Alla kommentarer avProphecies

Den galopperande detektiven2007-06-27
En av de bästa komedierna.

Kingpin2007-06-27
En av de bästa komedierna.

Terminator 2 - Domedagen2007-06-27
En av de bästa actionfilmerna.

The Rock2007-06-27
En av de bästa actionfilmerna.

Baise-Moi2007-05-19
bland den sämsta skit jag sett.

1-Ichi2007-05-19
bland den sämsta skit jag sett.

Den utvalde2006-04-23
Roligt att en homosexuell person pratar om att vara evolutionens utvalde. Hans idioti måste vara utvald iallafall, för den är inte av denna värld.

Den utvalde2006-03-27
KUNGFILM! Alla ni som tycker annat måste jag fråga er: Vad förväntar ni er av film egentligen? Den här filmen hade allt. Bra och fyndig humor, den var snygg, skickligt skrivet manus, trovärdiga dialoger och inte minst otroligt bra prestationer av samtliga skådespelare. Den här filmen dingar förmodligen en top 10-plats bland bästa filmer i historien. Jag ska inte ge ett sånt slutgiltigt utlåtande nu, när jag nyss sett den dock. Men det känns som att jag fortfarande kommer att tycka det när jag fått distans till den med. Vad kan man säga? Ja, det finns inte så mycket att säga om det. Den här filmen slår för alltid hål på myten om att svensk film inte håller värdslig klass och jag måste få gratulera Sverige till denna otroliga seger. Jag är stolt över att vara svensk när jag får se sånt här ögongodis, utan att överdriva. Tack för en otroligt välgjord film!

Wallander - Innan frosten2005-06-21
ni som ger högre betyg än en etta på den här filmen kan man ju inte annat än idiotförklara. en sämre film, sett ur alla aspekter, har jag fan inte sett på länge. dialogen är lika intelligent som killen här nedan som satt en fyra på filmen. dvs totalt jävla hjärndöd. en styggelse för film. se den inte!