Alla kommentarer avShogun

Mae Day: The Crumbling of a Documentary2013-08-19
Why all the hate! Tyckte att den var skön, lite mysig sådär. Men det är bra att den inte är längre än vad den är. Hade blivit jobbigt i 50 minuter till.

Setup2012-12-15
Något av det sämsta jag sett. Åh herre.

Super 82011-11-04
Hade jag varit 12, 13 år så hade denna lätt fått en femma. Fick "The Goonies"känsla av den.

Red State2011-08-19
Såg den precis på visningen han hade här i Vancouver. Måste säga att den var riktigt bra och ett steg tillbaka rent kvalitetsmässigt från vad han har gjort de senaste åren. Detta menar jag alltså på ett positivt sätt. Men har man lyssnat på hans Q&A's och hört lite hur filmen kom till så ser man att han har hittat sig själv igen rent "visons"mässigt.

Det svarta fåret2011-08-08
Jag måste säga att jag tycker att den var riktigt charmig :)

The Fast and the Furious: Tokyo Drift2011-08-01
MY EYES!

Jurassic Park2011-07-30
Såg den idag igen på bio. Otroligt bra är den, kvalitén är fantastisk!

Jönssonligan på Mallorca2011-07-20
Geeee mig kooorseeet

24: Redemption2009-03-26
Ett 24-avsnitt med 30 extra minuter. En förlängd prequel till säsong 7. Håller väl samma kvalité som några av de lite sämre avsnitten av 24. Men det betyder dock att det är bättre kvalité än många andra serier :)

JCVD: I huvudet på Van Damme2009-03-26
Håller med Dardenne här, Van Dammes prestation här blir som en round-house kick rakt över käften på en och dundrar upp betyget till en 4a. Väldigt positivt överaskad!

American Dreamz2007-11-08
Jag tyckte den var helt okej. solklar 3a faktiskt. Grants skådespeleri och karaktärens cynism gillar jag skarpt. En film som fångade mitt intresse direkt efter första dialogsekvensen.

Four Brothers2007-10-27
Den försöker alldeles för mycket för att lyckas med en tredjedel av det. usch.

She's the Man2007-10-27
Har sina ytterst få stunder. Jag lackade ur stenhårt på hur kasst skådespeleriet var :(

Simpsons - Filmen2007-10-27
Jag blev gruvligt besviken på detta. Det är säsong1 kvalité på denna smörja!

TMNT2007-04-04
Helt galet dock att den inte går upp med engelskt tal på de svenska biograferna... Det gjorde mig liiiite smått irriterad.

Casino Royale2007-01-29
Tänkte sätta en 5a, men jag måste se den en gång till innan jag kan rättfärdiga det beslutet.

Sommaren med Monika2006-11-18
Underbart härligt välspelad. Gillade den skarpt, kanske blir en 5a om jag ser om den.

Hets2006-10-20
Såg denna igår för första gången, och jag är mållös, gud vilken bra film. Bra nära på en femma, har inte hunnit tänka igenom den riktigt än, men det kan komma att ökas :)

The Aristocrats2006-04-08
Tycker nog det roligaste i filmen är när han kör den live och Rob Schneider ligger på golvet och skrattar så han får magknip =). Gillade filmen skarpt =)

Barbershop 22006-04-08
Kan inte hjälpa att tycka om den, samma sak gäller med Friday filmerna :)

Der Fuehrer's Face2005-12-25
jag höll på att dö av skratt när han skrivar på patronerna och porträttet av hitler kommer varannan å han måste heila.. haha, fy fan =)

Till sista andetaget2005-10-18
Scenen i hennes lägenhet... höll på att somna hur många gånger som helst, dog nästan >_<

Dungeons & Dragons: Wrath of the Dragon God2005-08-29
Något utav det sämsta skräp jag sett, så otroligt oengagerande så man blir tokig på det.

King Arthur2005-02-09
En Stellan som snackar Amerikansk engelska i en sånhär film? Samt hans son i filmen, vadå, bröt han på ryska eller?! Sedan måste jag ju säga att det var lite väl att ha med stonehenge.. nära jag skallade tvn...

Blackball2005-01-10
det är ju Bowl de spelar, inte boule?

Casshern2005-01-09
Underbar!

Universums sista dagar2005-01-01
Finns denna att få tag på nått ställe eller? Har velat se den jättelänge!, tacksam för tips!

Dodgeball2004-10-17
Go Balls Deep fy fan va ja garva :D

Bang, Bang... You're Dead2004-10-06
Såg den precis, och jag älskade den, fy fan så bra =)!

Snilleskolan2004-08-24
Diggade denna som fan när ja va mindre, så den får en 4a av rena nostalgikännslor =D

Nästa sida »