Alla kommentarer avbergenwall

Edge of Tomorrow2015-04-28
Korkad film med många fel, men jag hade kul så what the hell

Dragonball Evolution2015-04-04
Fantastiskt dålig

Into the Wild2014-12-15
En pretentiös och predikande film som kan gå en lite på nerverna ibland, men jag är glad att jag såg den

This Is the End2014-12-15
Gillar vanligtvis inte denna typ av komedi. Den här var helt ok dock

Guardians of the Galaxy2014-12-15
Något överhypad film men det känns som att den inte försöker vara den nya "Star Wars" utan snarare den nya "Pirates of the Carribean" och den nivån tycker jag att den håller, hoppas nu inte att de släpper mediokra uppföljare bara.. Glad att jag såg den och kommer förmodligen se den igen i framtiden

Step Brothers2014-12-15
Jag har aldrig förstått varför folk gillar Will Ferrell filmer, jag tycker väldigt sällan att komedin fungerar enligt mig men jag kan dock inte förklara varför jag gillar Jim Carrey när hans komedi är liknande på många sätt.

Angry Video Game Nerd: The Movie2014-09-27
Förstår inte riktigt kommentarerna här må jag säga. Vad förväntar man sig när man ser AVGN the movie? Förväntar man sig hollywood effekter, superbra skådespel? Har man sett någon av James videor så borde detta vara nästan exakt det man väntat sig. Filmen är inte den bästa i världen men det försöker den inte vara heller, jag fick vad jag förväntade mig och jag är glad att jag såg den även om jag kanske inte kommer se den igen.

Her2014-06-08
Fantastiskt bra skriven och filmad, tvekade mellan att ge den en 4:a eller 5:a, kommer eventuellt vela fram och tillbaka de kommande dagarna. En liten historia berättad på en stor skala, I love it!

Ender's Game2014-04-21
Har sina stunder men räcker inte ända fram på grund av för snabb redigering samt oförmågan att göra de "stora" scenerna tillräckligt stora.

Law Abiding Citizen2014-01-24
Slutet förstörde filmen men i övrigt var den rätt bra.

The Hunger Games2014-01-13
Väldigt långasm, förutsigbar film med tråkiga karaktärer

Måndag hela veckan2013-11-06
Så där härligt dåligt mysig film

Anger Management2013-11-05
Medioker film, lämner en med ett leende på läpparna dock.

Mina jag & Irene2013-11-05
Lite Jim Carrey går alltid hem, utan honom hade filmen inte fungerat

Footloose2013-10-29
En underbart värdelös film

Pacific Rim2013-08-13
Man går och kollar på en film där man förväntar sig stora robotar som slåss mot aliens med massor av stora explosioner och det är precis det man får. Dock blev jag positivt överraskad av hur underhålld jag faktiskt blev.

Cubic2013-07-22
Bra skådespel, vissa scener är otroligt snygga vilket gör att filmen är värd att se. Tappar en hel del i handlingen dock.

Phineas and Ferb the Movie2013-07-11
Jag älskar humorn i filmen, storyn behövde kanske arbetas lite mer på kan jag tycka, även om den var ganska oförutsigbar i vissa tillfällen... Det var inte heller någon paus mellan dialogerna vilken kunde vara irriterande ibland, filmen hade nog varit typ 30 min längre med "korrekta" pauser mellan dialogerna dock.

92013-07-09
Det verkar som att folk är väldigt kluvna i vad de tycker om denna filmen, personligen tycker jag inte super mycket om "post-apocalyptic" stilen vilket kan ha influerat mitt tycke om filmen. Jag måste dock säga att jag inte förstår filmen så mycket och har lite frågor *SPOILER ALERT!* LÄS INTE RESTEN AV KOMMENTAREN OM NI INTE HAR SETT FILMEN! Var det inte #9 som väckte upp monstret några minuter in i filmen? Är inte han då ansvarig för allting som händer efter det? Varför lyssnar alla på honom om allting han har gjort är fel? Animationen är dock ganska bra ska tilläggas

Trassel2013-07-05
Oerhört snygg animation, lite svag story dock.. Skämten fastnade jag inte direkt så mycket för heller. Den skulle vara bättre om de avslutade filmen lite tidigare då den hade slutat bättre då enligt mig.

Mama2013-06-20
Hade varit mycket bättre om de hade klippt bort alla scener där man får se "Mama" för då hade man kunna fundera på om barnen hittade på allting eller om det verkligen var något. Var svag på vissa punkter, en del effekter såg ut som photoshop effekter exempelvis. Skådespelaren som spelar den äldre systern är väldigt bra ska tilläggas!

Brisby och NIMHs hemlighet2013-06-20
Riktigt snygg och välgjord film, tycker dock att den hade många bra idéer men för lite tid, man hinner precis bli intresserad av någonting när det tar slut, känns inte som att säcken knyts ihop riktigt heller mot slutet, fortfarande mycket osvarade frågor.

Kung Fu Panda 22013-05-11
Bättre än väntat faktiskt, den var bra animerad, intressant och framför allt, rolig!

Due Date2013-05-11
En oförutsägbar och rolig film

Röjar-Ralf2013-03-20
Tyckte att filmen inledde ganska svagt, andra halvan av filmen blev dock bättre. Den hade en del överraskningar för sig som jag tyckte om men i övrigt var det en medioker film som försökte få nostalgi poäng med sin nintendo licens. Det var ingen speciellt rolig film för att vara disney och jag påstår att om den hade varit lite mer vågad så hade jag nog gillat den mer. Med det sagt så fick satt jag med ett leende på läpparna vid filmens slut, så den lyckades ju på något sätt. Inget mästerverk men en sevärd film trots allt.