Alla kommentarer avVronk

V för Vendetta2006-04-16
Nej, inte alls så bra som man hade hoppats på tyvärr.

Zombie Flesh-Eaters2006-04-16
Det är i alla fall en cool hajscen med.

Final Fantasy: Advent Children2006-03-03
Önskar att jag kunde ge den mer för jag hade väldigt höga förväntningar på filmen med tanke på hur bra spelet är. Tyvärr så höll den inte hela vägen. Snygg är den självklart, men storyn är lite klen och till och från väldigt rörig. Jag kan tänka mig att personer som inte spelar igenom hela spelet inte ens fattar vad den hadlar om.

To the Limit2006-01-12
Ja alltså på en onsdag tillsammans med lite tysk bärsa, krisps och några Rolles så fungerar den jättebra, men i alla andra lägen är den förmodligen bara piss. Fast det är klart för alla som gillar just dåliga skådespelarinsatser, expotioner och mycket/stora bröst är den helt klart värd att se.

Sagan om konungens återkomst2003-12-19
De första två filmerna är superbra och den här är ännu bättre. Kan vara den bästa film som gjorts.

Evita2003-10-03
Nej fy vad dålig.. årkade inte ens kolla klart på den.

Samson & Sally2003-09-19
Ja den är ju jättesöt, älskade den som barn.

Din morsa också!2003-09-10
Ursäkta, men vad var det för jävla skitfilm? Värdelös handling varvat med en massa sex och ett språk som man bara årkar lyssna på i 10 minuter. Fattar inte hur någon kan tycka att det är bra.

Far From Heaven2003-09-10
Nej, detta var inte mycket att ha, seg och tråkig.

Närkontakt av tredje graden2003-09-06
Konstig film, med en dålig ljud truddilutt som sätter sig på hjärnan fast min inte årkar höra den en enda gång till.

Kådisbellan2003-09-06
Varför är alla filmer man tvingas se i skola så dåliga ? Den här var ju inte bra på något sätt.

Crouching Tiger, Hidden Dragon2003-09-06
Totalt värdelös.. såg den på bio och det var som att kasta 75 kroner rakt ner i intet.. bläää

Amelie från Montmartre2003-09-06
Värdelös film.. dålig handlig, och dåliga skådespelare. Att de sedan är på ett urjobbigt språk gör ju inte saken bättre. Skitfilm...

Sagan om My Little Pony2003-09-05
Hm.. utgår från att detta ska vara filmen som igentligen heter My little Pony- Filmen, och är det så är den helt klart värd en fyra. Älskade den som barn, och sliter för att få tag på den igen.

Pokémon2003-09-05
Oj, den är bara så gullig. Inte många tecknade filmer som man gråter till, men detta är en av dem.

Nightmare City2003-09-03
dudu du du du du.. så jävla dålig musik, så jävla dålig film. Ville aldrig se den, men någon tjatade typ hela dagarna om en superbra film som hette Incubu och som av någon anledning bara råkade befinna sig i denna persons filmhylla. Tänkte.. okej då, jag ser den så att det blir slut på tjatet.... det var en dum tanke... =(

Jakten på Röd Oktober2003-09-03
Röda ubåtar är fula...

Fargo2003-09-03
Skitfilm.. det enda som är värt att minnas är när han trycker ner han i pappersförstöraren.. =)

Terminator 2 - Domedagen2003-09-03
Det är inte ofta som uppföljaren till en film är bättre men i detta fall är det ingen tvekan. Den är bara hur bra som helst, och den som av någon skum anledning inte vill se den är förmodligen helt helt klar i huvudet.

Star Wars: Episod I - Det mörka hotet2003-09-03
Vår generations starwars triologi, kan man göra annat än att älska den?

Stjärnornas krig2003-09-03
Måste erkänna att jag ineta lltid gillat denna film, men med ett helt gäng starwars galningar till vänner blir det lätt att man slutar dagen men en stund i soffan framför starwars, och varje gång man ser den blir det bättre och bättre.

Stand by Me2003-09-03
Det fanns en tid då man byggde hela sin livsstil kring denna film. Nu är det mest en film som påminner en om det underbara kompisgäng vi var i mellan och högstadie, och som precis som i filmen splittrades då vi började gymnaset. Kommer alltid att älska denna film, den är bar så bra.

Sagan om de två tornen2003-09-03
Till och med bättre än den första, men så var det ju med boken också. Längar så tills sista filmen kommer.

Sagan om ringen - härskarringen2003-09-03
Den är precis så bra som man kunde hoppas på. Självklart är boken bättre, men så är det ju alltid.

Moulin Rouge2003-09-03
Man behöver inte digga musikaler för att förstå hur bra den här filmen är. Alla som inte sett den bör göra det.

Harry Potter och hemligheternas kammare2003-09-03
Mycket lik boken, och eftersom boken lätt är värd en femma är filmen det också.

Harry Potter och de vises sten2003-09-03
Skulle inte kunna ge denna filmen annat än en femma. Tack vare att jag såg den ville jag läsa böckerna, och bättre böcker finns inte.

Fucking Åmål2003-09-03
Bra från början till slut. Kanske den bästa svenska filmen som någonsin gjorts.

Den lilla sjöjungfrun2003-09-03
Den är bara för söt.. En av de bästa Disneyfilmerna. Vet inte hur många gåntger jag sett den, men jag ser den gärna igen.

Aliens – återkomsten2003-09-03
Den bästa Alien filmen utan tvekan.. Riktigt topp.

Nästa sida »