Alla kommentarer avZzooouhh

Bandit Queen2015-01-04
imponerande skådespel och spännande historia

Szamanka2015-01-01
det mest obegripliga jag sett på film tror jag. för lång dock - hinner tröttna. men kan inte sluta älska detta. skådespelet är svinbra.

Female Convict Scorpion: Jailhouse 412014-11-26
mästerverk!!!!

Staden med levande döda2014-11-05
filmmusiken, gore/sminket, atmosfären gör detta till en total fullpoängare. klockren plot också.

The Beyond2014-11-05
SÅ FRUKTANSVÄRT BRA!!!!!!!!!!!!!!! gore-scenerna är i toppklass, de visuella aspekterna(scenografiskt och fotografiskt) är helt makalöst bra. det, tillsammans med världens bästa och vackraste soundtrack, tar denna film rent atmosfäriskt till svårslagna höjder. sen att skådisarna och manuset är världssämst spelar inte roll överhuvudtaget. man kollar inte på fulci för skådespel och vassa dialoger.

Leptirica2014-10-23
en 2:a för den extremt ful-tuffa avslutningsscenen, för landet/språket och för produktionsåret

The Den2014-09-21
högt över förväntan. övertygande, obehagligt våld, bra subtilt budskap.

Godzilla, Mothra and King Ghidorah: Giant Monsters All-Out Attack2014-05-11
världens bästa film

Dancer in the Dark2014-01-02
fantastiskt slut och Björk är en minst sagt begåvad skådespelerska.

Enter the Void2013-07-31
Bäst på länge!!!!!!!1 fantastisk

Black Mirror - The Entire History of You2013-05-03
märks att Brooker inte står för manus på denna, konceptet är mycket mer ytligt och inte alls lika engagerande. där alla andra 5 avsnitt vunnit på deras fantastiska manus och kreativa slut, faller denna - i jämförelse- mer platt.

Black Mirror - Fifteen Million Merits2013-05-03
det bästa, jobbigaste, smartaste, mest inspirerande på lång tid. solklar femma

Delinquent Girl Boss: Worthless to Confess2013-04-29
Klockrent slut!

Paranormal Activity 42013-02-17
Fyfan va dom har först det här konceptet. Undrar just hur dålig Paranormal Activity 14 kommer vara. Idioter

Hell's Ground2013-01-08
Har aldrig sett flera logiska luckor i mitt liv. Sjukt roligt, underhållande och ballt. Som många påpekar är (mer än) halva grejen att den är ifrån Pakistan, och det såklart. B-skräck från otippade länder är det häftigaste som finns

The Possession2013-01-04
Ger den en 2:a enbart för att det var häftigt med det judiska temat istället för det klassiska katolska. I övrigt en väldigt torr, klyschig och tråkig exorcistfilm med väldigt få uppseendeväckande moment.

The Silver Globe2013-01-01
Den bästa filmen som har gjorts

Black Tar Heroin: The Dark End of the Street2012-09-23
hemskt

The Ward2012-09-23
Att det är samma kille som regisserat "The Thing" är bortom min uppfattningsförmåga. Något av det sämsta jag sett i mitt liv.

The Ward2012-09-02
Fyfan vilken skitfilm. Varenda jävla skräckklyscha som finns inslängd på en och en halv timme; en parodi på varenda annan "mentalsjukhus"-skräckfilm som gjorts. Pinsamt, Carpenter. Pinsamt.

Battleship2012-08-19
Den dummaste filmen jag har sett i mitt liv. Fyfan vilket förutsägbart, klyschigt, svagt jävla skit. Men stridsscenerna var underhållande och roliga att se på.

Battle Royale2012-08-16
Är "Spöket" seriös eller?.. Det mest provocerande jag har hört.

Taxidermia2012-07-06
Detta är nog det närmaste jag har kommit att må fysiskt illa av spelfilm. Vissa scener är helt vedervärdiga i sin briljans; stora uppoffringar av skådespelarna! Top notch. Bästa östeuropeiska jag sett.

The Box2012-06-24
Kan vara det ABSOLUT sämsta jag har sett i filmväg; - i varje fall en av dom absolut sämsta skräckfilmerna jag har sett. Finns fanimej ingen positiv aspekt av denna film. Fyfan.

Panik2012-06-03
Förvånansvärt bra och kreativt gore. Klockren om man gillar se människor dö på väldigt konstiga och udda sätt.

11-11-112012-05-13
Något av det sämsta jag har sett. nästan upprörande dåligt

11-11-112011-12-11
Håller med samtliga.

Exorcismus2011-10-16
Ingen 'Exorcisten' direkt, kan vara sevärd om man är genrenörd.

A Serbian Film2010-12-05
Extremvåld för extremvåldets skull. Bara i syfte att överträffa allt annat. Värdelöst...

Paranormal Activity2010-12-05
Fantastisk film, extremt effektiv som skräckfilm. Ett minus för slutet dock.

Nästa sida »