Alla kommentarer avbeia

Kick-Ass 22013-08-25
Trodde jag skulle bli besviken. Men det blev jag inte!

Man of Steel2013-07-02
Trodde aldrig jag skulle säga detta. Superman Returns är till och med bättre. Har aldrig varit med om en film man skyndat igenom så mkt. Man hann inte lära känna någon av karaktärerna. Allt för mkt slagsmål och smällar. Tack och lov att ja inte såg spektaklet i 3D. Då hade jag väll fått ett epelepsianfall...

Ted2012-12-18
Helt okej, men blev ganska besviken.

Call Girl2012-12-18
Dåligt skådespeleri, osmarta blondiner, visst det är en sann historia men vafaan? och 140 minuter var på took för lång film!

Neverland2012-12-18
Rhys ifans höjer från en 1a till en 2a. annars var detta en helt annan historia än vad jag har hört?

War Horse2012-12-18
Positivt överaskad. Lite utdragen men med många kraftfulla scener och bra skådespeleri. Bra musik och bra foto. en 4a :)

Breaking Dawn - Part 22012-12-18
Pinsamt dålig, skådespeleriet är så dåligt så man vill gråta... men slutet höjde fårn en 2a till 3a!

Paranormal Activity 42012-12-18
Börjar spåra....

Jiddra inte med Zohan2012-12-18
Otroligt rolig och annorlunda humor. men fler filmer som är uppbyggda på samma sätt vill ja inte se!

The Dictator2012-12-18
Carter är underbar i alla roller han gör, han har ett eget sätt. Men Filmen i sig är riktigt jäävla dålig!

Ice Age 4: Jorden skakar loss2012-12-18
Bättre än föregångarna. Men ettan är klart bäst. Älskar Sids farmor! Underhållande och så snyggt animerad!

Hobbit: En oväntad resa2012-12-18
Klart att de gamla triologin är bättre. Men det är som många säger. Tolkiens första bok var riktad till barn, så det måste man ju förstå. Jag har aldrig upplevt en Sagan om ringen film på Bio så detta var en underbar upplevelse. Jag ÄLSKAR sättet Jacksson filmar! Specialeffekterna är bra, gillar inte att orcsen och vättarna är mer animerade. Kan det vara budgeten som sätter stopp? Scenen med Bilbo och Frodo är bland det bästa jag någonsin sett på film.

Hypnotisören2012-09-29
Sämsta filmen jag sett på väldigt länge. Hur kan de förstöra en sån bra historia?! Från boken hade de missat så många detaljer som gjorde boken till just bra. Svensk film är för fega för att dra in det där riktiga psyk äckel päckel. Blir så sur.

Hachiko - En vän för livet2012-09-09
Underbar. Blir alltid lika känslosam när det är djur det handlar om.. Bra skådespeleri och tjöt en skvätt trots att ja aldrig brukar gråta till filmer.

Eternal Sunshine of the Spotless Mind2012-08-30
Väldigt mysig film och väldigt bra skådespel från både Carrey och Winslet. Det som drog ner betyget var de omogna människorna som hade hand om "Proceduren" Det gjorde mig så förbannad att filmen blev dålig

Ensam hemma2012-08-28
Så sinnesjukt underbar film!

Dr. Dolittle2012-08-28
Hur kan den ha 1 i filmtipset betyg? SÅ mysig film!

Battleship2012-08-26
Mycket underhållande och snyggt gjort. Men samma sak varje gång man ser en amerikansk krigsfilm. Det blir bara för mycket. Har en ny idol. Taylor kirsh. Snygg som få.

Alla helgons blodiga natt 22012-08-20
bra uppföljare... men inte samma känsla som 1an

Warrior2012-08-20
tycker den var urtråkig. men väldigt snygg och bra skådespeleri

The Hunger Games2012-08-11
Gillade den inte. MEn underhållning är det ju.

Cockpit2012-07-30
Sverige kan inte göra film.. Men några skratt blev de ju och ett lite småbra budskap.

De hänsynslösa2012-07-27
Känns som om ja inte får grepp om filmen riktigt.. Men underhållnng!

The Dark Knight Rises2012-07-26
Saknade "Det lilla extra" som de andra 2 filmerna har. Är tyvärr mycket besviken :( Men fortfarande underhållande och ett måste att se!

The Fast and the Furious2012-07-09
älskar den! man behöver inte ens vara bilintresserad för att se den! En arg vin diesel är alltid underbart ;)

2 Fast 2 Furious2012-07-09
Den har ju underhållning. Men det stör mig fortfarande att de verkar ha 300 växlar på bilarna. Slutscenen med 100 stylade bilar ur ett garage för min 2a till en 3a.

Spy Kids 2: De förlorade drömmarnas ö2012-06-10
sämre än ettan men fortfarande så underhållande och mysigt!

21 Jump Street2012-06-10
extreeemt rolig film!!

Dark Shadows2012-06-04
Underhållningsvärde men inget mer!

Göta kanal 2 - Kanalkampen2012-05-21
Underhållning har den ju. men inte mera!

Nästa sida »