Alla kommentarer avbrunnforce

Tintins äventyr: Enhörningens hemlighet2012-09-09
..Är Haddock verkligen en sån megaalkoholist i serietidningarna?

Mega Piraya2010-12-30
jag brukar uppskatta riktigt kassa filmer. det blir liksom så dåligt så det blir kul, men dethär var bara så dåligt att det inte ens blev nåt annat är skitdåligt. kanske en av dom absolut tråkigaste filmerna jag sett. åtminstone från mitten och framåt.

Uppvaknanden2010-10-17
..Alltså, jag kanske är dum men, om man har suttit i rullstol i 30 år, är det ens fysiskt möjligt att kasta sej upp, hoppa omkring och dansa då när man väl blir plötsligt frisk?? Jag är skeptisk.

Happy-Go-Lucky2010-04-17
Jag HATADE karaktären Poppys sätt. SÅ förbannat irriterande och tillgjort clowning hela tiden. Tänk att ha en sån bland sina vänner!? Fyfan! Men, det blir väl en trea ändå. Emellanåt riktigt bra med tänkvärda inslag.

Meet the Spartans2009-11-30
ni har ju ingen humor. denna är ju inte ens nästan gjord för att bli nåt masterpiece. bara för att ni är så torra ger jag den en trea.

Reeker2009-06-21
kanske det sämsta jag sett hittills i år faktiskt.

High School Musical2008-10-18
fyfan.. jag har verkligen problem med musikaler öht och denna ger mej bara mer vatten på min antimusikalkvarn.

Enemy at the Gates2008-08-09
herregud vad jag kan störa mej på när ryssar och tyskar snackar engelska. men visst, helt okej film. rätt platt, som många redan har sagt men med riktigt bra sniperscener.

WALL-E2008-07-22
manusförfattaren har dom för övrigt förmodligen betalat med ett suprememål på max och en back blandad läsk från willys eller nåt lika viktigt. ...för han kan fanimej inte fått pengar för över en timme med typ bara "WAAAAAALL-EEEEEEE!" och "EEEEEEEVAAAAAAA!".

WALL-E2008-07-22
men herregud..? vad är det frågan om? gissat betyg för mej är en femma. en femma! det är hur få filmer som helst som gissas till det ju och när det väl gör det så brukar det ju iaf vara ganska rätt. åtminstone en fyra. men denna filmen var ju piss! det tråkigaste jag har sett på hur länge somhelst! antingen har jag grovt missat nåt väldigt viktigt eller så ..har jag missat nåt väldigt viktigt. men tills jag kommer på vad det är så får denna tunga väldigt receptbelagda sömntabletten en tvåa. MAX!

Tillbaka till framtiden2008-07-07
jag vill också ha en delorean!!!!!!1111223

My Blueberry Nights2008-07-02
tur att jude är så sexig, annars hade det bara blivit en tvåa.

Mansfield Park2008-06-22
kanske inte egentligen mer än en tvåa, men scenen där styvmamman säger att fanny ska få en mopsvalp från nästa kull trycker upp det hela över trestrecket.

Ken Park2008-06-19
..man fick ju se mycke kuk iaf.

Dark Floors2008-06-16
Ganska kass men ganska snygg. Hade kunnat va en bra story, men det är som sagt väldigt ytliga och klyschiga karaktärer. Såfort man får se gruppen av "offer" vet man exakt vilka som dör, blir skadade och klarar sej. Gjort många gånger förr.

Searching for the Wrong-Eyed Jesus2008-05-23
detta är riktigt bra. bästa sydstatsdokumentären hittills. överkristna fanatiska galningar som talar i tungor, fet musik, fula tatueringar övertatuerade med ännu fulare tatueringar, friterad fisk och fula kvinnor. det är södern det! praise the lord!

Slaughtered Vomit Dolls2008-05-21
Assåå.. jag har ju generellt svårt att se/höra människor spy så detta var kanske inte direkt en film för mej =/ Kommer nog bli en sån som man tänker tillbaka på med obehagskänslor i kräksammanhang i framtiden. Paradiset för spyfetischister! Garanterat.

The Mist2008-05-18
slutet var det som räddade hela filmen. i övrigt ganska platt. höll på att störa ihjäl mej på den lilla killens usla skådespel.

Road House2008-05-12
Man ska fan inte se som filmer som man tyckte var dom bästa förr. Nu blev det en trea, för nårra år sen hade det blivit en solklar femma ^^ ..Jag stör mej på att Patrick Swayze går som ett cp. Dessutom finns det nästan en scen i alla hans filmer där han ligger på huven på sin bil och chillar.

Jack2008-04-11
jag är en sucker för 80tal, men herregud vad segt detta är.

The Secret Life of Words2008-04-10
tyckte detta var en riktigt bra film faktiskt, men jag ser att många ansåg att den va överskattad... hmm. märkligt. jag blev till och med sugen på att ta jobb på en oljerigg! och tim robbins är sexig.

Fjärilen i glaskupan2008-04-08
Ääh, så fantastiskt var det väl ändå inte va? Inget riktigt gripande moment nånstans i filmen, sånär som på Sydow som är kung som alltid. Håller med om att man hellre ser om "Gråta med ett leende", om man ska välja nån av dom..

30 Days of Night2008-04-06
väldigt oengagerande. trevligt att dom nämnde bela lugosi dock.. ^^

Födelsedagen2008-04-05
80tals highschool är verkligen min genre ^^

Storm2008-04-04
tycker ändå det är värt lite plus för nytänkandet.

Guys and Dolls2008-03-31
Verkligen bra, tragisk och underhållande dokumentär om nånslags halvstörd kultur bland män och deras låtsasflickvänner /sexdockor.

Scary2008-03-30
Som en tatuerad Dr Phil ungefär. Fast kanske lite coolare. ..Men väääääldigt amerikansk på alla sätt.

The Hit2008-03-29
alldeles för långtråkigt för mej.. ska det vara 80tal så ska det vara highschool ^^

Horton2008-03-29
stack in på bion för att döda två timmar. den enda rullen som gick just då var denna. riktigt bra film! positivt överraskad. hade inga som helst förväntingar. kul detalj med den ende sonen som är ett äkta emo med ^^ tyvärr såg jag den med svenskt tal och det kändes som att en hel del språkskämt gick förlorade iom det. med engelskt tal tror jag fan att den hade fått en fyra!

Han, hon och Strindberg2008-03-27
kändes som en väldigt jämn film rakt igenom. varken dalar eller toppar. inga partier där det verkligen körde ihop sej för att nästan gå åt helvete och sen lösa sej till det lyckligaste, som det kan vara ibland. skönt. riktigt snyggt att se på med. vanligt folk spelar vanligt folk, lite samma känsla som i "hawaii, oslo", fast en helt annan story.

Nästa sida »