Alla kommentarer avVasp

How It Ends2018-07-13
3:an är svag men den var riktigt bra på sina ställen.

Haywire2018-05-28
Filme är antingen en stark 2:a eller en svag 3:a fick bli en 3:a. Gillar fighting scenerna.

Rampage: Big Meets Bigger2018-05-09
Jag fick vad jag ville ha. Dyker den upp på tv nån gång skulle jag gärna se om den för den var jäkla underhållande.

Skyline2018-04-22
2:a eller 3:a filmen är ju cool och så men inte så jäkla bra genomfört.

The Hunley2018-04-12
ok film. Historien om Hunley behöver en bättre och mer påkostad version än den här tv filmen.

Downrange2018-04-12
Filmen är stundtals rätt så bra men faller i vissa sekvenser ihop. Den är som helhet en 2:a men det var nära att bli en 3:a.

Bodyguard2018-03-30
Filmen lever mycket på att det är så jäkla bra musik med.

Beck2018-03-12
Projektet att se alla beck filmer har nu börjat. En bra start på serien. En svagare 4:a 3 hade känts lite snålt.

L'île du diable2018-03-10
Satte samma betyg på alla delar i serien. Såg de som en helhet på en och samma gång. 3 blir ett bra snitt betyg över hela serien.

Chatos land2018-01-23
En bra Western denna. Det jag stör mig mest på är att Bronson ska föreställa halvblodsindian. Fast han gör rolltolkningen så pass bra så att jag tillslut går med på det.

Brimstone2018-01-23
Filmen är välgjord. Men den kommer på nått vis ändå inte över 3 i betyg.

Temple2017-12-02
Filmen dras ner av slutet. hade kunnat vara några minuter längre.

På rymmen2017-11-23
Minns den här filmen från när man var barn. Såg om den nyligen och den är en vanlig 3:a skulle jag säga. En familjefilm om rätt och fel.

The Bridge2017-10-26
Nu blir jag jäkla sugen att se originalet.

Green Room2017-10-23
En stark 3:a. Intressant premiss och bra skådisar.

Night of the Living Deb2017-10-23
Den är faktiskt nära till 3 men får bli en två:a.

[REC] 3: Genesis2017-10-12
Betyget kanske är något lågt. var länge sen jag såg den. Men den är i alla fall sämre än Rec 2.

Quarantine 2: Terminal2017-10-12
Underhållande men absolut inget mer.

Escape Room2017-10-02
Jag gillar konceptet men utförandet blev inte det bästa.

The Accountant2017-09-24
Långt ifrån en stark 4:a men det var intressanta karaktärer så en svag 4:a bör den få.

First They Killed My Father2017-09-17
Jag velar mellan att sätta 3 eller fyra. Men överlag så tog den upp ämnet på ett bra vis från en lite annorlunda synvinkel.

De gröna baskrarna2017-07-20
Inte den starkaste 4:an men filmen är öppen med vad den är. Den har riktigt välgjorda krigsscener och jag gillar verkligen att vi får fokus på den Sydvietnamesiska sidan. Kan nog vara den filmen där mitt förväntade betyg stämmer minst med vad jag sen sätter. Förväntat betyg var 1.

Batman v Superman: Dawn of Justice2017-06-01
En svagare fyra. En trea hade kunnat vara mer rättvist men då likställs den med Man of steel som är en klar underhållnings trea. Denna är lite bättre på allt så fyra blir nog bättre.

Skönheten och odjuret2017-03-20
Då den är minst lika bra som Disneys tecknade variant så måste betyget vara det samma.

Shelley2017-02-22
En 3:a kan vara lite låg men fyran skulle kännas hög. Bra första del men sämre andra del kan man säga.

Down the Road2017-02-19
En svag 2:a, Filmskaparna har ändå försökt att få ihop nånting, Även om manuset blir en enda röra tillslut.

Assassin's Creed2017-02-12
Filmen är typ egentligen en tvåa. Men den har tillräckligt av väldigt bra sekvenser och att de har vågat använda andra språk än engelska. Det drar upp filmen till en trea.

Stake Land II2017-01-30
Sämre än ettan som är en hidden gem. Men denna var bra. Kan dock inte ge den mer än en 3.a. Fast det är en bra 3:a.

Most Likely to Die2016-09-15
En svag 3:a men filmen funkade fin fint att se sent en kväll. Man fick vad man vill ha i en sån här film.

The Shallows2016-09-09
Fyran kanske är något för hög. Men en trea hade satt den i samma hög som betydligt sämre hajfilmer. Jag hade även noll koll vem var Blake Lively innan den här filmen. Blev en trevlig första upplevelse av en skådis som faktiskt kan agera.

Nästa sida »