Alla kommentarer avXenoMorph

Utvandrarna2023-07-08
Helt meningslös film som aldrig borde ha gjorts. Totalt värdelös.

Super Mario Bros. Filmen2023-06-13
Några roliga referenser, som Donkey Kong raplåten från N64 spelet, men överlag är den gjord för en väldigt ung målgrupp så handlingen är verkligen totalt oengagerande.

Cocoon - Återkomsten2023-04-09
Betydligt sämre än första filmen

Clark2022-05-13
Full fart från början till slut, aldrig tråkig men mer skröna än verklighetsskildring

Console Wars2021-07-30
Tycker klippningen är lite kaotisk

Tårtgeneralen2018-07-25
Vilken tur att Robert Gustavsson hoppade av från produktionen och att Persbrandt spelade huvudrollen istället. Med Gustavsson hade det blivit en betydligt mer buskisartad film.

Weiner - sex, lögner och bultande kalsonger2017-07-01
Den svenska titeln är pinsamt dålig: "Weiner - sex, lögner och bultande kalsonger"

Jack and Jill2016-12-20
En Sandler är illa nog...

Sista tangon i Paris2016-12-07
Det var väl inte riktigt vad han sa i intervjun iofs...

How to Build a Better Boy2016-08-03
Underhållande hela tiden, ganska dålig men samtidigt självmedveten om sin uselhet. Rekommenderas till folk som gillar fåniga komedier med snygga människor.

Sune i Grekland - All Inclusive2016-07-07
Mycket sämre än Sunes Jul. Man kan inte ersätta Haber med Morgan, som gör en patetisk rolltolkning.

Lucy2016-02-16
Här har Luc Besson spårat ut totalt och gjort en film som kräver att man stänger ner sina logiska tankebanor. Jag har inget emot hjärndöd underhållning, men Lucy bjöd inte på mycket av den varan heller.

Lordi - Monsterman2015-06-06
Ganska intetsägande om ett ointressant band.

Transylvania 6-50002015-04-06
Extremt tramsig och irriterande humor.

Skattkammarön2015-03-25
Inte Welles bästa stund som skådespelare precis. Faktiskt lite besviken på hans prestation men han hade kanske lite svårt att motivera sig när allt annat är mediokert.

Big Ass Spider2015-03-22
Filmen tar inte sig själv på alltför stort allvar och humorn fungerar oftast. Överlag underhållande i rätt sällskap.

Äta sova dö2015-03-22
En film som visar det svåra med att identifiera sig med sitt arbete och chocken det ger att få sparken och bli utkastad till arbetsförmedlingens meningslösa kurser och krav på att du ska ta vilket jobb som helst. Kändes väldigt äkta.

964 Pinocchio2015-03-13
Unik film som endast skulle kunna göras i Japan. Den är också väldigt gapig.

Pavoncello2015-03-13
Fint filmad och stämningsfull med trivsam speltid.

Texas Chain Saw Massacre: The Shocking Truth2015-03-07
Lite jobbiga ljud ibland, men annars intressant dokumentär om en kultfilm.

Dragon Wasps2015-03-06
Underhållande om man ser den i rätt sällskap. Men svårt att ge den mer än en etta ändå trots ett antal roliga scener. Filmen är lite för självmedvetet usel för att bli en kultklassiker tror jag.

Exodus: Gods and Kings2015-03-05
Precis som Noah tar den sig själv på väldigt stort allvar och det blir lätt lite skrattretande. Se hellre De tio budorden från 1956 än detta sömnpiller till film.

Mr. Smith i Washington2015-01-16
Mycket skrikande, men filmen har hjärtat på rätt plats.

Allt eller inget2015-01-04
Kanske är tuff i min betygsättning här, men ser verkligen inte det roliga i att desperata personer tvingas till att strippa för att få en inkomst. Att det dessutom ska vara roligt gör mig bara förvirrad. Byt ut männen mot kvinnor och det är nog många här som hade sett det hemska i denna exploatering av människor i desperat fattigdom.

Shall We Dance?2015-01-04
Onödig remake.

Babylon A.D.2015-01-03
Upptäckte först nu vid betygsättning att jag sett filmen tidigare, 2008. Inget minne alls av det och kommer nog inte minnas den om sex år heller. Annars en ok action men den har många lösa trådar och har mer komplicerad handling än den behöver. Skulle velat ha mer svar i slutet, men var aldrig uttråkad. Av någon anledning gillar jag också Vin Diesel.

Den onda dockan 22014-12-17
Sämre än ettan, men Chucky är underhållande.

Hello Ladies: The Movie2014-12-06
Serien är inte speciellt bra och filmen har svårt att lyfta.

The Mad Magician2014-11-21
Stabil thriller med lagom längd. Klart godkänd.

Swordsmen2014-11-16
Usel musik under actionscenerna, som inte heller var så imponerande. Dessutom ointressanta karaktärer och story.

Nästa sida »