Alla kommentarer avVisse93

Pokémon Detective Pikachu2021-11-26
Så dålig att jag somnade till under filmen.

Spy Hard2021-11-11
Denna komedi med din en till att skratta lite. För Leslie Nielsen han är väldigt någorlunda klockren i sina komedier.

Zack Snyder's Justice League2021-11-11
Filmen är bättre än originalutgåvan men den är alldeles förlång. Det tog tid innan det verkligen hände något men förstås så behövdes det mesta för att man skulle förstå filmens handling.

Fantastiska vidunder och var man hittar dem2021-11-04
Det ända som var lite speciell var att det utspelar sig på 1920-talet. I övrigt hade den inte mycket att komma med.

Nyordning på Sjögårda2021-10-24
En helt ok 40-tals komedi med Annalisa Ericsson. Då hon spelar två roller som tvillingar.

Swing it, fröken!2021-10-24
Alice Babs sjunger lika bra som alltid. Filmen visar även att en elev som har det svårt i skolan kan klara av sina studier. Bara han får den hjälp han behöver för att uppnå målet.

Den vita katten2021-10-23
En mycket spännande och underhållande film med Eva Henning och Alf Kjellin.

X-Men: First Class2021-10-20
Efter omtitt efter flera år så måste jag säga att den inte var lika bra som jag minns den. Så jag sänker den till en stark trea!

Spider-Man2021-10-16
Efter att ha sett om denna spiderman film efter ett antal år så måste jag säga att den fortfarande går hem. Tobey Maguire gör sin roll som Peter Parker/Spiderman mycket bra.

Kvinnan i fönstret2021-09-30
En mycket spännande och välgjord thriller av Fritz Lang. Han vet verkligen hur man gör thrillers. En stark fyra!

Judy2021-07-14
En helt okej film om Judy Garland men jag hade förväntat mig mer av filmen. Man borde ha fått följa fler ögonblick av hennes liv i denna film.

X-Men: Days of Future Past2021-06-24
Den är väl spännande och underhållande.

Chaplins pojke2021-06-04
En enkel stumfilm som var lätt att hänga med i. Den var både rolig och sorglig.

Super Troopers2021-04-14
Ska detta vara roligt eller?

12 edsvurna män2021-04-11
Nu efter omtitt på filmen så känner jag att jag vill höja betyget till en femma för den är bättre än jag minns den på grund av dess spänning och underhållning. Ett fantastiskt skådespel med framgångsrika repliker som känns så otroligt äkta.

Körkarlen2021-04-09
För sin tid var den i sig ett mästerverk med tanke på ens ovana av stumfilm så blir det svårt att hänga med i i filmens handlingen. Den innehåller bra skådespeleri och det är bra gjort med liemannen för han ser verkligen välgjord ut med tanke på när filmen kom. Det är visserligen en klassiker som nog i säga skulle vara värd en fyra men jag känner att jag inte kan ge den mer än en trea. Den är värd att se!

Sheriffen2021-03-28
En mycket spännande och välgjord western med Gary Cooper.

Mannen på taket2021-03-20
Efter att ha sätt studio S utgåva av "Mannen på taket" på Blu-ray så har de gjort en mycket bra förbättring av filmen. Den är spännande och välgjord med mycket bra skådespel. Den här även ögonblick av humor som får en att skratta lite. Detta är definitivt Sveriges bästa film!

Morran & Tobias - Som en skänk från ovan2021-03-18
Typ en till två scener gav ett litet skratt men mer var det inte.

X-Men: Apocalypse2021-03-09
Denna måste jag säga är den bästa i denna trilogin. Denna håller fortfarande så den behåller sitt betyg.

X-Men 22021-03-07
Denna håller samma nivå som första filmen med action och underhållning. Den är i princip lika bra som första film. En trea är denna värd också!

X-Men: The Last Stand2021-03-07
Den är underhållande och spännande men inte lika bra som de andra två i orginaltrilogin. Så denna är bara värd en tvåa!

X-Men2021-03-07
Efter om titt efter flera år så måste jag säga att den är fortfarande är sevärd. En trea är den fortfarande värd!

Ted 22021-02-24
Den har sina stunder som får en till att skratta men i övrigt så var den inget speciellt.

Ted2021-02-24
En helt okej komedi med en del humor som får en att skratta till. En stark två!

Mulan2021-02-07
En bra version om historien Mulan med fylld av action och äventyr!

Lejonkungen2021-02-06
Som jag ser det så här denna film samma manus som originalet om jag minns rätt.

Skönheten och odjuret2021-02-05
En underhållande musikal med Emma Watson i huvudrollen. En stark trea!

Dårskapens hus2021-02-03
Filmen är bara en massa klipp från Hasse Ekmans filmer klassiker från 40-talet ihopsatt till en film. Det ända som händer i övrigt är att Hasse berättar en historia o dessa scener. Det ända som är bra från filmen är de scener han använder från filmerna han gjort men det gör inte att det blir en bra handling. Det måste vara Hasses största misslyckande!

V för Vendetta2021-01-31
En mycket spännande och välgjord actionthriller Med Natalie Portman i huvudrollen.

Nästa sida »