Alla kommentarer avRele

Den of Thieves2021-01-17
En av många liknande filmer. Jag ger en stark tvåa.

Snabba cash - Livet deluxe2021-01-10
En till misslyckad försök att göra en spännande film. Trots Joel Kinnaman och några andra duktiga skådespelare ger jag en tvåa.

In Time2020-12-27
Filmen är inte så mycket för mig. Med bättre manus skulle betyget vara högre. Jag ger en svag trea.

Åter till hemlandet2020-12-26
En medioker finsk 2000-tals film. Några duktiga skådespelare men inte så bra regi. Betyget två kvarstår.

Tommy2020-12-08
Det var en hafsigt klippt och konstigt ihopsatt film. Jag kan ge en svag tvåa.

The Commuter2020-11-22
En film som länge var en trea, men slutet av handlingarna drog betyget ner till en tvåa.

Black or White2020-11-21
En film med trevlig slut. Kevin Costner är duktig skådespelare och klarar morfars roll väldigt bra. Jag ger en trea.

The Equalizer 22020-10-22
En film med mycket våld. Washington är duktig skådespelare, men den här filmen är inte så bra. Jag ger en tvåa.

The Search2020-10-20
En annorlunda men bra krigsfilm. Rysslands brutala sätt att behandla civila i Tjetjenien och flera andra länder visas här i filmen. Flera duktiga skådespelare och manuset höjer mitt betyg till en fyra.

Room2020-10-15
En väldigt gripande och bra film. Den speglar hemska sanningen av sjuka människors beteende mot hjälplösa unga människor. Skådespelarna var väldigt duktiga. Jag ger en stark fyra.

McFarland, USA2020-10-15
En väldigt bra och gripande film. Kevin Costner lyfter den med sina löpare till en fyra.

Skyscraper2020-10-10
En inte så dålig film. Spännande effekter och en hård familjefar gör att jag ger en svag trea.

Estonia - fyndet som förändrar allt2020-10-08
En bra dokumentär som väcker många frågor. Därför måste Estonia katastrofen undersökas en gång till ordentligt. Jag ger en stark fyra.

Jack Reacher: Never Go Back2020-09-27
En spännande film och bättre en första filmen. Boken är klart bättre än filmen. Jag ger en trea.

Dheepan2020-09-04
Väldigt sevärd och bra film som blev mycket sämre och besvikelse mot slutet. Därför blir mitt betyg en tvåa.

The Lost World: Jurassic Park2020-08-01
En till Jurassic Park film. Jag ger en svag tvåa.

Jurassic Predator2020-08-01
Väldigt dåligt film.

Under sanden2020-07-27
En väldigt bra, spännande och väl gjord krigsfilm. Manuset var bra, skådespelarna duktiga och regissören var kunnig. Jag ger en stark fyra.

Beck - Gunvald2020-07-20
En spännande Beck. Sista Beck Med Persbrandt. Regissören var inte så bra när hans regi med Måns Nathanaelson var misslyckad. Jag ger en svag trea.

Jane Got a Gun2020-07-20
En ny och spännande Western. Skådespelarna var duktiga. Manuset var inte riktigt samma klass eller regissören var inte så kunnig. Jag ger en stark trea i alla fall.

Beyond the Mask2020-07-19
En film med intriger och omöjliga hjältedåd. Skådespelarna var duktiga och de höjer mitt betyg till en tvåa.

A Most Violent Year2020-07-13
En seg men trevlig och välgjord film. Duktiga skådespelare, Manuset var lite slet men regin fixade Chandor bra. Jag ger en trea.

De bedragna2020-07-08
En svag film. Misslyckad regi och manuset var inte så bra heller. Jag ger en etta.

Johan Falk - National Target2020-07-08
En bra Falk film. Spännande action med några bra skådespelare som Joel Kinnaman och Samuli Edelman. Jag ger en stark trea.

Beck - Invasionen2020-07-06
En dålig Beck. Jag ger en etta,

The Great Wall2020-07-06
En påkostad annorlunda film med Matt Damon. Sagoaktig manus och regi därefter. Jag ger en tvåa.

'712020-07-06
En bra och spännande film. Konflikten i Nord Irland har pågått så länge, att den här filmen är alltid aktuell. Jag ger en trea.

Vad ska folk säga2020-07-02
Väldigt aktuell och bra film. Manuset var bra och genomtänkt och regissören var duktig. Skådespelarna var trovärdiga och duktiga. Jag ger en fyra.

Terminator: Genisys2020-06-27
En Schwarzenegger Terminator till. Inget nytänkande och inte så bra manus heller. Jag ger en tvåa.

Inglorious Bastards2020-06-21
Alldeles för enkelt och dålig krigskomedi. Jag ger en tvåa.

Nästa sida »