en sån här film vinna en oscar.

Ticket to Paradise2022-11-12
Timingen saknas helt. Skrattade inte någonstans. Ska vara en lättsam film men blir bara pinsam i längden.

Weird: The Al Yankovic Story2022-11-08
Underhållande, men lite väl skum i andra halvan. Underhållningen e där men jag köper inte det riktigt.

Ring Mamma!2022-10-20
Efter 10minuter med 2ligg o mobiltelefon ständigt i filmrutan så stängde jag av.

Fall2022-10-01
Detta är så dumt att klockorna stannar. Dagens manusförfattare borde skämmas.

Kritiskt läge2022-08-14
Hur e det egentligen med dagens manusförfattare ? Ännu en ny film som är totalt meningslöst utan känsla,humor eller någon dramatik. Jag är djupt orolig för att filmen är död.

Nästa sida »