Alla kommentarer avca6

Black Sea2018-09-08
Räcker inte med att man gillar ubåtsfilmer, Mendelsohn och Law när manuset är så här kass :(

Dunkirk2017-08-24
Inte lika snygg som jag hoppats, och många logiska luckor. Stark tvåa dock.

Min pappa Toni Erdmann2017-03-19
stark tvåa, men den är för långsam för sitt eget bästa

Chappie2015-03-16
Det är fan inte lätt att gilla bloomkamp alltså. District 9 som var så bra. Funkar han upp Alien med så är det kört.

Nightcrawler2015-01-31
Uppfriskande för att vara Hollywood

Fury2015-01-17
Det här var det sämsta jag sett på väldigt länge, den söta våldtäktsscenen tog dock priset. Filmen kanske var snygg, men inget i världen hade kunnat rädda det här manuset.

Philomena2014-05-24
Stark trea, Coogan och Dench är grymma.

The Grand Budapest Hotel2014-04-09
Behöver nog se om Royal Tenenbaums, men det här var det bästa Wes gjort på länge.

Lone Wolf and Cub: Baby Cart in Land of Demons2014-04-05
Tycker det här är den sämsta so far, vet inte om specialeffekterna kändes lite taffligare än tidigare och lite mycket fokus på slutfighten kanske. Tomisaburo är jättesöt när han ska bada och det är vansinnigt komiskt när han springer med barnvagnen :)

Lone Wolf and Cub: Baby Cart to Hades2014-04-05
Kanbei lyfter denna delen helt klart...

Den längsta dagen2014-04-03
Handlingen kanske är ok, men skådespelarinsatserna är verkligen bedrövliga. Buskis och aktionkomedi, småbarn som leker krig.

The Wolf of Wall Street2014-03-15
välgjord men för lång.

The Thing2014-02-25
Vissa filmer ska man inte se om. Puttar ner till trea.

Escape Plan2014-02-23
Skräp

Her2014-01-29
Fantastiskt bra, Phoenix måste ju få en massa priser för det här.

Alcan Highway2014-01-25
Snyggt filmad dokumentär om ett intressant ämne och en rätt excentriska personer. Klart sevärd :)

Du gör mig galen!2013-12-28
Stark trea, och jag gillar inte feel-good

Trångt i kistan2013-12-28
Fars, värsta sorten.

Gravity2013-11-03
Riktigt kass Hollywooddynga. Historien och karaktärerna är värdelösa. Filmen är fantastiskt vacker och välgjord men det hjälper inte när resten är urvattnad skåpmat.

Grand Prix2013-06-23
Françoise är inte världens bästa skådespelerska....

Dead Man Down2013-06-21
Rätt korkad dussinrulle, Rapace är värdelös. Farrell och Huppert borde kunna få bättre filmer än så här.

Phantom2013-06-13
Svag tvåa. Hade det inte vart för Ed Harris hade jag hoppat över den direkt trots att jag är svag för ubåtsfilmer. Tyvärr hade han inte så mkt att jobba med här.

Phantom2013-06-11
Hemsökt? Bra beskrivning :P

Only God Forgives2013-06-07
Snyggt, ett steg tillbaks mot Valhalla. Jag hade inga förväntningar annat än att den skulle vara snygg, och det överträffades. Kändes Lynchsk.

Seven Psychopaths2013-01-13
Bra skådisar räcker onte när manuset är en total sörja. Se den inte.

A Dangerous Method2013-01-07
Dom kallar mig för hakan.

Get the Gringo2013-01-07
Dussinaction, känns som en flashback till vad Gibson höll på med för 15-20 år sedan. Jag har redan glömt den.

Cosmopolis2013-01-03
Snudd på fyra, Cronenberg tar ett steg tillbaka från mainstreamfilmerna kanske?

Dredd2012-12-30
Lysande idé att göra en remake som är sämre, billigare och fulare, med sämre skådisar och mindre budget. Stängde av efter tio minuter.

Prometheus2012-06-07
Skitfilm. Dom första tio minuterna på Prometeus innan Noomi vaknar var mycket lovande, sen blir allt dumt i huvet.

Nästa sida »