Alla kommentarer avRadioSaga

Dolda tillgångar2017-04-11
Fantastisk film, oväntat välgjord och så otroligt sevärd! Får en att ta en stund att blicka till bara, inte allt för lång tid, på vår historia; vart vi varit, hur mycket vi måste fortsätta att kämpa - men hur hårt de har kämpat för att lägga vägen till att vi åtminstone har kommit såhär långt!

Tarzan2017-04-09
En film som berör och fängslar en från början till slut!

Ringaren i Notre Dame2017-04-09
Fängslande, rå och mörk - jag älskar denna!

Herkules2017-04-09
Åh, denna film - så sevärd för alla åldrar!

Anastasia2017-04-09
Se, se, seeeeee!!!

Ringaren i Notre Dame II2017-04-09
Hmm.. vet inte. Är väldigt kluven till denna..

Aladdin2017-04-09
Tycker denna är riktigt sevärd dock, en bra tolkning och ja - ska en jämföra med Disney så vinner nog Disney men, denna är en film som tål att ses!

Lejonkungen 3 - Hakuna Matata2017-04-09
Nja, rätt så underhållande och nog fick man sig en hel del skratt!

Lejonkungen 2 - Simbas skatt2017-04-09
Tycker denna förtjänar bättre betyg - en starkare uppföljare än de flesta och väldigt gripande.

Aladdin och den magiska lampan2017-04-09
Minns den så väl från barndomen. Päronen vid palatset i den magiska grottan är något som sitter fast i bildarkivet i hjärnan och är något jag fortfarande drömmer om, haha. Mera mörk en Disneys tagning, vilket inte är en förvåning men ack - så bra denna film är!

Aladdin och rövarnas konung2017-04-09
Denna är bra, påminner mig mycket om serien av Aladdin och det var guld värt att ha när en växte upp!

Aladdin2017-04-09
Klassiker. Absolut, underbar, magisk, förtrollande, klassiker.

Jafars återkomst2017-04-09
Tycker denna förtjänar bättre cred - den är ändock välgjord och lite spännande. Dock så, Aladdin är och förblir en karaktär som alltid går hem!

Casper2017-04-09
Älskade Casper, sådan nostalgi! Man kan inte gå igenom sin barndom utan att titta på Casper!

Scooby-Doo och häxans spöke2017-04-09
Stark trea! För efter Zombieön, är denna starkt levererande!

Scooby-Doo på Zombieön2017-04-09
Denna film, denna Scooby film levererade rejält! Spännande och faktiskt lite läskigt gjort. Kändes helt plötsligt mer för en vuxen crowd av oss Scooby älskare. Bra story, snyggt animerat, bra röstskådespeleri och några otäcka zombies - snyggt gjord!

Scooby-Doo och inkräktarna från rymden2017-04-09
Åter, en film som känns platt och har tappat spänningen som fanns med original-serien.

Scooby-Doo Kleopatras förbannelse2017-04-09
denna var mer av en besvikelse. Röstskådespeleriet gör inte heller sitt och denna film känns väldigt platt.

Aloha, Scooby-Doo2017-04-09
Nja, Scooby Doo serien är dock den som är och förblir det bästa med Scooby.

Askungen2017-04-09
Denna film, denna film gav mig sådan uppskattning för Brandy som artist; i film och musikvärlden - underbar!

Askungen II: Drömmen slår in2017-04-09
En uppföljare som jag minns var lite spännande som barn men, den var ej nödvändig i världen av Disney. Dock ser jag den mer gjord som ett avsnitt i en egen serie. Som Aladdin och Lilla Sjöjungfrun fick sina egna - så hade det funkat väldigt bra!

Mulan2017-04-09
Denna film är fantastisk och jag hoppas innerligt att denna är näst att bli en remake av, live action! För Mulan - det är en historia som är så gripande, spännande och rent av kraftfull!

Blues Brothers2017-04-09
To be fair, borde jag se om denna för att minnas mer av dess helhet.

Skönheten och odjuret2017-04-09
Magiska två timmar men, en Belle hade varit på sin plats. Emma spelade väl men är inte Belle.. Odjuret dock - riktigt bra! Saknade dock mer inslag av de andra i slottet. Men allt som allt; magi.

Dawn of the Dead2017-04-09
Tycker denna är väldigt sevärd - spännande och levererar en del riktigt bra scener!

Train to Busan2017-04-09
Denna film var så spännande att det blev lite av ett antiklimax när den väl tog slut. Hade gärna sett den förlängd med en timme till för mer historia och mer utdraget på tåget med fler händelser. MEN, jädrar vilket bra drag det var!

Friend Request2016-11-26
75% av filmen var riktigt lovande! Saknade vissa element och tappade storyn tyvärr efter ett tag och förlorade det de hade byggt upp men tycker ändå att detta var en helt okej film - saknade det där extra, dock sevärd!

Allrakäraste syster2016-11-24
Mindes den som något helt annorlunda inom filmatiseringen, från när jag såg den flera gånger som barn men den är lika vacker idag.

Trolltyg i tomteskogen2016-11-24
Älskade, underbara, fina, mysiga film - du är ett mästerverk för sig!

Leksakernas julafton2016-11-24
Sådan nostalgi!