Alla kommentarer avVonFraX

Dirty Fighting2010-12-16
Indianblod? Han är ju en redneck!

Cracker: The Mad Woman in the Attic2010-12-16
Underbar samling av cyniska karaktärer, det som är lite synd är att själva ploten inte är tillräckligt engagerande.

Edgeplay2010-10-27
Om den bara inte såg ut som en jävla musikvideo!

The Runaways2010-10-27
Är besviken, trodde filmen skulle handla om the Runaways och inte om Cherie Currie med lite Joan Jett. Efter att ha sett dokumentären "Edgeplay" där medlemmarna (dock inte Jett) och Fowley berättar öppenhjärtligt om tiden så tycker jag att det verkar finnas bra mycket mer att berätta om bandet än bara en omusikalisk bortskämd snorunge i underkläders historia. Dock väldigt bra skådespeleri i filmen.

Funny Games2010-09-12
Hur kan man tycka att remaken är bättre när den största skillnaden mellan filmerna är att det är en annan ras på hunden?

Laws of Attraction2009-04-13
Den hade fan fler montage än Rocky 4!

Manhood2007-04-18
Överaskande bra skådespelarinsatser och en överaskande bra film.

Carnival of Wolves2006-11-23
Den här stal 103 min av mitt liv, 103 minuter av ångest. Mats Helge är ju åtminstonde underhållande.

Da Vinci-koden2006-05-31
Boken var tafflig, men ganska intressant. Det här var ännu värre! Patriarkal, Kristen censur.

Extreme Force2006-04-09
Man försöker engagera sig tillräckligt så att man åtminstånde skall kunna garva åt skräpet... men det går inte! Det går bara inte!

A History of Violence2005-12-05
Det närmaste en femma på hela året... Ungen var kass och en omotiverad nakenscen drar ner betyget.

Returner2005-11-14
En scen höjer den till en trea.

The New York Ripper2005-10-20
Oerhört ojämn film, ett par otroligt läckra suggestiva scener och otroligt bra musik petar den över 3 strecket. Fulci kan bättre.

Angel Eyes2005-02-20
helt ok hålla handen/tidsfördriv...

Rollerball2005-01-20
Hur fan kan vrida en så bra film till en sån här frunktansvärd skit!!!!

Hets2005-01-20
Stig Järrel!!!!

Hellraiser III2004-11-25
Förenklar Filmserien till en simpel slasherrulle!

Cannibal Holocaust2004-11-23
Mycket störande...

Bert - den siste oskulden2004-11-22
"sparris och bollar"

Förvandlingen2004-11-19
Snudd på en femma. Tim Roth gör sin bästa roll helt otroligt. Snygga teaterlösningar.

Jultomten2004-11-17
jag tyckte den var mysig som barn... Så den får en trea tills motsatsen bevisas!

Gröna gubbar från Y.R.2004-11-17
Äh vad fan!

Beck - Spår i mörker2004-11-17
Man har i de nya filmerna (och till viss del i de med Gösta Ekman) totalt missat vad böckerna gick ut på. Och just den här filmen är riktigt usel även bortsett från det.

Tiger Rag2004-11-16
Kommer inte ihåg så mycket av den här serien men när den kretsar kring speedway så kan det inte vara sämre än en trea =)

P.S. sista sommaren2004-11-15
Kjell Höglund spelar präst!

The Musketeer2004-11-15
Det största och tydligaste klaff-felet jag har sett i hela mitt liv förekommer i den här filmen.

The Million Dollar Hotel2004-11-11
Bland de vackraste filmerna jag sett! Skådisinsatserna är bra framförallt Stormares. Dialogerna och monologerna är vackert poetiska. Ahh!

Videodrome2004-11-11
Åhh vad bra! En av mina absoluta favoriter se den!!!

Tales from the Darkside2004-11-11
mycket ojämn

The Shining2004-11-11
Jag förstår till fullo varför King blev vresig mot Kubrick. Men Film och Litteratur är olika medier och om man gör en fotostatkopia av den ena och applicerar på den andra blir det inte helt lyckat...

Nästa sida »