Alla kommentarer avSnow_white

Vägen2012-07-15
Otroligt bra film, men jag vill aldrig se den igen! Hade svårt att sova efteråt, hjärtat bultade av ångest genom i princip hela filmen. Hu!

Dark Shadows2012-06-18
Snygg och bitvis riktigt rolig. Burton-känslan är dock svagare än vanligt och handlingen lämnar MYCKET att önska. Alldeles för rumphuggen handling, vissa saker är för långdragna medan andra saker - som man skulle vilja veta mer om - är sjukt korta.

The Wolfman2012-06-18
3½. Jättesnygg film och bra skådespelarinsatser. Lite för lång bara, och slutet var sådär.

The Resident2012-03-24
Den hade mycket potential. Jeffrey Dean Morgan är GRYM, men jag hade velat se mer av hans karaktärs förflutna. Filmen kändes jättelång, men trots detta kändes det också som om de klippt bort väsentliga delar av storyn. Spännande är den, men det räcker inte för mig. Riktigt dåligt klippt emellanåt dessutom.

The Rocky Horror Picture Show2012-03-13
Hade lätt fått en femma om det inte vore för slutet som inte håller samma känsla som resten av filmen.

Stilla natt, blodiga natt2012-03-13
Fyra för att jag blev riktigt rädd då jag såg den! Rösten på telefonen var fruktansvärt obehaglig.

Star Wars: Episod II - Klonerna anfaller2012-03-03
Svag fyra

Star Wars: Episod I - Det mörka hotet2012-03-03
Klart sämst i serien. En film som jag nästan tvingar mig igenom de gånger jag vill se om filmerna i kronologisk ordning.

Easy A2011-10-03
Stark trea, för att Emma Stone är så grym!

Crazy, Stupid, Love.2011-10-03
Underbar film! Skrattade högt och mycket, når nästan upp till en femma :D Lite för lång, och som någon nämnt innan så borde Gosling och Stones karaktärer fått mer scentid.

An American Haunting2010-12-27
Älskade boken, så jag blev väldigt besviken. Bra skådespelare, men dåligt manus. De har tagit bort viktiga delar från boken och kortat ner historien så att den knappt hinner bygga upp någon stämning alls innan den tvärt tar slut. Nej, läs boken istället!

Hot Rod2009-04-12
Jag hade svårt att andas vid flera tillfälle, grät och kved av skratt. Den roligaste filmen jag har sett - utan överdrift.

Burn After Reading2009-04-12
Alla sa att den var så bra. Grymt besviken blev jag. Brad Pitt var förvånansvärt rolig dock.

Sex and the City2008-07-19
Jag älskade den! Sjukt mycket!

Sweet2008-06-17
Lägg till Noel Fielding och Julian Barratt i rollistan!

Dumpad2008-06-17
JAG ÄLSKAR DEN!! Russell Brand är min nya favoritkomiker, helt klart.

Halloween2008-01-16
ÄLSKAR DEN!

Pirates of the Caribbean - Vid världens ände2007-06-12
Mycket bättre än tvåan, inte i närheten så bra som ettan. Johnny Depp bär hela filmen. Bloow och Knightley är mycket mindre störande än i de föregående. Jag var nöjd med min biokväll.

Anchorman2007-05-24
Steve Carell är helt klart bäst.

City of Ghosts2007-05-24
Stark fyra

Bride of Chucky2007-05-24
Sjukt rolig

Strangers with Candy2007-01-30
Länge sedan jag skrattade så mycket. Jag älskar Amy Sedaris och Stephen Colbert sen innan, men nu älskar jag dom ännu mer!

Alla helgons blodiga natt 42006-12-10
Jag gillade den. Blev riktigt rädd vid två tillfällen.

April, April2006-11-26
Väldigt väldigt stark fyra.. Trodde inte att den skulle vara lls bra, men den var spännande på rätt ställen, och rolig på rätt ställen. Riktigt bra, jag tänker nog hyra den igen någon dag.

The Dukes of Hazzard2006-11-12
Skönt att inte Jessica Simposon är med så mycket. Knoxville är bättre än väntat!

The Nun2006-11-12
Den var inte ens värd de billiga femton kronor jag hyrde den för.

Mördande legender 3: Bloody Mary2006-11-01
Ok underhålling, lagom skrämmande om man är ensam mitt i natten.. Störde mig sjukt mycket på huvudkaraktären hela filmen igenom dock.

Dawn of the Dead2006-10-30
Början var läskig som fan, men sen var den mest bara lite sådär lagom spännande... inte tråkig iaf.

Beavis and Butt-head Do America2006-10-30
Skrattade arslet av mig på planet när Beavis hade tagit alla tabletterna "I am cornholio!", brilliant.. Men tio minuer senare stängde jag av för att jag var sjukt uttråkad

The Dudesons Movie2006-10-30
Bättre ön Dirty Sanchez The Movie, sämre än Jackass 1,2+serie... Underhållande none the less... Fick en hel del skratt

Nästa sida »