Alla kommentarer avandreas-

Starsky & Hutch2004-07-09
rolig komedi :)

...och så kom Polly2004-07-09
het film! skrattade flera gånger åt denna komedi. min slags av humor ;) visst är filmen förutsägbar, men vilken komedi är inte det? en vacker Jennifer Aniston sänker inte betyget heller.

Fullt hus2004-07-09
helt okej. men som sagt, ungarna var jobbiga ;)

You Got Served2004-07-09
jag kan säga att jag är lite förvånad över att den ligger sist på IMDB:s lista över världens sämsta filmer. jag har sett sämre. handligen och skådespelet är uselt, men däremot deras danser, räddar filmen.

Sagan om konungens återkomst2004-07-09
kan inte förstå hur folk kan sätta en fyra på detta mästerverk? 11 oscar, det talar för sig själv. bra action, underbara miljöer, och ett bra slut på en bra triologi.

Mystic River2004-07-09
mman kan försttå varför sean penn och tim robbins tog hem en oscar var. under hela filmen sitter man spänd och väntar på vad som kommer att hända. klar femma.

Lost in Translation2004-07-09
jo, bill murray är helt perfekt för denna roll. en underbar skådespelare, som gör en superb insats i denna film.

Kill Bill - Vol. 22004-07-09
jag har svårt att välja vilken film jag gillar mest; vol.1 eller vol.2. men ser man detta som en hel film, vilket man ska göra, är det en klar femma.

Big Fish2004-07-09
lätt femma detta! en underbar film.