Alla kommentarer avVisse93

Super Troopers2021-04-14
Ska detta vara roligt eller?

Spy Hard2021-04-11
Denna komedi med din en till att skratta lite. För Leslie Nielsen han är väldigt någorlunda klockren i sina komedier även om han kan bli lite för mycket ibland.

12 edsvurna män2021-04-11
Nu efter omtitt på filmen så känner jag att jag vill höja betyget till en femma för den är bättre än jag minns den på grund av dess spänning och underhållning. Ett fantastiskt skådespel med framgångsrika repliker som känns så otroligt äkta.

Körkarlen2021-04-09
För sin tid var den i sig ett mästerverk med tanke på ens ovana av stumfilm så blir det svårt att hänga med i i filmens handlingen. Den innehåller bra skådespeleri och det är bra gjort med liemannen för han ser verkligen välgjord ut med tanke på när filmen kom. Det är visserligen en klassiker som nog i säga skulle vara värd en fyra men jag känner att jag inte kan ge den mer än en trea. Den är värd att se!

Sheriffen2021-03-28
En mycket spännande och välgjord western med Gary Cooper.

Mannen på taket2021-03-20
Efter att ha sätt studio S utgåva av "Mannen på taket" på Blu-ray så har de gjort en mycket bra förbättring av filmen. Den är spännande och välgjord med mycket bra skådespel. Den här även ögonblick av humor som får en att skratta lite. Detta är definitivt Sveriges bästa film!

Morran & Tobias - Som en skänk från ovan2021-03-18
Typ en till två scener gav ett litet skratt men mer var det inte.

X-Men: Apocalypse2021-03-09
Denna måste jag säga är den bästa i denna trilogin. Denna håller fortfarande så den behåller sitt betyg.

X-Men: Days of Future Past2021-03-09
Denna är fylld med spänning och underhållning men jag känner att denna var inte heller lika bra som när jag såg den senast. Så denna sänks till en trea den också!

X-Men: First Class2021-03-09
Efter omtitt efter flera år så måste jag säga att den inte var lika bra som jag minns den. Så jag söker den till en stark trea!

X-Men 22021-03-07
Denna håller samma nivå som första filmen med action och underhållning. Den är i princip lika bra som första film. En trea är denna värd också!

X-Men: The Last Stand2021-03-07
Den är underhållande och spännande men inte lika bra som de andra två i orginaltrilogin. Så denna är bara värd en tvåa!

X-Men2021-03-07
Efter om titt efter flera år så måste jag säga att den är fortfarande är sevärd. En trea är den fortfarande värd!

Ted 22021-02-24
Den har sina stunder som får en till att skratta men i övrigt så var den inget speciellt.

Ted2021-02-24
En helt okej komedi med en del humor som får en att skratta till. En stark två!

Mulan2021-02-07
En bra version om historien Mulan med fylld av action och äventyr!

Lejonkungen2021-02-06
Som jag ser det så här denna film samma manus som originalet om jag minns rätt.

Skönheten och odjuret2021-02-05
En underhållande musikal med Emma Watson i huvudrollen. En stark trea!

Dårskapens hus2021-02-03
Filmen är bara en massa klipp från Hasse Ekmans filmer klassiker från 40-talet ihopsatt till en film. Det ända som händer i övrigt är att Hasse berättar en historia o dessa scener. Det ända som är bra från filmen är de scener han använder från filmerna han gjort men det gör inte att det blir en bra handling. Det måste vara Hasses största misslyckande!

V för Vendetta2021-01-31
En mycket spännande och välgjord actionthriller Med Natalie Portman i huvudrollen.

Richard Jewell2021-01-30
Den är välgjord och spännande vilket förstås Clint Eastwood filmer brukar vara. Fast den är inte bland de bästa han har gjort men den är värd en trea.

Dansa min docka2021-01-22
Denna film med Nils Poppe hade en vis underhållning men rolig var den då inte. Så komedi skulle jag inte säga att denna filmen är men en tvåa är den ändå värd.

The Thing2021-01-06
En av de bästa skräkfilmerna som gjorts. Den är välgjort och spännande med ett bra skådespel.

Arvet2021-01-05
En spännande och välgjord film med ett mysterifylt äventyr. Stark trea!

The Star Wars Holiday Special2021-01-03
Vilket skämt! Kunde knappt se 5 minuter på den innan jag slutade titta.

Jedins återkomst2021-01-02
Den tredje filmen i orginaltrilogin spännande och underhållande. Fast den är inte lika bra som de andra två i orginaltrilogin. Det löjliga med filmen är de där björnarna alltså Ewokerna. Denna får endast en trea i betyg!

Rymdimperiet slår tillbaka2021-01-01
Denna Star Wars film håller tempot uppe under Hela filmen med spänning och underhållning. Första filmen med Yoda då han är lite komisk i början men är ändå den coolaste karaktären i Star Wars.

Stjärnornas krig2021-01-01
En sevärd film klassiker med Harrison Ford, Mark Hamill och Carrie Fisher. Stark fyra!

Death Trap2021-01-01
Måste säga att den var riktigt seg och riktigt dålig. Den saknade handling och den var inte spännande alls.

Grevinnan och betjänten2020-12-31
Lika rolig varje år att se på nyårsafton.

Nästa sida »