Alla kommentarer avbadpanda1606

Ad Astra2019-09-21
Jag gillade den av flera anledningar. Det jag tar med mig mest är när Brad Pitts karaktär refererar till oss som världsslukare. Det får en att tänka till lite nu när klimatet är så stor fråga. Jag skämdes när jag såg filmen då jag på ett sätt fick visat för mig hur vi människor bara förstör! Dessa känslor blandades med en visuellt vacker film med mkt tänkvärda scener!

Captain Marvel2019-03-06
Rik igt riktigt bra Marvel film! Oerhört impad! Vet ej vad slutgiltiga betyget hamnar på men över 4a iaf! Mitt orosmoment är hur dem ska få henne att inte vara för overpower I endgame så att det blir tråkigt (tänk superman). Men en riktigt bra film som ger en del roliga svar på saker och ting

Alita: Battle Angel2019-02-16
Något över förväntan faktiskt. Det visuella är dock det som jag fastnar för mer än själva storyn ärligt talat

Bohemian Rhapsody2018-10-31
Riktigt bra musik (såklart...) och Malek är fantastisk. För mig når den inte den där femman mest för att jag tyckte man fick se för lite om Freddies uppväxt. Men en mkt bra film

A Star Is Born2018-10-07
Jag förälskade mig fullkomligt i denna film. Bradley's regidebut är fenomenal likaså hans skådespeleri. Gaga förvånade mig med fantastiskt skådespeleri och musiken är grym. Min favoritfilm år 2018

Venom2018-10-05
Marvels sämsta film. Enligt mig så är karaktärsuppbyggnaden här katastrof.

Superhjältarna 22018-09-08
Såg den på en 23:30 visning och utgick fr att jag skulle somna. Så blev inte fallet, roligare och vettigare animerad film får man Fan leta länge efter om det ens finns ngn

Captain Phillips2018-08-31
Slutscenen med Hanks säger lite om varför jag tycker han är världens bästa skådespelare just nu.

The Greatest Showman2018-08-19
Musiken lyfter filmen från en svag trea till en solid fyra!

Downsizing2018-08-12
Första halvan, solklar 4a. Andra halvan en 2a

Jurassic World: Fallen Kingdom2018-06-29
Dummare än första filmen på alla sätt och vis. Bryce fantastiska utseende håller upp denna film till den svagaste tvåan jag någonsin gett till 2018 års sämsta film.

Aftermath2018-05-27
Gillade denna faktiskt! Gillar framförallt att Arnold börjat välja lite roller utanför sin comfort zone!

Solo: A Star Wars Story2018-05-26
L3 karaktären var så dålig så Jar Jar Binks framstår som en legend. Utöver detta så är detta för mig en bra film. Mest för att den försöker vara fristående. Perfekt castad som han solo var han också!

Deadpool 22018-05-16
Precis lika bra som förväntat. Dock mindre actionfylld än väntat faktiskt

Avengers: Infinity War2018-05-13
Den var minst lika bra andra gången jag såg den. En av mina tankar från första titten var att Thanos även skulle kunna ses som en hjälte, beroende på hur man ser det. Det är banne mig den bästa skurken jag sett på film för man förstår varför han gör som han gör och han visar känslor. Helt jävla fantastisk film ärligt talat.

Avengers: Infinity War2018-04-28
Det bästa jag sett i Marvel - väg hittills. Visuellt är detta även den mest knivskarpa bilden jag upplevt på en IMAX duk. Ordet gåshud fick en helt ny innebörd för mig och känslorna som väcks när man inser att 10 år av filmer byggts ihop för att man ska landa på denna, det är så förbannat genomtänkt!

Avicii: True Stories2018-04-23
Genuint jobbig att titta på ärligt talat. Så tragiskt, RIP

Tomb Raider2018-03-21
Pendlar mellan stark 2a och svag 3a. Alicia lyfter filmen något. Stundtals visuellt bra gjord. Manusmässigt...Mellanmjölk typ

Red Sparrow2018-03-20
Till skillnad mot tidigare kommentarer så var detta en film i min smak. Noll förväntningar inför, oerhört välskriven och förvånansvärt våldsam och blodig stundtals. Är inte förvånad över allt snack i media om att filmen släpps mitt i en "metoo-värld" heller för den delen. Inte Francis Lawrence bästa film men definitivt en av Jennifer Lawrences bästa filmer.

10 Cloverfield Lane2018-03-04
Spännande och en strålande goodman som bär upp hela filmen

Den of Thieves2018-02-22
Wow, loved it!

Black Panther2018-02-20
Nu är jag ett fan av marvels alla bombastiska filmer men det beror till större del av att dem oftast gör sig så bra på bio. Skillnaden med denna är att jag fullkomligen älskade karaktärspresentationen av black panther, en karaktär som för mig inte sa särskilt mycket. Fick även rysningar av Serkis i ek roll som inte var animerad. Vilken fenomenal insats av honom!

Darkest Hour2018-02-08
Oldman glänser verkligen, absolut! Filmens röda tråd är fantastiskt intressant gillar även många av birollerna. Inte förvånad att den är oscarsnominerad i flera kategorier.

The Florida Project2018-02-06
Den här filmen sticker ut från mängden och kommer nog vara en film som jag kommer minnas ett tag. Finns flera scener i filmen som är magiska och där man känner att den börjar ta sig. Men den potential som finns slarvas bort av för mycket trams som tar fokuset från dessa bra scenarier samt det oerhört viktiga temat i filmen. Stark tvåa till en film som bärs upp av dafoe och den fantastiska lilla tjejen!

Going in Style2018-02-06
Mycket varmhjärtad komedi med bra insatser från samtliga.

The Commuter2018-01-17
Helt klart sevärd film som är perfekt för den som inte vill tänka alltför mkt

Concussion2018-01-14
Överraskande intressant och fascinerande!

The King's Speech2018-01-08
Att jag gav den en trea första gången jag såg den är för mig ett mysterium. Nu ngr är senare så är jag helt fast. Så nära femman som det bara går

Jumanji: Welcome to the Jungle2017-12-25
Oerhört underhållande

Bright2017-12-23
Jag tyckte verkligen att denna var helt fantastiskt originell med grymma insatser av alla inblandade! Ännu gladare blev jag när jag nu ikväll läste att uppföljaren redan är spikad.

Nästa sida »