Alla kommentarer avahjarp

Den assimilerade vildhunden2006-10-17
Den här filmen är väldigt intressant och har djup, den är väldigt obehaglig! Regissören är väldigt proffsig! (Och söt) :-)

Rancid2004-12-18
en av de sämsta replikerna i filmhistorien sägs i den här filmen. Den får en tvåa o då är jag snäll..musiken är rätt bra.

Eternal Sunshine of the Spotless Mind2004-08-21
NeoNeo.. han använder lite samma idéer i being john malkovich oxå men det gör det inte sämre för det! alla manusförfattare hakar upp sig..men bättre att de gör det med originella idéer än med sånt som alla andra oxå skriver!

Eternal Sunshine of the Spotless Mind2004-08-21
vill bara påpeka: Rörig?? Inte alls..allt faller ju på plats ganska snart. Bättre än att veta allt meddetsamma! Fast var den är förutsägbar kan jag inte hitta? Es de får varandra??? Vissa som sätter betyg här borde inte få sätta dem..men ok ok vi lever i ett fritt land! Ni som inte sett Truman show se den o glöm allt ni sett av Jim Carrey innan dessa 2 underbara filmer!

Eternal Sunshine of the Spotless Mind2004-08-21
Åh fantastisk och skruvad som livet självt! Tror alla sagt allt redan om den..underbara skådisar oxå!

Maria Full of Grace2004-08-13
Japp..mycket bra film! Tror Catalina kommer göra en "Penelope", hon har potential. Man mår väldigt illa av vissa scener dock!

I, Robot2004-08-13
Filmen har lite själ a´la "AI", men för mycket (dålig) superhero action. Jag är dock glad att Will Smith ändå gör det med viss ironi (hoppas jag?)..sämre än en hyffsad trea är det inte.

The Cooler2004-07-29
nej den når inte ända fram..känns som idén var så mkt bättre, liksom fotot..men jag tycker det känns krystat! Tror det har med Maria Bello att göra..

Mickey Blue Eyes2004-07-24
Den är rolig och välgjord. Gillar slutet.

Miranda2004-07-24
Den är rolig, annorlunda, intressant och har definitivt bra skådespelare! Älskar Ricci!

Coyote Ugly2004-07-23
vad fan det är väl ingen tjejfilm bara för att det är lite kärlek o snygga tjejer med? Pinsamt ni som säger så! Och filmen är verkligen pinsam! Det är dåliga repliker, dåliga skådespelare, dålig musik, dåligt manus..you name it!

Man with the X-Ray Eyes2004-07-23
Det är kalkondåligt! Det är roligt, men allt är verkligen pinsamt..det enda som var kul var att se den på stor duk utomhus i NY till live-musik!

Karate Kid - Sanningens ögonblick2004-07-22
jag är fortfarande kär i Ralph Macchio! Men tyvärr är han inte så bra skådespelare som jag trodde som liten..:-) men den har sina djupa bitar..

Singin' in the Rain2004-07-22
Det kanske finns bättre musikaler..men definitivit inte bättre dansare! Donald O'connors clown-nr är häpnadsväckande!

Clueless2004-07-22
Den har helt underbara snabba o roliga repliker!

Anchorman2004-07-22
Faktiskt mycket roligare och lite mer genomtänkt än de flesta komedier. Will Ferrell är lika rolig som vanligt men jag tycker personligen att Christina Applegate (Våra värsta år/Married with children) gör ett underbart jobb som karriärslysten men cool bimbo!

The Butterfly Effect2004-07-22
Den kunde ha blivit ännu bättre..för ojämn! Håller med om att dialogen är lite knasig..men det är mörkt och intressant vissa bitar.

Tillsammans2004-07-18
Kubrick där sa du nåt... Gillar denna charmiga o roliga o tragiska film!

Working Girl2004-07-14
Sure underhållande..men man vill ju få ut mer av en film..Men de är söta ihop..

Spider-Man 22004-07-14
Ojämn! Vissa bitar är supersnygga och välgjorda och andra skriker Hollywood-cheese..får ge den en trea just därför men det är nästan en fyra..

Ghost World2004-07-02
Fantastiskt rolig, smart, skön..älskar skådespelarna! Birch och Johansson så coola o bra ihop! Buscemi är klockren som vanligt!

Harry Potter och fången från Azkaban2004-07-01
som film är den ju strålande! döm den inte utefter boken! Älskar Hermiones punch! slutet är grymt bra! Och den är finare och konstnärligare än de föregående. Början är dock rätt fånig.

American History X2004-07-01
det är väldigt välspelat och sjukt obehagligt!

Crossroads2004-06-30
pinsamt..jo den kan inte få mer än etta..replikerna, karaktärerna, skådespeleriet..illa säger jag bara!

The Shining2004-06-29
all work and no play...

Eyes Wide Shut2004-06-29
älskar allt! Det är provocerande men samtidigt spännande, SÅÅÅ vackert, välspelat! intressant..bra med nicole som talar om sin (kvinnors) sexualitet!

Jules och Jim2004-06-29
nej jag blir galen på henne!! verkar som man antingen hatar eller älskar den här filmen..jag ger den dock en trea.

Barry Lyndon2004-06-29
det är vackert..visst men jag kan inte låta bli att tycka så himla illa om alla karaktärerna att jag inte kan koncentrera mig på resten av filmen..dumt jag vet..

Fahrenheit 9/112004-06-28
..glömde säga att jag såg den i NY och det var typ folkstorm! Så folk som bor här (och är vettiga liksom många faktiskt är även i USA) ser den..

Fahrenheit 9/112004-06-28
Absolut! Se den!! Superintressant film..visst överdrivet och ganska enkelsidigt..Lyser Moore -men det är oxå det som gör den sevärd. Kul o tragisk på samma gång!

Nästa sida »