Alla kommentarer avSarlac

The Circle2018-11-06
Intetsägande rulle. Filmen bara slutar helt plötsligt. Inget budskap, ingen upplösning och full med en massa meningslösa scener.

Hereditary2018-08-13
"Jag kände inte min mamma. Hon var en mystisk främling även för mig." Med det sagt gör karaktären i princip noll för att efterforska varför hennes mor var skum, inte ens när hon ser hennes vålnad gestaltas i skuggan när hon i början av filmen nästan tittar igenom mammans tillhörigheter. Alltså denna film är skit. Du vet inte ett skit genom 90 procent av filmen och sedan får du i princip en PowerPoint presentation sista 10 min till varför allt var cp. Jävla skitfilm! Dra åt helvete!

Hotet från underjorden2017-10-25
En klassiker. Given 4a

Flatliners2017-10-25
Helt ok faktiskt och förvånandsvärt bra skådisar. Kul att Kiefer Sutherland är med(även om han inte spelar sama karaktär som originalet). Denna film har fått mycket hat, jag fattar inte varför, den var väldigt sevärd, stark trea.

The Mummy2017-10-20
Trött och seg. Kändes som 3 timmar

Blade Runner 20492017-10-19
Imponerande och sjukt atmosfärisk precis som föregångaren. Denna mer filosofisk och leker med tanken om vad som gör en människa eller ej. Värd att se i 3D för att verkligen sugas in. Stark fyra

Pacific Rim2017-10-18
Den dög men actionen var rätt tråkig och för mörk så man såg inte alltid.

Baby Driver2017-10-17
Edgar Wrights speciella still lyser genom hela filmen. 4+

Absolutely Anything2017-10-17
En del kul scener men i överlag en besvikelse. Hade potential men kastades bort. Stark 2a

Criminal2017-10-17
Oengagerad och trött manus som en bra ensemble inte lyckas blåsa liv i. Svag 2a

Spider-Man: Homecoming2017-07-17
Dåligt skådespel, blek skurk(du får inte ens veta vad han heter ELLER vad hans skurknamn är), skitdålig action och fullständigt värdelös filmmusik genom hela filmen. Deta blir en oengagerande smörja och vad fan tänkte de genom att göra Aunt May till en MILF alla trånar efter? You know, for kids! Filmen misslyckas att vara för barn och garanterat ett skämt om du är vuxen. Undvik detta värdelösa stolpskott.

Get Out2017-05-02
Väldigt oengagerande då man inte känner huvudkaraktären speciellt väl. Många scener är konstiga och ologiska av fel anledning och alldeles för många scener känns som utfyllnad. Klimaxet är även lite av en besvikelse vilket borde vara motsatsen i en film som detta.

Trance2017-04-12
Wasted potential.

Sinister2017-04-12
Först halvan är bra men sista halvan haltar lite. Dock så har den en skitbra atmosfär och gillar mytologin kring the boogeyman i denna film. ;)

Nerve2017-01-13
Förutsägbar smörja som försöker vara samhällskritisk men misslyckas. Dessutom är den sjukt oralistisk vilket bara gör att man inte tar den på allvar alls. Synd, för det är en intressant premiss men värdelöst utförande och manus.

Morgan2016-12-04
Den var ok men kändes väldigt ytlig och som om de skyndade för snabbt. Skulle bli bättre om den varit 30 min längre. Tyvärr lite förutsägbar också.

The Gift2016-11-28
Den var ok, standardthriller som är aningens för seg emellanåt.

Oculus2014-06-26
*suck* wasted potential. Hade lite hopp ett tag men sedan så blir karaktärerna så satans korkade att man bara hoppas de ska dö istället.

Baksmällan2014-06-16
Skitkul film men Zack Bajsianakis stoppar den från att få en femma.

A Million Ways to Die in the West2014-06-09
DIck and fart-skämt när de är som bäst. Stark fyra. ;)

Vacancy2014-04-17
snark

Odd Thomas2014-02-07
Rätt så charmig och bra tempo. Tyvärr så är dialogerna lite väl rappa för att framstå som trovärdiga och vissa replikbyten är förutsägbara(man kan redan gissa vad personen kommer säga för något fyndigt som comeback till en replik). Men den är lite charmig ändå så en stark trea får den.

Oldboy2014-01-14
A) Amerikaner är för korkade och lata för att se textad film eller filmer som inte är dubbade. B) Spike Lee är och kommer alltid vara inkompetent så denna film lär ju suga getpung.

Hobbit: Smaugs ödemark2014-01-05
Kan inte hjälpa att känna att var och varannan scen är en utfyllnad så att det kunde bli exakt tre filmer. Det blir inte bättre av att man i ärlighetens namn inte riktigt bryr sig om någon utav dvärgarna då de är så ytligt porträtterade i denna film. Nej Smaugs ödemark är den sämsta i serien so far och jag hoppas att den sista delen är mindre utdragen och intetsägande än denna. Svag trea.

The Hunger Games2013-12-27
Tillämpar man logik och cosiologi så inser man att filmen är dummare än en påse nötter. svag 2a.

Maria Wern - Alla de stillsamma döda2013-12-20
Helt ok, bra tempo iaf till skillnad från skit som Hypnotisören där det i de första 45 minuterna inte hänt ett skit.

The Collection2013-12-19
Förklarade inte mycket från ettan och förvirrade snarare. Känns som att de lika gärna kunde skitit i att göra den för den var rätt intetsägande som uppföljare. Hadde den varit en ensamstående film hade den KANSKE fått en trea.

Ego2013-12-19
Första halvan av filmen var försvånandsvärt bra och mysig... SEN hamnar det i klyshträsket och irrationella handlingar sparkar in. Den hade antagligen landat på en tvåa men hon som spelar den kvinnliga huvudrollen är så extremt söt och charmig att jag nog måste ge den en trea trots allt.

Hypnotisören2013-12-18
Wow, bara wow. Världens sämsta manus, skådisar, intrig och foto. Det är lustigt hur sånhär skit kan få beck-filmer att framstå som mästerverk. Jonna Linna måste vara den sämsta och mesigaste snuten någonsin. Eller så var det bara skådisen som spelade honom som spelade honom som ett skyggt mumintroll. En svag etta, sky som pesten.

You're Next2013-12-02
Brutal och ickeklyshig vilket ger den en fyra. Önskar plottwisten varit lite inressantare, Det är det enda som stoppar den från en femma.

Nästa sida »