Alla kommentarer avPontus360

Flyboys2014-08-27
Delvis underhållande med ologiska strider.

Age of the Dragons2013-08-15
Det är en kopia av Moby Dick. Bytt valen mot en drake. inte sevärd,

Noise2012-03-18
Hans min när han tittar ut genom fönstret för något låter precis när han har lagt sitt barn. Då vek jag mig av skratt!! intressant och skön rakt igenom.

Super2012-03-17
Riktigt skön film MEN helt fel åldersgräns.

Flugan2012-02-09
Kul att dom pratar om plattskärmar i filmen! :)

Into the Wild2011-08-15
Riktigt vacker film och story. Vart extremt "berörd" ska snart läsa boken och hans syn på samhället och värderingar är mycket likt mina. Håller med han starkt. Om jag hade samma förutsättningar som han så hade jag gått samma väg förutom slutet.

Avatar2011-08-15
En sak förstörde jättemycket, dem tog djurens ljud från Jurassic Park. Känslan av mystiken av dem nya djuren från en annan planet försvann helt. Lyssna och hör själva. inte roligt!! Storyn kände man igen men själva miljön i filmen var riktigt bra! Pgr av storyn ocg ljudet från djuren så blir det bara en 3:a men övrigt är känslan en 5:a. Annars Otroligt bra film! Spännande från början till slut. Ryste till filmen :) Hoppas det blir en 2:a

The Mist2011-06-08
Denna film kunde utspela sig på större område men storyn var riktigt bra,(psykiskt) och visar vad som händer vid desperata stunder. Slutet har man aldrig sätt tidigare och vart lite tråkigt men sista minuten. Älskar slutet på denna film XD

Funny Games U.S.2011-06-08
Psykiska filmer är läskigare än skräck. Otroligt "obehaglig" Hur snäll man är så vet man inte vad som lurar bakom ett "perfekt" leende.