Alla kommentarer avTapiocA

Twisted Sisters2006-11-04
fyrvekeripläs-i-rektum-mordt höjde filmen från en etta... En väldigt stel och förutsägbar story

The Departed2006-11-04
Så sant; se internal affairs i stället, massa toppskådisar som gör en minst sagt blek kopia av ett mästerverk

Fyra nyanser av brunt2005-01-29
"mina strumpor var helt underbara, jag SAKNAR mina strumpor!"

Conspiracy.com2005-01-07
Mkt förutsägbar och kopierad… kul idé men inte särskilt trolig, det finns en dog eat dog värld i mjukvaruindustrin men inte likt denna. Det som va bra va att de faktiskt använde riktiga kommandon på datorerna (ibland). Lite överspelad och amerikansk i stilen, rekommenderar inte för ”nördar” eller Kevin Mitnick wannabes =)

Pi2004-12-11
Vad hadde den med pi å göra?? jag skulle döpt den till "Fibonacci"... Fö.ö. skulle talet i fråga vara irrationellt och därför inte ha ändligt antal tal! Om man bortser från alla fel en ganska ok film..

Cinema Paradiso2004-11-01
hmm... typiskt vacker film

Twin Peaks: Fire Walk with Me2004-09-20
Såg den innan jag såg serien, då en 3:a. Nu efter, en klar 6:a. SE HELA SERIEN FÖRST!!!

Eternal Sunshine of the Spotless Mind2004-07-23
Aaah vad bra med en seriös Jim Carrey! Bästa filmen han är med i. Annars en fin film

Wisconsin Death Trip2004-07-22
dit flyttar jag inte iaf..

My Sassy Girl2004-07-22
en svag 4:a pga den usla musiken... annars en bra film, med roliga inslag.

Zatoichi2004-07-21
Musikal??

Slottet i Cagliostro2004-07-14
Klock-fraggen borde varit med på bästa-döden tävlingen!! jag srattade så jag grät..

Biker Boyz2004-07-02
Världens hitils sämsta film!! bra jobbat!!

Tora! Tora! Tora!2004-06-20
en 5:a bara för att den är så mycket bättre än Perl Harbour som alldrig visar något annat perspektiv än det amerikanska. En fin film med effekter från 70-talet =)

Battle Royale2004-06-06
WTF vad säger du, DragoMaster?? BR är mycket, men inte humoristisk!!

Donnie Brasco2004-06-06
Hadde nog lite för höga föväntningar när jag såg den, men den va bra endå. Jag trodde jag skulle behöva sätta 6/5 men det räcker med 5/5

Mulholland Drive2004-06-05
jodå

May2004-06-02
fucked-up!!

Sånger från andra våningen2004-05-27
Kameran rör sig bara på ett ställe (om man inte räknar med scenen i taxin. och när den rör sig blir man yr trots att den rör sig mycket sakta och lugnt. uCj: man älskar filmen pga dess enorma kraft i bildspråk.

Midvinterduell2004-05-26
Ett mysigt litet flabb =).... haha

Donnie Darko2004-05-25
Gripande.. mycket djup.

Battle Royale2004-05-25
En mycket gripande film. säger mycket om vänskap, kärlek, mobbing och utfrysning. Det farliga är att vissa gillar den här filmen pga blodigheterna. mycket starka scener med mycket panik och obeslutasmhet. En klar 5-a.... Run!

Masked and Anonymous2004-05-22
se den då