Alla kommentarer avZok

The Little Things2021-03-22
Mycket bra thriller med ett intressant slut,

Zack Snyder's Justice League2021-03-22
Jag gillade även den första versionen av Justice League, men denna version är klart bättre. Den visar också att DC är mycket intressantare och bättre än Marvel, vilket jag alltid har tyckt. Mer DC Comics tack.

The Dark and the Wicked2021-01-24
Bra stämning och spännande hela vägen. Riktigt bra.

Tenet2021-01-02
Den har sina bra stunder och i grunden rätt underhållande. Men något saknas för att jag ska bli helt övertygad och att den ska hamna i toppen av Nolans filmer. Tenet kräver fokus för att hänga med i svängarna. vilket många andra har påtalat tidigare. Förstår heller inte varför vissa delar av ljudet ska vara så påträngande så att det blir störande. Ibland fick jag även lite Bondvibbar men med en mer komplicerad och komplex historia såklart.

The Night Clerk2021-01-02
Ok för stunden men i morgon har jag nog glömt det mesta av denna film.

Unhinged2020-12-09
Bra film som aldrig blir tråkig och som inte krånglar till det utan vet vad den är. Vilket jag uppskattar. Crowe är bra här,

VFW2020-12-04
Underhållande action.

På heder och samvete2020-11-04
Håller mycket bra fortfarande.

Borat 22020-11-04
Detta är riktigt uselt.Kul? Nä bara rent löjligt faktiskt.

Mothman2020-10-26
Stabil thriller.

Midvinterblod2020-10-26
Norsk slasher utan bett.

Kadaver2020-10-26
Tappade intresset tidigt och hittade aldrig tillbaka. I slutändan blir den bara tråkig och ointressesant.

The Lighthouse2020-10-26
En film som fungerar utmärkt i svartvitt och som skapar stämning. Den är utmanande och flätar ihop olika genrer på ett bra sätt. Pattinson visar att han har kommit långt ifrån Twilight och visar att han också behärskar det. Jag gillar det.

The Lie2020-10-10
Spänningen finns här och skådespelarna gör också bra ifrån sig. Funkar bra för stunden.

Christine2020-10-10
Visst håller den bra fortfarande. Gillar stämningen och stilen i filmen.

Jojo Rabbit2020-10-05
Visste inte vad jag skulle kunna hoppas på här. Men tycker faktiskt att den var bra och en rätt så lyckad blandning mellan humor och allvar. Gillade dock inte humorn hela vägen, särskilt inte i början.

Lake Placid: Legacy2020-10-05
Dåliga effekter och dåliga skådespelare i en riktigt dålig film.

The Last Days of American Crime2020-09-29
Detta var faktiskt riktigt dåligt. Varför den långa speltiden som sänkte filmen ännu mer.

Anna2020-09-29
Inte helt meningslös, men Besson har haft bättre dagar.

Bloodshot2020-09-29
Inte så mycket mer än jag hade förväntat mig, med en viss förhoppning om att den kunde vara bra och underhållande. Men i slutändan en lättglömd film.

The Devil All the Time2020-09-29
Bra skådespelare och en film jag faktiskt hade intresse för hela vägen in i mål. Trots den långa speltiden. Men filmen är rätt tung att se och kräver fokus. Knappast något myspys här inte.

White Boy Rick2020-09-11
Skådespelarna sköter sig och en ok film. Men jag blir aldrig engagerad av filmen eller historien.

Always Be My Maybe2020-07-31
Ordinär romantisk komedi utan något extra. Delarna med Keanu är rätt kul, men i övrigt lättglömt.

The Prodigy2020-07-30
Dålig och helt ointressant film.

Greta och Hans2020-07-25
Den är rätt snygg på sina ställen, men rätt tråkig och blir aldrig riktigt engagerande.

Spenser Confidential2020-07-25
Action som fungerar bra för stunden.

21 Bridges2020-07-22
Har sett detta förut, vilket i för sig inte behöver vara dåligt, men detta är endast ok för stunden, om du vill ha lite action helt enkelt.

Zombieland: Double Tap2020-07-22
Lite svårbedömd faktiskt, det är underhållande och det är många scener som är bra, men det finns även scener som drar ner betyget. En del hummer funkar för att i nästa scen inte göra det. Men helt klart en bra uppföljare.

Gemini Man2020-07-22
Detta hade kunnat blivit bra, men något saknas för bli en bra action. Will Smith funkar rätt bra och effekterna är också bra, men det lyfta aldrig.

Ad Astra2020-07-14
Gillade denna, klar överraskning.

Nästa sida »